abonnement Unibet Coolblue
pi_181713940
Het schijnt dat die Denen behoorlijk goed samenspelen, maar ze staan wel achter :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 21:16:03 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181714296
Toch n beetje erg genant voor Slowakije als ze niet weten te winnen ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 22:00:14 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181715219
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je een derde klasser, heb je een interland achter je naam _O_
Dit :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181716448
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je een derde klasser, heb je een interland achter je naam _O_
of als zaalvoetballer _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_181718515
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er direct amateurs mee moeten :@

Stel hetzelfde gebeurt met Oranje en die weigeren ook te spelen. Dan je toch ook gewoon een team maken van spelers van de Graafschap, PEC Zwolle of Excelsior ofzo? Alsof een Bram van Polen ooit international zou worden en een grotere rol speelt in zo'n onderhandeling dan een amateur... Maar je speelt dan wel gewoon met profs die op het hoogste niveau uitkomen en zeker voor zo'n potje in de Nations League lijkt me dat best prettig.

Of zie ik iets over het hoofd? :P
  donderdag 6 september 2018 @ 00:05:16 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181718586
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er direct amateurs mee moeten :@

Stel hetzelfde gebeurt met Oranje en die weigeren ook te spelen. Dan je toch ook gewoon een team maken van spelers van de Graafschap, PEC Zwolle of Excelsior ofzo? Alsof een Bram van Polen ooit international zou worden en een grotere rol speelt in zo'n onderhandeling dan een amateur... Maar je speelt dan wel gewoon met profs die op het hoogste niveau uitkomen en zeker voor zo'n potje in de Nations League lijkt me dat best prettig.

Of zie ik iets over het hoofd? :P
Bijna iedereen van de Deense spelersvakbond was solidair met Eriksen en co. Dus ze moesten spelers oproepen die daar niet bij zaten. Dan kom je bij de amateurs uit.

Ik weet niet of Bram van Polen bij de VVCS zit en of die solidair met elkaar zouden zijn in zo'n situatie, maar in Nederland zou je ook bij clubs als Kozakken Boys uitkomen enzo denk ik.
pi_181728362
quote:
Hele wereld spreekt over staking Deense nationale ploeg, maar één international daagt doodgemoedereerd op

Dat Denemarken door een dispuut tussen de voetbalbond en de internationals een volledige nieuwe nationale ploeg heeft opgeroepen, heeft de afgelopen dagen het wereldnieuws beheerst. Toch was het één man blijkbaar ontgaan: international Pione Sisto daagde doodgemoedereerd op in het Oostenrijkse Wenen, waar de internationals aanvankelijk hadden afgesproken. “Ik had mijn berichtjes niet gelezen.”

Een vreemd zicht moet het geweest zijn: terwijl de ‘staking’ van de Deense nationale ploeg wereldnieuws was, daagde één international toch op. Pione Sisto was zoals afgesproken afgereisd naar Wenen, waar de Deense nationale ploeg de vriendenmatch tegen Slovakije zou voorbereiden.

“Ik heb de afgelopen dagen flink wat berichten gekregen op mijn gsm, maar heb nog geen tijd gehad ze te lezen”, legde Sisto zijn verrassende aanwezigheid uit aan het Deense TV3. “Het zou kunnen dat één ervan van de spelersvakbond was, dat moet ik nog eens controleren.”
pi_181728427
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Bijna iedereen van de Deense spelersvakbond was solidair met Eriksen en co. Dus ze moesten spelers oproepen die daar niet bij zaten. Dan kom je bij de amateurs uit.

Ik weet niet of Bram van Polen bij de VVCS zit en of die solidair met elkaar zouden zijn in zo'n situatie, maar in Nederland zou je ook bij clubs als Kozakken Boys uitkomen enzo denk ik.
Ah, dat klinkt wel logisch ja :P
quote:
_O-
  donderdag 6 september 2018 @ 16:01:16 #35
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181729095
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')