abonnement Unibet Coolblue
pi_181778141
Edit: sorry, maar weer even weg ivm mogelijke herkenbaarheid ;)

[ Bericht 74% gewijzigd door VixenFromHell op 10-09-2018 12:21:20 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_181792426
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:38 schreef Bebop het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld per vestiging en teamcoach verschillen, hier tikt de TC Voorbereiden zelden iemand op de vingers. Bij ons zijn het toch echt overwegend de voorbereiders die zich schuldig maken aan de door mij genoemde fouten, van de ouderwetse postbodes is er in ons team zegge en schrijven nog eentje over. Maar je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen, ik doe geen uitspraak over jou als voorbereider, maar puur over de voorbereiders in mijn team op mijn vestiging. En als ik daar over wil klagen dan doe ik dat, of je dat nou leuk vindt of niet. Je hoeft het niet te lezen, en je hoeft er ook niet op te reageren.
Ik ben het met de reactie van Bebop eens. Hier wordt er ook serieus omgegaan met klachten van Bezorgen, en ik vond het dus ook vervelend om in jouw post te lezen dat er helemaal niks met klachten gedaan zou worden. We doen ons best om de tassen zo goed mogelijk klaar te maken. Bij ons controleert de teamleider tassen van voorbereiders als er een klacht over de kwaliteit is binnengekomen.
Ook is hier duidelijk verteld hoe de tassen ingepakt moeten worden, en het komt bijna niet voor dat iemand op piekdagen doorbundelt, op daldagen niet doorbundelt, en kleine pakketjes in een aparte tas doet, want iedereen weet wat er van hem/haar verwacht wordt. Als het toch gebeurt, komt de teamleider de procedure nog een keer uitleggen.
Op jouw vestiging zal de leiding het wel opgegeven hebben. Het enige probleem dat we hebben is dat soms halve teams leeg zijn omdat er te weinig personeel is. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door bmp80 op 09-09-2018 10:27:16 ]
pi_181793714
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:21 schreef bmp80 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het met de reactie van Bebop eens. Hier wordt er ook serieus omgegaan met klachten van Bezorgen, en ik vond het dus ook vervelend om in jouw post te lezen dat er helemaal niks met klachten gedaan zou worden. We doen ons best om de tassen zo goed mogelijk klaar te maken. Bij ons controleert de teamleider tassen van voorbereiders als er een klacht over de kwaliteit is binnengekomen.
Ook is hier duidelijk verteld hoe de tassen ingepakt moeten worden, en het komt bijna niet voor dat iemand op piekdagen doorbundelt, op daldagen niet doorbundelt, en kleine pakketjes in een aparte tas doet, want iedereen weet wat er van hem/haar verwacht wordt. Als het toch gebeurt, komt de teamleider de procedure nog een keer uitleggen.
Op jouw vestiging zal de leiding het wel opgegeven hebben. Het enige probleem dat we hebben is dat soms halve teams leeg zijn omdat er te weinig personeel is. :')
Dat begrijp ik niet. Ik heb toch duidelijk aangegeven dat mijn grieven betrekking hebben op de voorbereiders en TC van mijn VBL. Dus, tenzij zowel jij en Bebop allebei zonder mijn medeweten in mijn team op mijn VBL werkzaam zouden zijn, wat ik niet waarschijnlijk acht, is er geen enkele reden voor jullie om je persoonlijk aangevallen te voelen. Ik doe geen uitspraak over andere voorbereiders en VBL's, ik constateer alleen dat in het team op mijn VBL de meeste voorbereiders de wijken naar eigen inzicht klaarmaken, vaak niet gehinderd door enige (wijk)kennis. Klachten via de app krijgen altijd de standaardreactie "melding doorgezet naar TC Voorbereiden", waarna er verder geen reactie meer komt en de klacht gewoon blijft bestaan. Dit is iets wat ik en veel collega-bezorgers van mij al meermalen geconstateerd hebben, dus het is een feit en geen mening, en dat het er bij jullie blijkbaar anders aan toe gaat doet daar niets aan af.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_181811193
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 11:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet. Ik heb toch duidelijk aangegeven dat mijn grieven betrekking hebben op de voorbereiders en TC van mijn VBL.
Ik vind dat niet terug in je oorspronkelijke reactie en zo had ik het niet opgevat.
pi_181811980
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 07:25 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Ik vind dat niet terug in je oorspronkelijke reactie en zo had ik het niet opgevat.
Het bericht waarop jij reageerde begon nota bene met de zin "Het zal ongetwijfeld per vestiging en teamcoach verschillen, hier tikt de TC Voorbereiden zelden iemand op de vingers". Dus daar blijkt dan toch duidelijk uit dat ik het over mijn eigen vestiging had. In het bericht waar Bebob op reageerde stond dat inderdaad niet expliciet vermeld, maar als je ook de 3 comments had gelezen die daaraan voorafgingen had het volgens mij wel duidelijk moeten zijn.

Het begon met een verwijzing naar een vacature voor voorbereiders, waarin stond dat je snel en nauwkeurig moest zijn. Daarop reageerde ik met de opmerking dat ik daar persoonlijk (!!) weinig van merkte. Hierop antwoordde Bebop dat ik dan bij mijn (!!) leidinggevende moest klagen. Daarop reageerde ik met het bericht dat de meeste voorbereiders zich niet aan de regels hielden met voorbereiden, en dat klachten steevast werden afgedaan met "Klacht doorgezet aan TC Voorbereiden", gevolgd door oorverdovende stilte.

Als je alleen het laatste bericht leest zou je inderdaad kunnen denken dat ik het over voorbereiders en TC's in het algemeen had, maar als je ook de berichten daarvoor hebt gelezen lijkt het mij duidelijk dat ik het specifiek over mijn eigen vestiging had.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_181812040
ik heb op zich ook niet echt het idee dat er veel gedaan wordt met klachten hoor. Ja, er wordt wel eens gecontroleerd als er klachten komen, maar dan gaat het zo van "kun je je tassen straks even apart laten staan, want ik moet ze even controleren."
En dan vervolgens terugkoppelen: ja, we hebben het gecontroleerd en alles was goed.
Ja, geen wonder he, als je van tevoren aangeeft dat je gaat controleren, dan is alles natuurlijk ineens goed :') .
Zo krijgen we ook af en toe controles van buitenaf, dan gaan de teamcoaches eerst bij iedereen langs "letten jullie er even op dat jullie vandaag alle pakjes die dikker zijn dan die strip apart in een tas doen en dat jullie de bundels niet te dik maken? Want we hebben vandaag controles."
Dan kun je natuurlijk net zo goed geen controles houden.

Qua voorbereiders en postbodes merk ik weinig verschil. Er zijn postbodes die heel snel zijn, er zijn ook voorbereiders die heel snel zijn. Er zijn ook postbodes die werkelijk waar niet vooruit te branden zijn, datzelfde geldt ook voor voorbereiders.
En qua kwaliteit is het net zo, in beide categorieën zitten er goede en slechte tussen.
pi_181812185
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:25 schreef gelestipjes het volgende:
ik heb op zich ook niet echt het idee dat er veel gedaan wordt met klachten hoor. Ja, er wordt wel eens gecontroleerd als er klachten komen, maar dan gaat het zo van "kun je je tassen straks even apart laten staan, want ik moet ze even controleren."
En dan vervolgens terugkoppelen: ja, we hebben het gecontroleerd en alles was goed.
Ja, geen wonder he, als je van tevoren aangeeft dat je gaat controleren, dan is alles natuurlijk ineens goed :') .
Zo krijgen we ook af en toe controles van buitenaf, dan gaan de teamcoaches eerst bij iedereen langs "letten jullie er even op dat jullie vandaag alle pakjes die dikker zijn dan die strip apart in een tas doen en dat jullie de bundels niet te dik maken? Want we hebben vandaag controles."
Dan kun je natuurlijk net zo goed geen controles houden.

Qua voorbereiders en postbodes merk ik weinig verschil. Er zijn postbodes die heel snel zijn, er zijn ook voorbereiders die heel snel zijn. Er zijn ook postbodes die werkelijk waar niet vooruit te branden zijn, datzelfde geldt ook voor voorbereiders.
En qua kwaliteit is het net zo, in beide categorieën zitten er goede en slechte tussen.
Daar heb je gelijk in. Maar in mijn voorbereidingsteam zit nog maar 1 zo'n postbode, de rest zijn allemaal voorbereiders. Ik heb wel eens gehad, 5 jaar geleden, toen ik op een ander depot moest lopen wat onder een ander team viel, dat ik een wijk had die zo abominabel slechts was klaargemaakt dat ik dacht dat het een nieuwe voorbereider was met bijzonder weinig aanleg. De grote post zat niet eens tussen de kleine post. Ik had al een paar straten gelopen en mij erover verbaasd dat het bijna alleen maar grote post was, en toen kwam ik een stuk verderop nog eens diezelfde straten tegen maar dan met dunne post. Dus toen heb ik een hele boze e-mail geschreven naar de TC, en toen bleek dat de wijk was klaargemaakt door een ervaren postbode. Nou, daar was bijzonder weinig van te merken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_181820324
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:21 schreef bmp80 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het met de reactie van Bebop eens. Hier wordt er ook serieus omgegaan met klachten van Bezorgen, en ik vond het dus ook vervelend om in jouw post te lezen dat er helemaal niks met klachten gedaan zou worden. We doen ons best om de tassen zo goed mogelijk klaar te maken. Bij ons controleert de teamleider tassen van voorbereiders als er een klacht over de kwaliteit is binnengekomen.
Ook is hier duidelijk verteld hoe de tassen ingepakt moeten worden, en het komt bijna niet voor dat iemand op piekdagen doorbundelt, op daldagen niet doorbundelt, en kleine pakketjes in een aparte tas doet, want iedereen weet wat er van hem/haar verwacht wordt. Als het toch gebeurt, komt de teamleider de procedure nog een keer uitleggen.
Op jouw vestiging zal de leiding het wel opgegeven hebben. Het enige probleem dat we hebben is dat soms halve teams leeg zijn omdat er te weinig personeel is. :')
als het overal goed ging waren er ook niet zoveel problemen,hier zie ik regelmatig mensen per wijk, meer dan 60 stuks afschrijven(dagelijks) en dat zijn niet alleen brieven(dat is natuurlijk veel teveel)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 september 2018 @ 18:22:41 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181820934
Deze kantoormedewerker ziet het wel erg zonnig in
https://www.ad.nl/video/p(...)moet-bezorgen~p49486
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181821850
Gingen ze nu met zijn drieën een straat doen? En waar zijn de pakjes? Haha

Ik ken Amersfoort goed. Geboren en getogen. :Y
pi_181827113
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:55 schreef Globetrottertje het volgende:
Gingen ze nu met zijn drieën een straat doen? En waar zijn de pakjes? Haha

Ik ken Amersfoort goed. Geboren en getogen. :Y
Laat het ze niet horen, gelukkig gebruik je hier je artiestennaam ;)

(Offtopic: dankzij de pittige looptijdentraining bij PostNL heb ik gisteren een mooie tijd neergezet bij de Bridge to Bridge.... man man, twee keer die brug over ;) )
pi_181828988
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
Deze kantoormedewerker ziet het wel erg zonnig in
https://www.ad.nl/video/p(...)moet-bezorgen~p49486
"Ik heb nog twee volle tassen dus ik denk dat ik er nog wel een paar uur mee bezig ben." :')
Zouden ze nog iets extra's krijgen als ze de straat op gaan?

Hier een andere video gefilmd op hetzelfde depot. Waarschuwing: het is een video van hart van Nederland.
pi_181829345
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 23:31 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

"Ik heb nog twee volle tassen dus ik denk dat ik er nog wel een paar uur mee bezig ben." :')
Zouden ze nog iets extra's krijgen als ze de straat op gaan?

Hier een andere video gefilmd op hetzelfde depot. Waarschuwing: het is een video van hart van Nederland.
"sorry, je mag er nog een half uur over doen"

Die laatste doet het niet.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_181830598
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:48 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

als het overal goed ging waren er ook niet zoveel problemen,hier zie ik regelmatig mensen per wijk, meer dan 60 stuks afschrijven(dagelijks) en dat zijn niet alleen brieven(dat is natuurlijk veel teveel)
Wij hebben de straatnamen nog op de kast en geen combibundel, dat helpt ook wel mee denk ik.
pi_181830634
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 23:31 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

"Ik heb nog twee volle tassen dus ik denk dat ik er nog wel een paar uur mee bezig ben." :')
Zouden ze nog iets extra's krijgen als ze de straat op gaan?

Hier een andere video gefilmd op hetzelfde depot. Waarschuwing: het is een video van hart van Nederland.
Aii, nooit post op straat afgeven, mevrouw. En geen afhaalchinezen meegekregen?
pi_181832311
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:11 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Laat het ze niet horen, gelukkig gebruik je hier je artiestennaam ;)

(Offtopic: dankzij de pittige looptijdentraining bij PostNL heb ik gisteren een mooie tijd neergezet bij de Bridge to Bridge.... man man, twee keer die brug over ;) )
Bij HVN hebben ze nog net de naam van de wijk weggeknipt. Vat hoorde ik nog net. Vathorst! (In de wijk (eigenlijk een geannexeerd dorp) daarnaast ben ik opgegroeid) haha :+
pi_181832759
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 07:50 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Bij HVN hebben ze nog net de naam van de wijk weggeknipt. Vat hoorde ik nog net. Vathorst! (In de wijk (eigenlijk een geannexeerd dorp) daarnaast ben ik opgegroeid) haha :+
Pas maar op dat ze je niet met het postbusje komen halen ;)
pi_181833041
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:48 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Pas maar op dat ze je niet met het postbusje komen halen ;)
Voor het bedrag dat ze die andere lui betalen, doe ik het! Gezellig 's morgens zingen op weg naar het werk. Ontbijtje tussendoor, dan tassen uitladen en na gedane arbeid weer met het busje terug naar Arnhem. Heen- en terugreis uiteraard op kosten van de baas! _O-
pi_181833063
quote:
Waarom verbaasd mij dit niets? Wat heeft de OR nu eigenlijk voor zin? Alles wat de OR adviseert wordt naast hen neergelegd. :(
pi_181834396
Het boeit PostNL niet of er draagvlak is of niet.. :{

Jullie ook wel eens gehad dat het tellertje van X aantal plus/min uren niet klopt? Ik weet vrij zeker dat het er 4 horen te zijn, er staat 3. Totaal aantal uur van afgelopen weken klopt wel gewoon.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_181834624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Het boeit PostNL niet of er draagvlak is of niet.. :{

Jullie ook wel eens gehad dat het tellertje van X aantal plus/min uren niet klopt? Ik weet vrij zeker dat het er 4 horen te zijn, er staat 3. Totaal aantal uur van afgelopen weken klopt wel gewoon.
Toevallig plustijd die vanochtend is goedgekeurd? Dan update die +/- tijd morgen pas.
pi_181834958
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:06 schreef Bebop het volgende:

[..]

Ja, ja

[..]

Dan klaag je bij je leidinggevende over de zetkwaliteit.
Haha ik kreeg als antwoord, bel de admi maar _O-
En via de app duurt het 1.5 maand voordat ik antwoord krijg
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181835046
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Toevallig plustijd die vanochtend is goedgekeurd? Dan update die +/- tijd morgen pas.
Misschien is dat het dan ja :D er is wel tijd goedgekeurd vanochtend inderdaad. Morgen maar even weer kijken dan, thanks :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')