abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 5 september 2018 @ 00:25:43 #1
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_181695722
registreer om deze reclame te verbergen
Ik zag vandaag een Ghosthunter programma op het kanaal van Spike. Ik vond het er best geloofwaardig uitzien, weet iemand hoe dat programma heet en of er intressante afleveringen zijn die ik op bv youtube moet kijken?
pi_181698019
Volgens zend Spike Ghost Adventures uit.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_181698960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:25 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Ik zag vandaag een Ghosthunter programma op het kanaal van Spike. Ik vond het er best geloofwaardig uitzien, weet iemand hoe dat programma heet en of er intressante afleveringen zijn die ik op bv youtube moet kijken?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:03 schreef dimmak het volgende:
Volgens zend Spike Ghost Adventures uit.
Ghost Adventures

Er zijn dingen in de wereld die we nooit helemaal zullen begrijpen. Ghost Adventures zoekt hierop de antwoorden. Spokenjagers Zak, Nick en Aaron hebben jaren gewerkt aan hun geloofwaardigheid en reputatie en werken zij aan zij met de meest vermaarde professionals in het veld. Samen leggen zij baanbrekend bewijs vast voor het paranormale. Dit is

De vijf engste spookhuizen van Nederland
Elke werkdag om 23.00 uur kun je kijken naar Ghost Adventures, waarin te zien is hoe spokenjagers Zak, Nick en Aaron bewijs proberen vast te leggen van het paranormale. Er zijn al veel onverklaarbare dingen gebeurd in de serie, maar al die bezochte spookhuizen staan zo ver weg. Zijn er dan geen spookhuizen in Nederland?

Bron: spiketv.nl
Lend me your eyes I can change what you see, but your soul you must keep totally free.
pi_181699720
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:27 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

[..]

Ghost Adventures

Er zijn dingen in de wereld die we nooit helemaal zullen begrijpen. Ghost Adventures zoekt hierop de antwoorden. Spokenjagers Zak, Nick en Aaron hebben jaren gewerkt aan hun geloofwaardigheid en reputatie en werken zij aan zij met de meest vermaarde professionals in het veld. Samen leggen zij baanbrekend bewijs vast voor het paranormale. Dit is

Elke werkdag om 23.00 uur kun je kijken naar Ghost Adventures, waarin te zien is hoe spokenjagers Zak, Nick en Aaron bewijs proberen vast te leggen van het paranormale. Er zijn al veel onverklaarbare dingen gebeurd in de serie, maar al die bezochte spookhuizen staan zo ver weg. Zijn er dan geen spookhuizen in Nederland?

Hey, ben je mod tegenwoordig. :P

Maar Ghost Adventures is wel leuk. Vooral de eerste seizoenen zijn goed te doen. Later komen ze met gek materieel, grotere crew en is het allemaal wat gemaakter.
De biersmiley.
pi_181700121
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:16 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hey, ben je mod tegenwoordig. :P

Maar Ghost Adventures is wel leuk. Vooral de eerste seizoenen zijn goed te doen. Later komen ze met gek materieel, grotere crew en is het allemaal wat gemaakter.
Dims! :*
Ja hier, samen met Jogy O+ .
Ik kijk het te weinig, kan niet zo goed tegen zulke programma’s nt voordat ik naar bed ga. _O-

Weet alleen niet of ik het moet geloven.. zulke programma’s. Media wordt vaak aangedikt.
Lend me your eyes I can change what you see, but your soul you must keep totally free.
pi_181700298
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:37 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Dims! :*
Ja hier, samen met Jogy O+ .
Ik kijk het te weinig, kan niet zo goed tegen zulke programma’s nt voordat ik naar bed ga. _O-

Weet alleen niet of ik het moet geloven.. zulke programma’s. Media wordt vaak aangedikt.
Wat leuk!

Ik kijk het eigenlijk elke avond voor slapen gaan. Vind de meeste locaties echt enorm tof, sfeertje vind ik ook wel leuk. Gaat mij eigenlijk niet eens om het "bewijs" dat ze vinden.
De biersmiley.
  woensdag 5 september 2018 @ 16:10:45 #7
478323 kaakchirurg444
pi_181706502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:27 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

[..]

Ghost Adventures

https://www.spiketv.nl/nieuws/vijf-engste-spookhuizen-nederland/
  woensdag 5 september 2018 @ 16:53:55 #8
252747 WcPot
Niemand kan zonder mij.
pi_181707396
Ik weet niet wat ik van dit programma moet geloven. Maar het kijkt wel lekker weg. Alleen als ze stemmen hebben opgenomen kan je er vaak niks van maken het is net wat je zelf graag wil horen.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  woensdag 5 september 2018 @ 21:21:35 #9
478323 kaakchirurg444
pi_181714153
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:53 schreef WcPot het volgende:
Ik weet niet wat ik van dit programma moet geloven. Maar het kijkt wel lekker weg. Alleen als ze stemmen hebben opgenomen kan je er vaak niks van maken het is net wat je zelf graag wil horen.
Ik zag een aflevering waar de stemmen best duidelijk waren, helaas kan dit ook trucage zijn. Ik hoop dat er vanavond weer een aflevering is !
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 21:25:56 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_181714280
VOlgens mij is dit zowat elke avond te zien. Eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van. Maar ik geloof dan ook totaal niet in spoken/geesten of wat dan ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 5 september 2018 @ 21:29:06 #11
478323 kaakchirurg444
pi_181714395
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:25 schreef Karina het volgende:
VOlgens mij is dit zowat elke avond te zien. Eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van. Maar ik geloof dan ook totaal niet in spoken/geesten of wat dan ook.
Jammer ik sta voor alles open :)
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 21:29:56 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_181714427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:29 schreef kaakchirurg444 het volgende:

[..]

Jammer ik sta voor alles open :)
Dat mag hoor ;) Gewoon kijken en je oordeel vormen. Ze vinden volgens mij wel heel veel geesten :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181745437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat leuk!

Ik kijk het eigenlijk elke avond voor slapen gaan. Vind de meeste locaties echt enorm tof, sfeertje vind ik ook wel leuk. Gaat mij eigenlijk niet eens om het "bewijs" dat ze vinden.
Hoe was het ‘sfeertje’ gisteren avond? :s)
pi_181745662
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:56 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Hoe was het ‘sfeertje’ gisteren avond? :s)
Goed. Ben er lekker bij in slaap gevallen. :P
De biersmiley.
pi_181745865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Goed. Ben er lekker bij in slaap gevallen. :P
Nouja! Ik verwacht juist een resumee van kaak’
en jou! ;)
pi_181753089
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:21 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Ik hoop dat er vanavond weer een aflevering is !
Elke avond en nacht meerdere afleveringen achter elkaar dus je kunt je lol nog wel even op. ;)
Of dit ook in het weekend is weet ik niet maar op werkdagen iig wel.
  vrijdag 7 september 2018 @ 23:48:21 #17
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_181762800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:25 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Uit ander topic:

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Alhoewel het een tv show is en er, wat mij betreft, met name nogal suggestief wordt gedaan over EVP's vind ik het wel een interessante serie om te kijken. Als je het kaf van het koren scheidt hebben ze echt wel vreemde zaken vastgelegd.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_181764659
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Uit ander topic:

[..]

Jij volgt het ook? :)
  zaterdag 8 september 2018 @ 19:53:29 #19
478323 kaakchirurg444
pi_181778382
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:19 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Nouja! Ik verwacht juist een resumee van kaak’
en jou! ;)
Ik heb helaas nog geen andere aflevering gezien. Ik zou graag een aflevering over een Nederlands spookhuis zien en wellicht dat huis een keer bezoeken.
  zaterdag 8 september 2018 @ 23:01:21 #20
478323 kaakchirurg444
pi_181784374
Hoe laat en op welke dagen zijn de afleveringen, Spike staat helaas niet in mijn tv gids.......
  zaterdag 8 september 2018 @ 23:02:03 #21
478323 kaakchirurg444
pi_181797541
Ghost adventures vind ik wel een van de leukere ghost hunting shows.

Nick is er later uit getrapt en die heeft ook een eigen show, paranormal lockdown. Elke zaterdagavond op discovery ID. Stuk minder spectaculair maar zij blijven ook overnachten.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_181808070
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ghost adventures vind ik wel een van de leukere ghost hunting shows.

Nick is er later uit getrapt en die heeft ook een eigen show, paranormal lockdown. Elke zaterdagavond op discovery ID. Stuk minder spectaculair maar zij blijven ook overnachten.
Hmm volgens mij heb ik die show weleens gezien.

quote:
Morgen avond:

21:30

S07E09
GHOST ADVENTURES

This episode: In deze honderdste aflevering onderzoeken Zak, Nick en Aaron het originele Exorcist-huis in St. Louis, Missouri, waar het beroemdste geval van bezetenheid in de paranormale geschiedenis heeft plaatsgevonden.

Brrrrr
  zondag 9 september 2018 @ 23:35:41 #24
478323 kaakchirurg444
pi_181808477
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:13 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Hmm volgens mij heb ik die show weleens gezien.

[..]

Morgen avond: O-) :)

21:30

S07E09
GHOST ADVENTURES

This episode: In deze honderdste aflevering onderzoeken Zak, Nick en Aaron het originele Exorcist-huis in St. Louis, Missouri, waar het beroemdste geval van bezetenheid in de paranormale geschiedenis heeft plaatsgevonden.

Brrrrr
pi_181808747
Ik mag hier altijd graag naar kijken en ik vraag me dan ook steeds af...

waar kun je zo'n spirit box kopen ?? die wil ik ook wel hebben :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')