Ik eet geen yoghurt. Ik drink geen melk, drink mijn koffie zwart. De enige zuivel die ik eet is kaas. De rest is voor kleine kinderen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met yoghurt; daar hadden we vaak klonten mee.
Overigens bewaar ik sauzen ook in de koelkast hier.
Dat is dus de olie waar ze streetfood mee maken waar toeristen zo verzot op zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, da's een andere. Die ik bedoelde was een keurig uitziende blanke dame die in een nette flat woonde en de containers bij haar appartementencomplex doorsnuffelde.
Oeh, dit soort filmpjes over voedsel uit afval doen me nog denken aan een andere manier om makkelijk geld te krijgen:
Besparen op levensmiddelen die je weer verkoopt!
Tegenwoordig eet ik op kaas na ook weinig zuivelproducten. Eigenlijk best wel slecht.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik eet geen yoghurt. Ik drink geen melk, drink mijn koffie zwart. De enige zuivel die ik eet is kaas. De rest is voor kleine kinderen.
quote:Op woensdag 12 september 2018 12:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is dus de olie waar ze streetfood mee maken waar toeristen zo verzot op zijn.
Dumpster Diving (ook wel skippen) is ook in Nederland wel een ding, maar totaal niet populair. Het is natuurlijk gewoon stelen, maar met name supermarkten gooien enorme hoeveelheden prima voedsel weg.quote:
Gelukkig lust ik geen melk en vind ik yoghurt zure troep. Wat ik mezelf kwalijk neem is dat ik Franse kaas en belegen Goudse zo lekker vind. Puur vet eigenlijk met een smaakje.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig eet ik op kaas na ook weinig zuivelproducten. Eigenlijk best wel slecht.
Dat we vet lekker vinden heeft een reden natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Gelukkig lust ik geen melk en vind ik yoghurt zure troep. Wat ik mezelf kwalijk neem is dat ik Franse kaas en belegen Goudse zo lekker vind. Puur vet eigenlijk met een smaakje.
Binnenkort weer richting Frankrijk en dan kaasjes halen van de markt.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat we vet lekker vinden heeft een reden natuurlijk.
Oh dat wist ik niet. Ik zie wel eens mensen restjes voedsel van de markt meenemen maar dat het zo groot was.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dumpster Diving (ook wel skippen) is ook in Nederland wel een ding, maar totaal niet populair. Het is natuurlijk gewoon stelen, maar met name supermarkten gooien enorme hoeveelheden prima voedsel weg.
Whehe!quote:Op woensdag 12 september 2018 12:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Gelukkig lust ik geen melk en vind ik yoghurt zure troep. Wat ik mezelf kwalijk neem is dat ik Franse kaas en belegen Goudse zo lekker vind. Puur vet eigenlijk met een smaakje.
Als je afval aan de weg zet, is het niet je eigendom meer, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik zie wel eens mensen restjes voedsel van de markt meenemen maar dat het zo groot was.
En stelen, ach, als zo'n supermarkt het zelf weggooid
Tenzij de containers op je eigen terrein staan, lijkt mij.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je afval aan de weg zet, is het niet je eigendom meer, voor zover ik weet.
In Amerika is dat ook zo. Daar heeft een paparazzi een museum geopend met allemaal spullen die hij uit de vuilcontainers van celebraties heeft gevist; halfvolle flessen dure parfum, allerlei gouden sieraden enz. met uiteraard de namen er bij van wie het allemaal geweest is.
Die celebs zijn uiteraard woest op hem.
Ja als je hem nog in je tuintje hebt staan is het idd allemaal nog je eigendom.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tenzij de containers op je eigen terrein staan, lijkt mij.
Wat voedselverspilling betreft ben ik wel blij met al die initiatieven, restaurants voornamelijk, die dat soort afgewezen voedsel gebruiken![]()
Dat lijkt me best een leuk museum eigenlijk
quote:Op woensdag 12 september 2018 12:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Veel tips zijn niet zo sneaky hier.
Ik dacht meer een muizennest bij je buren plaatsen en je kat uitlenen voor geld
Dat die bijna wegloopt bedoel je?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ooit een keer een super oude kaas gehad in Frankrijk. Stonk een uur in de wind, maar was echt goddelijk lekker!
Het blijft eigendom van de supermarkt totdat het wordt opgehaald door het afvalverwerkingsbedrijf.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik zie wel eens mensen restjes voedsel van de markt meenemen maar dat het zo groot was.
En stelen, ach, als zo'n supermarkt het zelf weggooid
Ik weet het, daarom de smileyquote:Op woensdag 12 september 2018 12:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het blijft eigendom van de supermarkt totdat het wordt opgehaald door het afvalverwerkingsbedrijf.
Ja, maarquote:Op woensdag 12 september 2018 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom de smileyMaar mentaal heeft de supermarkt er al afstand van gedaan dus dus dus....
quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
Dus wat qajariaq zegt : Graag, goede legale tips. Dank u!
Als je op vakantie in Frankrijk gaat, moet je eens kijken wanneer er markt is, daar vind je altijd wel een kraam met Franse kaas, die zijn nog beter dan de winkels in Frankrijk met Franse kaas (erg duur). Kies een paar kaasjes uit, werkelijk, vers stokbroodje erbij, goddelijk, je bent even in de hemel. Gewoon om 10 uur 's morgens met een espressootje erbij. Puur genieten.quote:Op woensdag 12 september 2018 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ooit een keer een super oude kaas gehad in Frankrijk. Stonk een uur in de wind, maar was echt goddelijk lekker!
Hehehe jazeker!quote:Op woensdag 12 september 2018 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dat die bijna wegloopt bedoel je?
quote:Op woensdag 12 september 2018 12:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als je op vakantie in Frankrijk gaat, moet je eens kijken wanneer er markt is, daar vind je altijd wel een kraam met Franse kaas, die zijn nog beter dan de winkels in Frankrijk met Franse kaas (erg duur). Kies een paar kaasjes uit, werkelijk, vers stokbroodje erbij, goddelijk, je bent even in de hemel. Gewoon om 10 uur 's morgens met een espressootje erbij. Puur genieten.
En dan door iemand anders laten betalen om zo geld te besparen?quote:Op woensdag 12 september 2018 12:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als je op vakantie in Frankrijk gaat, moet je eens kijken wanneer er markt is, daar vind je altijd wel een kraam met Franse kaas, die zijn nog beter dan de winkels in Frankrijk met Franse kaas (erg duur). Kies een paar kaasjes uit, werkelijk, vers stokbroodje erbij, goddelijk, je bent even in de hemel. Gewoon om 10 uur 's morgens met een espressootje erbij. Puur genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |