abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181856066
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer met yoghurt; daar hadden we vaak klonten mee. :P

Overigens bewaar ik sauzen ook in de koelkast hier. :Y
Ik eet geen yoghurt. Ik drink geen melk, drink mijn koffie zwart. De enige zuivel die ik eet is kaas. De rest is voor kleine kinderen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181856124
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Nope, da's een andere. Die ik bedoelde was een keurig uitziende blanke dame die in een nette flat woonde en de containers bij haar appartementencomplex doorsnuffelde.

Oeh, dit soort filmpjes over voedsel uit afval doen me nog denken aan een andere manier om makkelijk geld te krijgen:

Besparen op levensmiddelen die je weer verkoopt! *O*
Dat is dus de olie waar ze streetfood mee maken waar toeristen zo verzot op zijn. ;(
pi_181856194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:11 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik eet geen yoghurt. Ik drink geen melk, drink mijn koffie zwart. De enige zuivel die ik eet is kaas. De rest is voor kleine kinderen.
Tegenwoordig eet ik op kaas na ook weinig zuivelproducten. Eigenlijk best wel slecht. :P
pi_181856228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat is dus de olie waar ze streetfood mee maken waar toeristen zo verzot op zijn. ;(
:Y En ze verkopen die olie zelfs aan restaurants! :D Maar met streetfood heb je grotere kans dat je rioolprut zit op te vreten. :P
En de oude olie daarvan verdwijnt natuurlijk ook weer in het riool, wat opnieuw er weer uit geschept en gekookt en opnieuw gebruikt wordt enz. :)
pi_181856280
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
Dumpster Diving :')
Dumpster Diving (ook wel skippen) is ook in Nederland wel een ding, maar totaal niet populair. Het is natuurlijk gewoon stelen, maar met name supermarkten gooien enorme hoeveelheden prima voedsel weg.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181856286
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Tegenwoordig eet ik op kaas na ook weinig zuivelproducten. Eigenlijk best wel slecht. :P
Gelukkig lust ik geen melk en vind ik yoghurt zure troep. Wat ik mezelf kwalijk neem is dat ik Franse kaas en belegen Goudse zo lekker vind. Puur vet eigenlijk met een smaakje.
pi_181856313
Als je in de mcdonalds app je verjaardag op vandaag instelt krijg je een bonnetje voor gratis frietjes of een hamburger.

Voorheen kon je dit dagelijks doen, maar ik weet niet of dit nog steeds zo werkt in de vernieuwde app.
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
  woensdag 12 september 2018 @ 12:23:27 #83
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181856322
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:21 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Gelukkig lust ik geen melk en vind ik yoghurt zure troep. Wat ik mezelf kwalijk neem is dat ik Franse kaas en belegen Goudse zo lekker vind. Puur vet eigenlijk met een smaakje.
Dat we vet lekker vinden heeft een reden natuurlijk.
And so is the past
pi_181856342
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat we vet lekker vinden heeft een reden natuurlijk.
Binnenkort weer richting Frankrijk en dan kaasjes halen van de markt. :7 :9
Je weet niet wat je proeft. _O_

Nee, dit is niet bezuinigen.
  woensdag 12 september 2018 @ 12:26:10 #85
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181856364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dumpster Diving (ook wel skippen) is ook in Nederland wel een ding, maar totaal niet populair. Het is natuurlijk gewoon stelen, maar met name supermarkten gooien enorme hoeveelheden prima voedsel weg.
Oh dat wist ik niet. Ik zie wel eens mensen restjes voedsel van de markt meenemen maar dat het zo groot was.

En stelen, ach, als zo'n supermarkt het zelf weggooid :+
With the stars as her umbrella
pi_181856407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:21 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Whehe! :D

Ooit een keer een super oude kaas gehad in Frankrijk. Stonk een uur in de wind, maar was echt goddelijk lekker! :9~
pi_181856460
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:26 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet. Ik zie wel eens mensen restjes voedsel van de markt meenemen maar dat het zo groot was.

Als je afval aan de weg zet, is het niet je eigendom meer, voor zover ik weet. :)
In Amerika is dat ook zo. Daar heeft een paparazzi een museum geopend met allemaal spullen die hij uit de vuilcontainers van celebraties heeft gevist; halfvolle flessen dure parfum, allerlei gouden sieraden enz. met uiteraard de namen er bij van wie het allemaal geweest is.
Die celebs zijn uiteraard woest op hem.
  woensdag 12 september 2018 @ 12:34:23 #88
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181856492
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Als je afval aan de weg zet, is het niet je eigendom meer, voor zover ik weet. :)
In Amerika is dat ook zo. Daar heeft een paparazzi een museum geopend met allemaal spullen die hij uit de vuilcontainers van celebraties heeft gevist; halfvolle flessen dure parfum, allerlei gouden sieraden enz. met uiteraard de namen er bij van wie het allemaal geweest is.
Die celebs zijn uiteraard woest op hem.
Tenzij de containers op je eigen terrein staan, lijkt mij.
Wat voedselverspilling betreft ben ik wel blij met al die initiatieven, restaurants voornamelijk, die dat soort afgewezen voedsel gebruiken *O*

Dat lijkt me best een leuk museum eigenlijk :D
pi_181856528
Veel tips zijn niet zo sneaky hier.

Ik dacht meer een muizennest bij je buren plaatsen en je kat uitlenen voor geld :@
pi_181856545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:34 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Tenzij de containers op je eigen terrein staan, lijkt mij.
Wat voedselverspilling betreft ben ik wel blij met al die initiatieven, restaurants voornamelijk, die dat soort afgewezen voedsel gebruiken *O*

Dat lijkt me best een leuk museum eigenlijk :D
Ja als je hem nog in je tuintje hebt staan is het idd allemaal nog je eigendom. :)
pi_181856553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Veel tips zijn niet zo sneaky hier.

Ik dacht meer een muizennest bij je buren plaatsen en je kat uitlenen voor geld :@
_O- Da's ook een goeie, maar dat is weer geen geld besparen maar verdienen! :P
  Spellchecker woensdag 12 september 2018 @ 12:38:37 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181856576
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Ooit een keer een super oude kaas gehad in Frankrijk. Stonk een uur in de wind, maar was echt goddelijk lekker! :9~
Dat die bijna wegloopt bedoel je? :9
pi_181856591
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:26 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Het blijft eigendom van de supermarkt totdat het wordt opgehaald door het afvalverwerkingsbedrijf.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 12 september 2018 @ 12:40:09 #94
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181856610
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het blijft eigendom van de supermarkt totdat het wordt opgehaald door het afvalverwerkingsbedrijf.
Ik weet het, daarom de smiley :+ Maar mentaal heeft de supermarkt er al afstand van gedaan dus dus dus....
pi_181856628
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:40 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik weet het, daarom de smiley :+ Maar mentaal heeft de supermarkt er al afstand van gedaan dus dus dus....
Ja, maar
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
Dus wat qajariaq zegt : Graag, goede legale tips. Dank u! ^O^
:*
  woensdag 12 september 2018 @ 12:42:29 #96
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181856661
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, maar

[..]

:*
Ja, je hebt helemaal gelijk :@
pi_181856684
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Als je op vakantie in Frankrijk gaat, moet je eens kijken wanneer er markt is, daar vind je altijd wel een kraam met Franse kaas, die zijn nog beter dan de winkels in Frankrijk met Franse kaas (erg duur). Kies een paar kaasjes uit, werkelijk, vers stokbroodje erbij, goddelijk, je bent even in de hemel. Gewoon om 10 uur 's morgens met een espressootje erbij. Puur genieten.
pi_181856746
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:38 schreef maily het volgende:

[..]

Dat die bijna wegloopt bedoel je? :9
Hehehe jazeker! :D
  woensdag 12 september 2018 @ 12:47:20 #99
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181856752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:43 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Als je op vakantie in Frankrijk gaat, moet je eens kijken wanneer er markt is, daar vind je altijd wel een kraam met Franse kaas, die zijn nog beter dan de winkels in Frankrijk met Franse kaas (erg duur). Kies een paar kaasjes uit, werkelijk, vers stokbroodje erbij, goddelijk, je bent even in de hemel. Gewoon om 10 uur 's morgens met een espressootje erbij. Puur genieten.
*;
pi_181856785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:43 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

En dan door iemand anders laten betalen om zo geld te besparen? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')