Heb je ook al die kaas met die maden geprobeerd?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als je op vakantie in Frankrijk gaat, moet je eens kijken wanneer er markt is, daar vind je altijd wel een kraam met Franse kaas, die zijn nog beter dan de winkels in Frankrijk met Franse kaas (erg duur). Kies een paar kaasjes uit, werkelijk, vers stokbroodje erbij, goddelijk, je bent even in de hemel. Gewoon om 10 uur 's morgens met een espressootje erbij. Puur genieten.
Die wil ik nog wel proberen. Casu Marzuquote:Op woensdag 12 september 2018 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook al die kaas met die maden geprobeerd?Zelf trek ik daar de grens!
Je weet dat dat niet al te gezond is en dat we aardig offtopic aan het gaan zijn?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel proberen. Casu Marzu
want?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan door iemand anders laten betalen om zo geld te besparen?
Ik weet het allemaalquote:Op woensdag 12 september 2018 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet al te gezond is en dat we aardig offtopic aan het gaan zijn?![]()
Sorryquote:Op woensdag 12 september 2018 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik deed een poging jullie ontopic te laten gaan
Ga je dan in z'n slipstream rijden om brandstof te besparen?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Als ik zie dat iemand banden staat te pompen ga ik er snel achteraan. Niet zo zeer om te besparen maar meer uit principe.
Ay, sorry, je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 12 september 2018 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik deed een poging jullie ontopic te laten gaan
Ja, achter een vrachtwagen. Mijn auto rijdt doorgaans 1 op 8, 1 op 9quote:Op woensdag 12 september 2018 12:58 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ga je dan in z'n slipstream rijden om brandstof te besparen?
Ik heb zojuist om geld te besparen m'n 3 plakken gebakken ontbijtspek en (grote) plak kaas tussen slechts 2 sneetjes brood gelegd; bespaart toch mooi weer wat brood!quote:Op woensdag 12 september 2018 12:58 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ay, sorry, je hebt helemaal gelijk!
Vanmorgen was het afzien, ik had oud brood, en nog wat allerlei maaltijdingredientenresten in de koelkast, zoals ui, knoflook, nog wat gehakt, een stukje kaas.
En daar heb ik een sandwich van gefabriceerd in de oven.
En dat heb ik als lunchpakket meegenomen.![]()
Ik gooi nooit wat weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |