Het zal vast helpen. Maar ik sport veel en daar heeft m’n haar best onder te lijden. Ik heb dus best makkelijk gespleten puntjes. En ga te weinig naar de kapperquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:52 schreef Coeus het volgende:
[..]
Ah, ik hoopte op voller haar met minder gespleten punten maar dat is dus niet zo?
mja als ze dat nu gaat doen moet ze weer weken wachten om te zien of er verschil optreed. Kan zr dit beter nog 2 weken aankijkenquote:Op maandag 3 september 2018 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bouw drastischer af. Om de dag is nog steeds heel erg veel, ik ben van bijna dagelijks wassen naar 2x per week gegaan (dinsdag en zaterdag). Daar tussendoor was ik óf niet, óf spoel ik het alleen uit met water (na het sporten). Ik merk nu wel verschil.
Wat zij wil. Maar ik hoefde geen wéken te wachten op resultaatquote:Op maandag 10 september 2018 05:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mja als ze dat nu gaat doen moet ze weer weken wachten om te zien of er verschil optreed. Kan zr dit beter nog 2 weken aankijken
Dat komt niet door het douchen, dat komt door waar je mee doucht.quote:Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef teletascha het volgende:
Ik was mijn haar nu om de drie dagen, en dat gaat prima. Voorheen veel vaker, maar door het vol te houden, en niet terug te vallen in elke dag of om de dag, lukt het nu wel.
Ik douche momenteel ook nog maar om de drie dagen. Overige dagen was ik me ‘s ochtends en ‘s avonds gewoon bij de wasbak. Resultaat: veel rustigere huid, en ook veel minder last van overmatig zweten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |