abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181685060
registreer om deze reclame te verbergen
Magic: The Gathering is een Trading Card Game (afgekort TCG) dat al sinds 1993 wereldwijd actief gespeeld wordt. Het spel kan zowel met 2 of meer spelers gespeeld worden, met als doel van het spel je tegenstanders' levenspunten naar 0 te brengen of op een andere manier te winnen. Allereerst om het spel te kunnen spelen is een deck van (minstens) 60 kaarten nodig. In een deck mag elke kaart maar 4 maal zitten, op basic land-kaarten na.

Hier verder *O*
pi_181685070
Even nieuwe aangemaakt omdat zwart gat de vorige vol maakte.
pi_181687135
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 16:27 schreef dud0r het volgende:
Even nieuwe aangemaakt omdat zwart gat de vorige vol maakte.
Goede OP wel!
pi_181687624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Goede OP wel!
Die stond er al.
pi_181832583
Spoiler seizoen is los!
Hebben jullie die 2 cmc golgari kaart gezien?
Wat een monster kaart. Voor degene die het niet gezien hebben:
Destroy target permanent an opponent controls, it's controller may search for a basic land and put it into play. Shuffle the library afterwards.
Voor 2 mana. Het is wel een rare en ze mogen een landje zoeken maar damn.
Dag non basic land, dag planeswalker, dag gigantisch groot eng beest dat me dood kan maken. :D
En snoop dogg heeft een kaart een naam mogen geven volgens mij.
Hypnothesizzle :')
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:37:26 #6
480051 manmethetplan
en dan rot het weg.
pi_181838551
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:21 schreef dud0r het volgende:
Spoiler seizoen is los!
Hebben jullie die 2 cmc golgari kaart gezien?
Wat een monster kaart. Voor degene die het niet gezien hebben:
Destroy target permanent an opponent controls, it's controller may search for a basic land and put it into play. Shuffle the library afterwards.
Voor 2 mana. Het is wel een rare en ze mogen een landje zoeken maar damn.
Dag non basic land, dag planeswalker, dag gigantisch groot eng beest dat me dood kan maken. :D
En snoop dogg heeft een kaart een naam mogen geven volgens mij.
Hypnothesizzle :')
Cancel_-_FOIL_image35517.jpg
pi_181838947
quote:
Alsof blauw überhaupt interessante permanents Heeft om te vernietigen :')
pi_181921740
1-3 gegaan bij de store championship. ;(
Ach ja was wel gezellig.
pi_181931201
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 16:59 schreef dud0r het volgende:
1-3 gegaan bij de store championship. ;(
Ach ja was wel gezellig.
Balen. Was sealed toch?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_181934387
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:44 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Balen. Was sealed toch?
Standard
pi_181941989
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2018 06:38 schreef dud0r het volgende:

[..]

Standard
Oh OK. Welk deck speelde je?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_181943210
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 15:00 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Oh OK. Welk deck speelde je?
Homebrew B/W knights met angel ondersteuning.
Helaas heb ik geen history of benalia en dat merk je toch wel.
Een pot een foute keus gemaakt met mulligan achteraf gezien. Anders was het hoogstwaarschijnlijk 2-2 geweest
pi_181963809
quote:
17s.gif Op zondag 16 september 2018 15:52 schreef dud0r het volgende:

[..]

Homebrew B/W knights met angel ondersteuning.
Helaas heb ik geen history of benalia en dat merk je toch wel.
Een pot een foute keus gemaakt met mulligan achteraf gezien. Anders was het hoogstwaarschijnlijk 2-2 geweest
Volgens mij heb ik history of benalia liggen thuis. Als je wilt zal ik even zoeken?
pi_181965107
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik history of benalia liggen thuis. Als je wilt zal ik even zoeken?
Ik vind ze nog te duur. En iemand bij mij in de store heeft een playset voor me als ik het echt nodig heb. Maar toch bedankt.
pi_182010925
https://magic.wizards.com(...)s-ravnica-2018-09-19

Alle kaarten gerevealed!
Mythicspoiler.com heeft ze op guild gesorteerd staan
Mtggoldfish heeft die mogelijkheid ook.

Ik heb een Nexus of fate waar ik niks mee doe. Iemand die 'm graag wil hebben en wat leuks in de aanbieding heeft om te ruilen?
Emrakul the promised end wil ik nog graag hebben. Dus mocht er iemand zijn die haar heeft liggen en wil ruilen tegen een Nexus. O-)

Ik heb eventueel ook nog wat ander goedkoper spul van alles wat er in standard zit. Dus mocht iemand iets zoeken hoor ik het wel.
In principe ben ik geïnteresseerd in van alles wat playable is in commander en unclaimed territory (playset) is altijd welkom.

[ Bericht 15% gewijzigd door dud0r op 19-09-2018 19:12:04 ]
  woensdag 19 september 2018 @ 19:10:58 #16
233102 cherrycoke
Resistance is futile
pi_182011241
de money kaarten denk ik

en_K9ISyeixdk.png

en_jz3fnvmAHO.png

en_vc8KOUn4AF.png

deze is echt niet normaal

en_bma8wruaIa.png
unblockable 3/5 voor 4 mana

(dual landjes komen weer terug *O* )
"Species 8472 has penetrated Matrix Zero-One-Zero, Grid Nineteen. Eight planets destroyed, three hundred twelve vessels disabled, four million, six hundred twenty-one Borg eliminated."
pi_182011353
Assassin's trophy staat boven de 20¤ al.
Etrata gaat te weinig play zien in standard Denk ik. Tenzij je 'm gaat blinken terwijl de ability op de stack ligt. En anders helm of the host materiaal.
  woensdag 19 september 2018 @ 20:03:02 #18
233102 cherrycoke
Resistance is futile
pi_182012543
even schaamteloze advertentie

V&A / [CENTRAAL] Magic the Gathering ruil & verkooptopic

quote:
15s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:17 schreef dud0r het volgende:
Assassin's trophy staat boven de 20¤ al.
Etrata gaat te weinig play zien in standard Denk ik. Tenzij je 'm gaat blinken terwijl de ability op de stack ligt. En anders helm of the host materiaal.
daar las ik even overheen
"Species 8472 has penetrated Matrix Zero-One-Zero, Grid Nineteen. Eight planets destroyed, three hundred twelve vessels disabled, four million, six hundred twenty-one Borg eliminated."
pi_182062566
Chandra en hazoret zijn flink aan het zakken. Wat mooi is want die wil ik nog voor een firesong and sunspeaker commander deck dat ik aan het bouwen ben.
Plus dat ik nog bezig ben met een curses commander deck. Iedereen curses geven. Creatures wisselen. Andere spelers elkaar laten aanvallen. *O*
pi_182086713
Kaarten uitzoeken voor m'n commander decks :( moet nog land en een beetje fixing in en zit al over de 100 heen.
Wel de hele gave kaarten van cherrycoke binnen *O* daar kan ik weer wat andere Decks mee upgraden.
Nog minder dan een week voor prerelease *O*
Wie ging er ook alweer naar dezelfde lgs als mij?
Ik ga op zaterdagochtend de prerelease doen. Kits worden random uitgedeeld hier zodat niet na de eerste prerelease het grootste gedeelte van de dimir en golgari kits op zijn.

@cindy1988.
Met de nieuwe set kan je een leuke janky combo uithalen met je dino's.
Forerunner of the empire op de Battlefield. Cast raptor hatchling, empire trigger op de stack, speel chance for glory.
Infinite Dino's! Met nog wat andere enrage Dino's Kan je het helemaal leuk maken. *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door dud0r op 23-09-2018 18:25:14 ]
pi_182101560
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
  maandag 24 september 2018 @ 15:34:31 #22
233102 cherrycoke
Resistance is futile
pi_182104585
quote:
mtgo arena cardboard, tsja ik weet het niet. ik kan heel negatief gaan lopen doen maar ik persoonlijk vind ik het mehh
pi_182124823
Zaterdag prerelease *O*
Nog geen idee welke guild ik neem. Lichte voorkeur voor boros.
pi_182126273
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182126706
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 15:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
Zaterdag prerelease *O*
Nog geen idee welke guild ik neem. Lichte voorkeur voor boros.
Hier geen keus. Ik vind alles wel prima behalve izzet. Hoop op Boros. En als ik dan echt geluk heb trek ik die mythic. *O*
pi_182127023
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:01 schreef dud0r het volgende:

[..]

Hier geen keus. Ik vind alles wel prima behalve izzet. Hoop op Boros. En als ik dan echt geluk heb trek ik die mythic. *O*
Ach, je kiest het zelf je guild. Als het goed is, is er per guild een pack. Deze week echt even verdiepen in de guilds.
Ik weet niet echt wat ik van surveil moet vinden.
pi_182127051
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:18 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ach, je kiest het zelf je guild. Als het goed is, is er per guild een pack. Deze week echt even verdiepen in de guilds.
Ik weet niet echt wat ik van surveil moet vinden.
Hier worden de kits random uitgedeeld en kunnen we niet kiezen. Anders is de kans groot dat er na de tweede prerelease al kits op zijn en er bij de andere vier mensen teleurgesteld worden.
pi_182129921
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:20 schreef dud0r het volgende:

[..]

Hier worden de kits random uitgedeeld en kunnen we niet kiezen. Anders is de kans groot dat er na de tweede prerelease al kits op zijn en er bij de andere vier mensen teleurgesteld worden.
Echt? Hopen dat het bij ons niet gebeurd.
pi_182130583
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 20:03 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Echt? Hopen dat het bij ons niet gebeurd.
Yup. Van de week nog met de eigenaar over gehad hoe hij het ging doen.
Hij heeft 52 kits van elk als het goed is. Per prerelease tussen de 45-60 man. Reken er dan maar op dat de populairste guilds Dan na twee prereleases op zijn.
Plus mensen gaan dan voor waarde ipv fun.
pi_182158648
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2018 20:36 schreef dud0r het volgende:

[..]

Yup. Van de week nog met de eigenaar over gehad hoe hij het ging doen.
Hij heeft 52 kits van elk als het goed is. Per prerelease tussen de 45-60 man. Reken er dan maar op dat de populairste guilds Dan na twee prereleases op zijn.
Plus mensen gaan dan voor waarde ipv fun.
Heb het nagevraagd bij m'n winkel. Daar is op = op. Heb wel 2 guilds op m'n lijst staan. Boros en dimir. Niet per se in die volgorde.

Een vriend van mij vertelde dat hij zijn winkel wel kon reserveren. Golgari was zo goed als vergeven. Voor de waarde van een rare. Golgari vind ik niet zo best...
pi_182158821
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:07 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Heb het nagevraagd bij m'n winkel. Daar is op = op. Heb wel 2 guilds op m'n lijst staan. Boros en dimir. Niet per se in die volgorde.

Een vriend van mij vertelde dat hij zijn winkel wel kon reserveren. Golgari was zo goed als vergeven. Voor de waarde van een rare. Golgari vind ik niet zo best...
Gisteren nog even bij mijn lgs langs geweest. Hij had al meerdere aanmeldingen gehad met voorkeuren. Zoveel dat met de eerste van de zes die hij houdt al door dimir en golgari heen zou zijn.
Dus prima dat het random gebeurd hier. Plus dat de minder populaire guilds kan wel wat meer mee geregeld worden. Ik wil toch boros gaan spelen en dat moet wel goedkomen. O-)
pi_182160443
Dat wat uit je seeded booster komt totaal niet matcht met je normale boosters. O+

* IJsdraakje is geen fan van guilds/seeded

Niet dat ik ga pre-releasen, maar goed. Ben wel aan het denken over een nieuw standard-deck. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_182160698
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat wat uit je seeded booster komt totaal niet matcht met je normale boosters. O+

Niet dat ik ga pre-releasen, maar goed. Ben wel aan het denken over een nieuw standard-deck. :9
Ik vind het ook niet echt geweldig. Je stimuleert op die manier voornamelijk de tweedehands markt. Mensen gaan de guild pakken waar de duurste kaarten in zitten in de hoop die tijdens de prerelease te trekken ipv wat leuks bouwen en spelen.
Nog minstens een set daarmee en dan hopelijk niet meer. Maar het is nog niet bekend wat we tijdens dat derde blok van de derde keer ravnica krijgen.
Enige wat bekend is, is dat het het epische einde van het bolas verhaal is.
pi_182162057
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:

Dat eerste is standaard volgens mij :). maar wel een uitdaging.
Er kan genoeg gesplashed worden, ik verwacht wel veel 3 kleuren decks.
pi_182162096
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 12:40 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat eerste is standaard volgens mij :). maar wel een uitdaging.
Er kan genoeg gesplashed worden, ik verwacht wel veel 3 kleuren decks.
Je kan bijna niet anders dan drie kleuren spelen denk ik, gezien hoeveel de monokaarten kosten.

En daarom gewoon een stapeltje boosters ipv kleur/guild/whatever ze verzonnen hebben kiezen. Geen gekloot met voorkeuren, iedereen gewoon random. *O*

Al zal dat wel een methode zijn om mensen aan het pre-releasen te krijgen, lokken met "als je deze kiest, maak je extra kans op <insert rare>!!!1!"
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_182162097
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:31 schreef dud0r het volgende:

[..]

Gisteren nog even bij mijn lgs langs geweest. Hij had al meerdere aanmeldingen gehad met voorkeuren. Zoveel dat met de eerste van de zes die hij houdt al door dimir en golgari heen zou zijn.
Dus prima dat het random gebeurd hier. Plus dat de minder populaire guilds kan wel wat meer mee geregeld worden. Ik wil toch boros gaan spelen en dat moet wel goedkomen. O-)
Wordt denk ik ook Boros hier. Alleen oppassen als je aanvalt met meerdere mentor creatures. ivm de stack en counters leggen op creatures met de laagste power.
Was een prerelease guides aan het kijken op youtube en kwam dat naar voren.
pi_182162123
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Je kan bijna niet anders dan drie kleuren spelen denk ik, gezien hoeveel de monokaarten kosten.

En daarom gewoon een stapeltje boosters ipv kleur/guild/whatever ze verzonnen hebben kiezen. Geen gekloot met voorkeuren, iedereen gewoon random. *O*

Al zal dat wel een methode zijn om mensen aan het pre-releasen te krijgen, lokken met "als je deze kiest, maak je extra kans op <insert rare>!!!1!"
Dat ook.
Wat me opviel is er dat er veel gouden/hybrid kaarten inzitten.
Zal me niet verbazen dat er veel combinaties komen van guilds.
pi_182162675
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 12:42 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Wordt denk ik ook Boros hier. Alleen oppassen als je aanvalt met meerdere mentor creatures. ivm de stack en counters leggen op creatures met de laagste power.
Was een prerelease guides aan het kijken op youtube en kwam dat naar voren.
Ja dat is wel even lastig. Zelfde als rekening houden met combattricks. Instant voor declare attackers spelen zodat je je mentor beter kan gebruiken.
pi_182178867
Mogen jullie altijd kiezen welke guild jullie willen? Bij de winkel waar ik kom is kiezen geen optie, je krijgt gewoon wat...
pi_182179402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 07:23 schreef Cindy1988 het volgende:
Mogen jullie altijd kiezen welke guild jullie willen? Bij de winkel waar ik kom is kiezen geen optie, je krijgt gewoon wat...
Als je iets terug leest zie je dat ik niet mag kiezen en Erwin wel. Vriendin van me gaat in Hilversum en daar mag je ook kiezen.

Open bèta van arena is trouwens sinds gisteren live. Inclusief sealed GRN! Ik ga zo even een potje proberen al. En als het goed is krijg je met de prerelease een code in je kit waarmee je nog een keer sealed GRN kan doen. *O*
pi_182181227
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 september 2018 08:27 schreef dud0r het volgende:

[..]

Als je iets terug leest zie je dat ik niet mag kiezen en Erwin wel. Vriendin van me gaat in Hilversum en daar mag je ook kiezen.

Open bèta van arena is trouwens sinds gisteren live. Inclusief sealed GRN! Ik ga zo even een potje proberen al. En als het goed is krijg je met de prerelease een code in je kit waarmee je nog een keer sealed GRN kan doen. *O*
ah apart dat het zo wisselt dat je wel/niet mag kiezen.
Nice dan ook vandaag/morgen maar even weer een potje doen :)
pi_182181299
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:29 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

ah apart dat het zo wisselt dat je wel/niet mag kiezen.
Nice dan ook vandaag/morgen maar even weer een potje doen :)
Winkels mogen het zelf bepalen.
Waarschijnlijk wordt sealed pas unlocked nadat je eerst wat quests hebt voltooid.
Ik liep tegen een bug aan en ben nu al m'n coins die ik vanochtend verdiend heb kwijt, de 5 precon decks zijn niet beschikbaar en ik kan alleen in de menu's bladeren en geen game meer starten :(
Bug report ingestuurd hopelijk kunnen ze er wat mee. Anders even nieuwe account aan maken want ik wil sealed spelen :(

Blijkbaar is het een groot issue, meerdere mensen die er last van hebben. Server is offline gehaald voor emergency maintenance

Sealed is 2k gems. Dacht gelezen te hebben dat de eerste gratis zou zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door dud0r op 28-09-2018 12:52:46 ]
pi_182186159
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:32 schreef dud0r het volgende:

[..]

Winkels mogen het zelf bepalen.
Waarschijnlijk wordt sealed pas unlocked nadat je eerst wat quests hebt voltooid.
Ik liep tegen een bug aan en ben nu al m'n coins die ik vanochtend verdiend heb kwijt, de 5 precon decks zijn niet beschikbaar en ik kan alleen in de menu's bladeren en geen game meer starten :(
Bug report ingestuurd hopelijk kunnen ze er wat mee. Anders even nieuwe account aan maken want ik wil sealed spelen :(

Blijkbaar is het een groot issue, meerdere mensen die er last van hebben. Server is offline gehaald voor emergency maintenance

Sealed is 2k gems. Dacht gelezen te hebben dat de eerste gratis zou zijn.
Uhm groot succes dus :+ nouja maar even afwachten dan
pi_182186814
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 15:14 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Uhm groot succes dus :+ nouja maar even afwachten dan
Bug is ondertussen weer gefixed dus je kan weer spelen zonder problemen maar handig is natuurlijk anders.
pi_182202653
Toch dimir gekozen. Mij benieuwen. Succes voor die gene die gaan spelen vandaag.
pi_182204106
Ik kreeg izzet. :( En niemand wilde ruilen. Maar er zijn gewoonn 104 mensen....
pi_182208482
Jezus wat ging het kut.
Enige leuke kaart die ik heb is chromatic lantern. Die Kan rechtstreeks m'n commander deck in.
pi_182220116
Ging wel OK. 2 keer gewonnen van de 5 rondes.
Had 2 keer midnight predator. 3/3 flying, deathtouch en hexproof. Die werken wel als ze beide in het spel liggen.
pi_182247312
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef dud0r het volgende:

[..]

Bug is ondertussen weer gefixed dus je kan weer spelen zonder problemen maar handig is natuurlijk anders.
Zit een code voor Arena om wat te unlocken in het pre-release doosje begreep ik van iemand. Op een kaartje.
pi_182247330
Bij ons kreeg je bij binnenkomst een nummer en ik had nr 2 dus mocht als 2e kiezen welke guide ik wilde. Koos voor Gulgari twijfelde erg tussen die en demir maar hou toch wel van de grote beestjes in groen.

Volgens mij geen hele waardevolle kaarten gekregen gezien niemand zei: wow daar heb je gelukt mee :P en ik ben er zelf nog niet heel erg in thuis. Deck was op zich leuk maar heeft wel wat toevoegingen nodig. Geen rondes volledig gewonnen. 1x gelijk, 3x verloren en 1x bye.
pi_182247504
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:29 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Zit een code voor Arena om wat te unlocken in het pre-release doosje begreep ik van iemand. Op een kaartje.
Klopt. Voor een gratis potje sealed. Heb 'm al gebruikt. Beetje jammer dat het maar een per account is.
pi_182248985
quote:
12s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:00 schreef dud0r het volgende:

[..]

Klopt. Voor een gratis potje sealed. Heb 'm al gebruikt. Beetje jammer dat het maar een per account is.
Ja klopt, bij ons waren er ook mensen die alle pre-releases mee deden.
pi_182277593
Vrijdag boosterbox binnen als het goed is. *O*
Vrijdagavond sealed spelen. *O*
Hopelijk betere pulls Dan tijdens m'n prerelease -O-
pi_182329527
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:38 schreef dud0r het volgende:
Vrijdag boosterbox binnen als het goed is. *O*
Vrijdagavond sealed spelen. *O*
Hopelijk betere pulls Dan tijdens m'n prerelease -O-
Hopelijk krijg ik het vandaag ook binnen.
Misschien dat ik nog wat prerelease kits op de kop kan tikken ergens.
pi_182329775
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 08:17 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Hopelijk krijg ik het vandaag ook binnen.
Misschien dat ik nog wat prerelease kits op de kop kan tikken ergens.
Ik heb alleen nog geen verzendbevestiging gehad met TnT :(
Terwijl de website toch echt aangeeft dat bij prerelease items ze een dag voor release bij hun binnen komen en dan dezelfde dag de deur uit gaan zodat je ze op release in huis hebt.
Website zelf heeft ook nog geen verandering in m'n account en via m'n PostNL account zie ik de zending ook niet terug :'(
Ik ga er vanuit dat ze het gisteren te druk hebben gehad met alles klaar maken voor verzending en niet toegekomen zijn aan alle mailtjes eruit doen en dat die vandaag gewoon komt.
Anders kan ik vanavond geen sealed doen -O-
pi_182336735
:(
Morgen pas binnen. Daar gaat m'n geplande avondje sealed. :(
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:40:30 #57
480822 life4coding
Mijn echte naam is Marco
pi_182342640
Doet me denken aan Yugio van vroeger. Of hoe je het ook schrijft :$
Ik ben Marco, ik hou van alles wat met internet te maken heeft.
pi_182351373
*O*
Boosterbox binnen *O*
Vanavond met twee ipv vier man sealed doen maar ja met z'n tweeën kan ook prima. *O*
pi_182352939
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:11 schreef dud0r het volgende:
*O*
Boosterbox binnen *O*
Vanavond met twee ipv vier man sealed doen maar ja met z'n tweeën kan ook prima. *O*
Troost je, die van mij komt Maandag -O-
pi_182353172
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:44 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Troost je, die van mij komt Maandag -O-
Dat is helemaal kut. -O-
pi_182356455
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:07 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat is helemaal kut. -O-
Shit happens. Geen ramp,die 3 dagen kunnen er ook wel bij :P
pi_182362113
Leuke pool vanavond. Twee decks gebouwd.dimir en selesnya.
Die laatste deed het beter dan de eerste.
Als het hikken nou ook eens ophield zou mooi zijn.
Was in ieder geval gezelliger dan de prerelease maar dat kan ook door de halve fles whisky komen.
pi_182384048
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2018 00:58 schreef dud0r het volgende:
Leuke pool vanavond. Twee decks gebouwd.dimir en selesnya.
Die laatste deed het beter dan de eerste.
Als het hikken nou ook eens ophield zou mooi zijn.
Was in ieder geval gezelliger dan de prerelease maar dat kan ook door de halve fles whisky komen.
Whiskey is altijd goed *O*.
Nog wat leuks uit de boosterdoos?
pi_182384711
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Whiskey is altijd goed *O*.
Nog wat leuks uit de boosterdoos?
Heb nog 30 pakjes te gaan. Ze gaan alleen open met sealed of draft.
Maar ik had een divine visitation, pelt collector en een underrealm lich. Dus dat was best oké.
Divine visitation kunnen spelen en pass turn. Maakt m'n tegenstander 'm gelijk stuk. Één enchantment removal in z'n deck en hij topdecked het op het juiste moment. ;(
Zit ik daar met twee token makers op hand die dan maar zielige 1/1 soldiers moesten maken. ;(
pi_182391141
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2018 09:10 schreef dud0r het volgende:

[..]

Heb nog 30 pakjes te gaan. Ze gaan alleen open met sealed of draft.
Maar ik had een divine visitation, pelt collector en een underrealm lich. Dus dat was best oké.
Divine visitation kunnen spelen en pass turn. Maakt m'n tegenstander 'm gelijk stuk. Één enchantment removal in z'n deck en hij topdecked het op het juiste moment. ;(
Zit ik daar met twee token makers op hand die dan maar zielige 1/1 soldiers moesten maken. ;(
Dat is wel zuur, inderdaad.

Als ik thuis kom, ligt de boosterdoos klaar. Nu al zin om het open te maken.

Hopen op een foil Assassin's Trophy. Dan heb ik nagenoeg mijn kosten eruit :+
  maandag 8 oktober 2018 @ 14:42:23 #66
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182391186
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
Als ik thuis kom, ligt de boosterdoos klaar
Dat hangt van je timing af, hihaho.

Maar half zevenish is 'ie wel gedropt bij je, gok ik. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_182391215
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat hangt van je timing af, hihaho.

Maar half zevenish is 'ie wel gedropt bij je, gok ik. :Y
Klopt, dan is er al iemand thuis :Y
pi_182392297
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 14:40 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat is wel zuur, inderdaad.

Als ik thuis kom, ligt de boosterdoos klaar. Nu al zin om het open te maken.

Hopen op een foil Assassin's Trophy. Dan heb ik nagenoeg mijn kosten eruit :+
Dan heb je dat er wel uit ja.
Ik zie dat een aantal van m'n kaarten uit de prerelease goed aan het stijgen zijn.
Helaas nog geen Shockland getrokken. -O-
pi_182398196
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2018 15:38 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dan heb je dat er wel uit ja.
Ik zie dat een aantal van m'n kaarten uit de prerelease goed aan het stijgen zijn.
Helaas nog geen Shockland getrokken. -O-
Heb 3 shocklands, vraska, Pelt collector en een normale assassin's trophy. Kon slechter. Totaal 4 mythics
pi_182399060
Netjes.
Ik zit op twee mythics uit 6 pakjes dus als die ratio zo blijft heb ik een hele fijne box :s)
pi_182400025
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:49 schreef dud0r het volgende:
Netjes.
Ik zit op twee mythics uit 6 pakjes dus als die ratio zo blijft heb ik een hele fijne box :s)
Meestal zitten er wel 4 mythics in. Als je mazzel hebt 5.
pi_182554515
Vorige week een bundle gehaald. Had 2 mythics. Doom whisperer en een foil divine visitation. Kon slechter :+
pi_182555620
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vorige week een bundle gehaald. Had 2 mythics. Doom whisperer en een foil divine visitation. Kon slechter :+
Netjes. Ik heb vanavond weer een avondje sealed. Hopen op war leuks. Vier keer foil assassin's trophy ofzo. :s)
Weet nog steeds niet wat nou de beste guild is om te spelen. De ene pro zegt izzet en dimir de ander zegt dat boros en dimir het beste zijn. Selesnya hangt bij de meeste wel een beetje in het midden.
Ik zie het vanavond wel. Als het maar leuk is.
Vanmiddag m'n curses commander deck besteld.
Dat gaat zoveel lol opleveren.
Alleen nog een beetje weinig echte wincons erin. Het is nu vooral andere dwars zitten en aandacht van mij afleiden. Want waarom mij aanvallen als je creature +2/+0 krijgt als die een ander aanvalt bijvoorbeeld. :D
pi_182563021
Twee shocklands en verder niet heel veel spannends. Was wel gezellig.
pi_182595312
Hoppa. M'n firesong and sunspeaker commander deck is klaar. M'n curses deck is de eerste envelop van binnen. Alles is verstuurd. Nu wachten tot het allemaal binnen is zodat ik de manabase kan fixen.
pi_182791938
Erwin! De 18e is er sealed pptq in Heerhugowaard. Daar ben je vorige keer ook geweest voor iets toch?
pi_182794140
quote:
11s.gif Op zondag 28 oktober 2018 14:05 schreef dud0r het volgende:
Erwin! De 18e is er sealed pptq in Heerhugowaard. Daar ben je vorige keer ook geweest voor iets toch?
Misschien dat ik er heen ga. Moet even kijken hoe ik in de tijd zit. Moet nog wat dingen regelen voor dat de kleine komt. De volgende prerelease moet ik waarschijnlijk missen.
pi_182795853
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:39 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Misschien dat ik er heen ga. Moet even kijken hoe ik in de tijd zit. Moet nog wat dingen regelen voor dat de kleine komt. De volgende prerelease moet ik waarschijnlijk missen.
Oeh de eerste kleine?

Volgende week zondag hier pptq standard. Heb een getweakt wizard deck maar geen idee hoe het tegen de meta verhoudt. Dus twijfel om mee te doen
pi_182796248
quote:
11s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:13 schreef dud0r het volgende:

[..]

Oeh de eerste kleine?

Volgende week zondag hier pptq standard. Heb een getweakt wizard deck maar geen idee hoe het tegen de meta verhoudt. Dus twijfel om mee te doen
Yup de eerste :). Moet er wat voor over hebben.

Gewoon playtesten tegen vrienden en gaan. Nee heb je...
pi_182796318
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:29 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Yup de eerste :). Moet er wat voor over hebben.

Gewoon playtesten tegen vrienden en gaan. Nee heb je...
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Gaat wel veel tijd kosten. Dat weet ik uit ervaring. Maar het is wel erg leuk.
M'n vrienden spelen alleen sealed. Op eentje na.
En daar win ik eigenlijk altijd van. Store championship tegen hem getest. Compleet van de tafel vegen en tijdens het event zelf 1 van de 4 games maar winnen.
Misschien dat ik van de week nog even langs de lgs ga om tegen de eigenaar te spelen. Hij heeft meestal wel een redelijk goed deck liggen.
pi_182796401
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:32 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat leuk! Gefeliciteerd!
Gaat wel veel tijd kosten. Dat weet ik uit ervaring. Maar het is wel erg leuk.
M'n vrienden spelen alleen sealed. Op eentje na.
En daar win ik eigenlijk altijd van. Store championship tegen hem getest. Compleet van de tafel vegen en tijdens het event zelf 1 van de 4 games maar winnen.
Misschien dat ik van de week nog even langs de lgs ga om tegen de eigenaar te spelen. Hij heeft meestal wel een redelijk goed deck liggen.
Dank je :)
Dat kan je ook doen inderdaad. Of een sealed pptq doen. Heb je mtgo? Iemand die ik ken test daar z'n nieuwe Decks op, voor hij naar een event gaat.
pi_182796679
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:35 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dank je :)
Dat kan je ook doen inderdaad. Of een sealed pptq doen. Heb je mtgo? Iemand die ik ken test daar z'n nieuwe Decks op, voor hij naar een event gaat.
Heb het wel maar gebruik het nooit. Geld in digitale kaarten steken vind ik toch niet chill kwam ik achter.
Sealed pptq is de dichtstbijzijnde in Gouda volgende zaterdag en dan kan ik niet ;(
pi_182876525
Nog mensen die MTG Arena spelen?
De open beta is vorige week gestart. Had zelf al iets van 16 jaar geen Magic meer gespeeld, maar deze online variant is prima te spelen zonder dat je er zelf geld tegenaan hoeft te gooien. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182876622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:46 schreef Monolith het volgende:
De open beta is vorige week gestart. Had zelf al iets van 16 jaar geen Magic meer gespeeld, maar deze online variant is prima te spelen zonder dat je er zelf geld tegenaan hoeft te gooien. :P
Yup. :Y
De open bèta is al wat langer dan een week gestart trouwens. ;)
Moet zeggen dat ik het wel minder dan de closed beta speel. Voornamelijk omdat het weer vullen van je collectie weer zo lang duurt.
pi_182881642
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

Yup. :Y
De open bèta is al wat langer dan een week gestart trouwens. ;)
Moet zeggen dat ik het wel minder dan de closed beta speel. Voornamelijk omdat het weer vullen van je collectie weer zo lang duurt.
Ah ik meende op Tweakers een post te lezen die van vorige week dateerde, maar kan ook verkeerd gekeken hebben. ;)

Heb nog een tijdje MTG Puzzle Quest op mijn oude telefoon gespeeld, maar nadat die telefoon opeens FUBAR was bleek dat alle voortgang enkel lokaal werd bijgehouden. Nooit meer de zin gehad om weer vanaf nul te beginnen.
pi_182882586
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:46 schreef Monolith het volgende:
Wil hem wel gaan proberen. Moet alleen tijd vinden. Mijn grootste hobby slokt teveel tijd op. :)
  donderdag 1 november 2018 @ 18:39:46 #87
233102 cherrycoke
Resistance is futile
pi_182883072
ik blijf gewoon MTGO spelen ;(
pi_182883177
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:21 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Wil hem wel gaan proberen. Moet alleen tijd vinden. Mijn grootste hobby slokt teveel tijd op. :)
Ach, heel veel tijd hoeft het niet te kosten. Gemiddeld potje duurt 5-10 minuten.
pi_182883179
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:39 schreef cherrycoke het volgende:
ik blijf gewoon MTGO spelen ;(
Dat kost geld. :'(
En als ik geld uit geef aan kaarten dan is het aan echte kaarten.
pi_182894982
Vandaag hele dag kaarten. Boosterdoos gehaald. Paar potjes sealed en dan casual. M'n nieuwe merfolk deck testen.
pi_182899531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vandaag hele dag kaarten. Boosterdoos gehaald. Paar potjes sealed en dan casual. M'n nieuwe merfolk deck testen.
Klinkt als goede dagbesteding. :Y
Hopelijk trek je wat leuks.
pi_182902976
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:11 schreef dud0r het volgende:

[..]

Klinkt als goede dagbesteding. :Y
Hopelijk trek je wat leuks.
Vraska, Aurelia, doom whisperer en nog een mythic die me ontschoten is. Een een dubbel land.
Lekker bezig inderdaad.
Mijn merfolk deck potjes was echt wazig, ik speelde tegen een ander merfolk deck. Op een gegeven moment hadden alle merfolk islandwalk, dus alles was unblockable _O-
pi_182903372
quote:
8s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:45 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat kost geld. :'(
En als ik geld uit geef aan kaarten dan is het aan echte kaarten.
Ik heb daar vroeger veel te veel geld aan uitgegeven inderdaad. Daarom vind ik zo'n online variant waarbij je casual gewoon gratis kunt spelen ideaal.
pi_182903600
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:17 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Vraska, Aurelia, doom whisperer en nog een mythic die me ontschoten is. Een een dubbel land.
Lekker bezig inderdaad.
Mijn merfolk deck potjes was echt wazig, ik speelde tegen een ander merfolk deck. Op een gegeven moment hadden alle merfolk islandwalk, dus alles was unblockable _O-
Dat zijn best leuke kaarten.
Ik heb ondertussen drie shock lands uit vier keer sealed. Dus dat is best een mooie trend.
En heb besloten voor m'n commander decks fetches te gaan aanschaffen. Het is even investeren maar die zie ik toch niet in prijs zakken.
Eerst de khans fetches (die een reprint van onslaught zijn) dan de zendikar fetches en Dan Gaan we sparen voor originele duals
pi_183074321
Foil steam vents getrokken met de laatste sealed *O*
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')