abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2018 @ 15:39:54 #51
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181705773
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Om er een theelepeltje boven te houden? :P
Kun je wel weer besparen op voedsel :@
With the stars as her umbrella
pi_181705788
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:39 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Kun je wel weer besparen op voedsel :@
Da's ook weer waar, ja! :D

En voedsel kun je altijd nog uit de groene container van de buren vissen! ^O^ Beetje de maden er af vegen....of juist niet: extra proteïnen! *O*
  woensdag 5 september 2018 @ 15:40:56 #53
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181705798
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:40 schreef ToT het volgende:

[..]

Da's ook weer waar, ja! :D

En voedsel kun je altijd nog uit de groene container van de buren vissen! ^O^ Beetje de maden er af vegen....of juist niet: extra proteïnen! *O*
_O_
pi_181705817
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:40 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O_
Serieus een keer een aflevering gezien van een Amerikaanse serie over geld besparen. Zag je een keurig net uitziende dame dus echt vuilniszakken van de buren open trekken om er van alles uit te halen. Ze zat zelfs voor de camera te vertellen wat voor gerechten ze met dat weggegooide eten ging maken! _O-

Of dat gezin dat maar 1 lamp in huis had, en de man alleen militair mocht douchen (inzepen met de kraan uit, en afspoelen) en dat ze lasagne in de vaatwasser opwarmden! _O-
  woensdag 5 september 2018 @ 15:47:13 #55
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181705960
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Serieus een keer een aflevering gezien van een Amerikaanse serie over geld besparen. Zag je een keurig net uitziende dame dus echt vuilniszakken van de buren open trekken om er van alles uit te halen. Ze zat zelfs voor de camera te vertellen wat voor gerechten ze met dat weggegooide eten ging maken! _O-

Of dat gezin dat maar 1 lamp in huis had, en de man alleen militair mocht douchen (inzepen met de kraan uit, en afspoelen) en dat ze lasagne in de vaatwasser opwarmden! _O-
Dat van die keurige dame komt me heel bekend voor _O-
Heette dat programma niet 'Cheapskates nog niets?' :') Ik ga het opzoeken.

Wat erg om zo te moeten/willen leven _O-
pi_181705986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat van die keurige dame komt me heel bekend voor _O-
Heette dat programma niet 'Cheapskates nog niets?' :') Ik ga het opzoeken.

Wat erg om zo te moeten/willen leven _O-
Volgens mij wel ja! :Y
  woensdag 5 september 2018 @ 15:52:04 #58
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181706088
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja! :Y
Volgens mij was het deze _O-
Dumpster Diving :')

pi_181706179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Volgens mij was het deze _O-
Dumpster Diving :')

Nope, da's een andere. Die ik bedoelde was een keurig uitziende blanke dame die in een nette flat woonde en de containers bij haar appartementencomplex doorsnuffelde.

Oeh, dit soort filmpjes over voedsel uit afval doen me nog denken aan een andere manier om makkelijk geld te krijgen:

Besparen op levensmiddelen die je weer verkoopt! *O*
  woensdag 5 september 2018 @ 16:03:09 #60
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181706318
quote:
Wat ziek _O-
pi_181706384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat ziek _O-
Echt ongelooflijk ja! _O-
Deze zag je een tijd geleden overigens wel vaker langs komen in [ONZ]. :)

Ze hebben overigens ondertussen wel hulp gekregen (via Oprah of zo) en zijn nu iets minder vrekkerig.
  woensdag 5 september 2018 @ 16:06:07 #62
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181706396
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Nope, da's een andere. Die ik bedoelde was een keurig uitziende blanke dame die in een nette flat woonde en de containers bij haar appartementencomplex doorsnuffelde.

Oeh, dit soort filmpjes over voedsel uit afval doen me nog denken aan een andere manier om makkelijk geld te krijgen:

Besparen op levensmiddelen die je weer verkoopt! *O*
Nee, dít is pas ziek ;( Walgelijk :r
pi_181706430
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nee, dít is pas ziek ;( Walgelijk :r
U was nog van plan een keertje naar China op vakantie te gaan? :T
Dit gebeurt echt op grote schaal daar! :Y
In andere landen is het weer heel normaal om gerechten in diesel te bakken. Dat gebeurt volgens mij o.a. in Egypte. Ook weer een stuk goedkoper dan zonnebloemolie enzo! :) Sneaky geld besparen FTW! :D
  woensdag 5 september 2018 @ 16:11:31 #64
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181706522
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:07 schreef ToT het volgende:

[..]

U was nog van plan een keertje naar China op vakantie te gaan? :T
Dit gebeurt echt op grote schaal daar! :Y
In andere landen is het weer heel normaal om gerechten in diesel te bakken. Dat gebeurt volgens mij o.a. in Egypte. Ook weer een stuk goedkoper dan zonnebloemolie enzo! :) Sneaky geld besparen FTW! :D
Mij iets te sneaky _O-
Bakken in diesel, hoe dan ;(
pi_181706720
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mij iets te sneaky _O-
Bakken in diesel, hoe dan ;(
Gewoon in een groot soort wok en dan de gerechten daar in.
Veel toeristen worden daar ziek van en er wordt dan ook gewaarschuwd om nooit zomaar eten aan de straat te kopen daar van die kraampjes / wagentjes. :)
Met die gutter oil in China; zelfs veel restaurants gebruiken dat, zoals je in dat filmpje kunt zien. :)
pi_181844558
Wat veel mensen doen is de markt afstruinen na sluitingstijd voor achtergebleven groente/fruit.
pi_181847801
Een dakloze voor z'n bek rossen, z'n bewusteloze lichaam ergens achter een vuilcontainer verstoppen en zelf zijn daklozenkranten verkopen! ^O^

Oh wacht, da's geld verdienen i.p.v. besparen. :@
pi_181848034
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:56 schreef Sigaartje het volgende:
Dit ding dus
[ afbeelding ]
zijn er anno 2018 nog mensen die zo een ding gebruiken? :o

Was best handig natuurlijk en je kreeg alles goed leeg, maarja, je moest daar wel een handeling voor doen.

Volgens mij is het gros tegenwoordig te lui daarvoor. Of gewoon gemakzucht ofzo. Ik heb ze al in geen jaren meer gezien in elk geval.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181849132
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Was best handig natuurlijk en je kreeg alles goed leeg, maarja, je moest daar wel een handeling voor doen.

Volgens mij is het gros tegenwoordig te lui daarvoor. Of gewoon gemakzucht ofzo. Ik heb ze al in geen jaren meer gezien in elk geval.
Ja hoor, zijn gewoon te krijgen. Ik gebruik ze voor mayonaise en andere sauspotten en knijpbussen. Vooral die knijpbussen, je moest eens weten hoeveel er achter blijft als je ze weggooit. Doodzonde.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181849555
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vond het altijd ranzig als er klonten mee naar buiten kwamen! :r
pi_181849668
:X :r :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181849716
Nou, ok, dan doe je het niet.
Ik heb het nog nooit meegemaakt met sauzen.
Maar ja, ik ben ook een type die die dingen in de koelkast bewaart, misschien ben ik een uitzondering.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181854849
Wat al eerder genoemd werd in het topic, maar dan breder: trek van alle apparaten die je langer dan een dag niet gebruikt de stekker eruit. Ik heb thuis een desktop pc staan met speakerset en een externe geluidskaart, maar ik gebruik dat hoogstens 1x per week omdat ik ook nog een laptop heb. Ik heb al die stekkers bij elkaar op een stekkerblok gegooid en dat stekkerblok zit standaard niet in een stopcontact.

Verder ook apparaten als de waterkoker of je tandenborstel. Die hoeven eigenlijk alleen maar in het stopcontact als ze gebruikt worden of moeten worden opgeladen. Al die apparaten blijven een kleine hoeveelheid stroom verbruiken als ze in het stopcontact zitten. Je wordt er niet rijk van maar alle beetjes helpen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:03 schreef Farenji het volgende:
Trek een net pak aan en loop 's morgens een goed zakenhotel binnen en ga je lekker volvreten aan het ontbijtbuffet. Als je om een kamernummer wordt gevraagd noem je gewoon 203 of een ander willekeurig nummer. En dan maar hopen dat dat nummer bestaat, die kamer bezet is, je niet opeens de echte kamerbewoners tegenkomt, en je ook geen sleutel ofzo hoeft te tonen. Werkt elke keer, 60% van de tijd.
Ik vind een 60% slagingskans wel bizar laag om een paar euro te besparen :')
pi_181855705
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:46 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, ok, dan doe je het niet.
Ik heb het nog nooit meegemaakt met sauzen.
Maar ja, ik ben ook een type die die dingen in de koelkast bewaart, misschien ben ik een uitzondering.
Ik bedoelde meer met yoghurt; daar hadden we vaak klonten mee. :P

Overigens bewaar ik sauzen ook in de koelkast hier. :Y
  woensdag 12 september 2018 @ 11:58:42 #75
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181855769
Als ik zie dat iemand banden staat te pompen ga ik er snel achteraan. Niet zo zeer om te besparen maar meer uit principe.
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')