abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 16:05:55 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_181706391
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:52 schreef Coeus het volgende:

[..]

Ah, ik hoopte op voller haar met minder gespleten punten maar dat is dus niet zo?
Het zal vast helpen. Maar ik sport veel en daar heeft m’n haar best onder te lijden. Ik heb dus best makkelijk gespleten puntjes. En ga te weinig naar de kapper :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181803792
Ik was mijn haar nu om de drie dagen, en dat gaat prima. Voorheen veel vaker, maar door het vol te houden, en niet terug te vallen in elke dag of om de dag, lukt het nu wel.
Ik douche momenteel ook nog maar om de drie dagen. Overige dagen was ik me ‘s ochtends en ‘s avonds gewoon bij de wasbak. Resultaat: veel rustigere huid, en ook veel minder last van overmatig zweten.
pi_181810704
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Bouw drastischer af. Om de dag is nog steeds heel erg veel, ik ben van bijna dagelijks wassen naar 2x per week gegaan (dinsdag en zaterdag). Daar tussendoor was ik óf niet, óf spoel ik het alleen uit met water (na het sporten). Ik merk nu wel verschil.
mja als ze dat nu gaat doen moet ze weer weken wachten om te zien of er verschil optreed. Kan zr dit beter nog 2 weken aankijken
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 07:15:01 #29
155227 crew  Guppy
dus
pi_181811141
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 05:38 schreef madeliefff het volgende:

[..]

mja als ze dat nu gaat doen moet ze weer weken wachten om te zien of er verschil optreed. Kan zr dit beter nog 2 weken aankijken
Wat zij wil. Maar ik hoefde geen wéken te wachten op resultaat :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_181811497
Vrouwen met vet haar is wel :r
  maandag 10 september 2018 @ 08:21:11 #31
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181811528
Kan zijn dat je omgeving een rol speelt. Woon je in Rotterdam dan is je haar veel eerder vies dan wanneer je ergens op het platteland woont. Of wat dacht je van koken? Als je keuken er vet van wordt, dan jij ook. Etc.
pi_182098020
Ik waste mijn haar ook dagelijks, nu nog maar twee keer per week. Het is een kwestie van wennen, en het licht ook een beetje aan de omstandigheden denk ik. Als je de hele dag in de stank zit of zwaar werk doet waar je van zweet zal je het vaker moeten wassen. Of als je rookt, of inderdaad in een frituur werkt etc.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_182098242
Ik waste mijn haar ook dagelijks, maar heb het weten af te bouwen tot om de 3 a 4 dagen.

Ik ben er denk ik wel 6 maanden mee bezig geweest, dus ik kan je helaas niet helpen met tips om het proces sneller te laten gaan :P

Ik gebruikte zelf vaak droogshampoo en als het echt niet meer ging, deed ik mijn haar in een staart/knot.

Nu is mijn haar eraan gewend. Het wordt op de 3e dag vettig en dan was ik het vaak op de 4e dag.
pi_182098397
Je kan beter cold turkey stoppen en het eventueel vervolgens opbouwen.

Gewoon niet meer wassen, alleen uitspoelen. Dan kan je er een kleine week patat in bakken, maar daarna wordt het veel beter. Wel regelmatig borstelen met een varkenshaarborstel. En als je lang haar hebt, een grove kam of een noppenborstel om eventuele klitten weg te werken (voordat je de haarborstel gebruikt).

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 24-09-2018 10:05:49 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 26 september 2018 @ 09:48:28 #35
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_182139200
Ik was mijn haar al geruime tijd nog 2-3 keer in de week, afhankelijk van hoevaak ik sport.
Ik gebruik nu een shampoobar van de Lush en 1x per week conditioner van Lush. Verder vind ik de shampoo en conditioner van Petal Fresh ook heel fijn (tea tree lijn).
Het duurde bij mij ook een week of 2-3 voordat mijn haar eraan gewend was. Mijn haar voelt lichter, schoner en ik heb meer slag in mijn haar gekregen :) Mijn kapster vond ook dat mijn haar er heel goed uitzag.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_182210870
Afbouwen helpt. Ik waste het een tijdlang om de dag, nu twee keer per week en ik merk dat het veel minder snel vet wordt. Na een dag of 3-4 moet het echt wel weer, maar het gaat niet zo snel meer als voorheen met vettigheid.
pi_182240044
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef teletascha het volgende:
Ik was mijn haar nu om de drie dagen, en dat gaat prima. Voorheen veel vaker, maar door het vol te houden, en niet terug te vallen in elke dag of om de dag, lukt het nu wel.
Ik douche momenteel ook nog maar om de drie dagen. Overige dagen was ik me ‘s ochtends en ‘s avonds gewoon bij de wasbak. Resultaat: veel rustigere huid, en ook veel minder last van overmatig zweten.
Dat komt niet door het douchen, dat komt door waar je mee doucht.

Ik douche iedere dag, maar was alleen mijn oksels met zeep (La Roche Posay). Ik zweet/ plak al jaren nier meer, tenzij ik me inspan. Water en een washand en af en to scrubben is voldoende hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 21:07:24 ]
pi_182240114
En voor TS, probeer eens een paar dagen, 4 of 5 ofzo niet te wassen en dat gewoon zo volhouden. Om de dag is nog steeds veel te veel. Uiteindelijk is eens tussen de 5 tot 7 dagen wel voldoende. Heb nooit vet haar.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2018 21:08:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')