Extra taken? Wat is dat nu weer voor nieuws?quote:Op donderdag 6 september 2018 12:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb wel verhalen gehoord dat eea via de recruiters niet altijd even goed loopt, dat je niets.. of ineens na eerder contact niets meer hoort. Dus wel even in de gaten houden
Nu hier email adres genoemd wordt trouwens.. ik krijg nog steeds mails van PostNL, gewoon die standaard landelijke mails met nieuws, op oude emailadressen die ik al lang niet meer gebruik. Heb voor zover ik kan zien alleen mijn huidige adres bij mijn gegevens staan
Ooit begonnen met mailadres A, toen mails met planning daar ineens niet meer binnen kwamen (tegengehouden door een filter bij de provider), geswitcht naar mailadres B alleen voor werk. Paar jaar later compleet geswitcht naar mailadres C en toen voor het werk dusook gewoon die genomen. Netjes aangepast in mijn gegevens. Maar op A en B blijven die mails dus ook gewoon binnen komen
Ook handig trouwens dat ik morgen extra taken heb, maar ik heb verder geen dienst. Moet ik maar even wat voor regelen, want het gaat wel om oa rouwkaarten nabrengen
Dat faalt toch ook wel wattwitter:bramkeijsers twitterde op donderdag 06-09-2018 om 17:55:32 Hoe verzin je het? Een pakket ophaallocatie van @PostNL die open is werkdagen van 9.00 tot 17.30 en zaterdag en zondag dicht 😒 Lekkere combi met normale werktijden #onmogelijk #danmaaruurtjevrijnemen #service? #slecht reageer retweet
ik ken zo'n punt. Op zaterdagen bracht ik de pakjes die ik over had altijd naar een ander punt een paar honderd meter verderop. Uiteraard had ik van dat punt de kaartjes ook bij me.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:55 schreef VixenFromHell het volgende:Dat faalt toch ook wel wattwitter:bramkeijsers twitterde op donderdag 06-09-2018 om 17:55:32 Hoe verzin je het? Een pakket ophaallocatie van @PostNL die open is werkdagen van 9.00 tot 17.30 en zaterdag en zondag dicht 😒 Lekkere combi met normale werktijden #onmogelijk #danmaaruurtjevrijnemen #service? #slecht reageer retweet
Komt vast goed zo te horen! Zag op de postnl site ook verschil tussen postsorteerder en postvoorbereider. Wat is het verschil tussen postvoorbereider en postsorteerder?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
och, het stelt tegenwoordig niet zoveel meer voor. Je sorteert nu niet meer op huisnummer, maar op op bundelnummer en volgorde binnen een bundel. De code rechtsonder is nu leidend. Het levert wat meer kans op schouderklachten op
voor het geld hoef je het geld te doen, want dat is bar weinig,op blendle staat ook een stuk over een van hun grootste klanten bol,net zo dramatisch gesteldquote:Op donderdag 6 september 2018 20:44 schreef Rijstwafel77 het volgende:
Ben erg benieuwd wanneer ik wat ga horen! Hopelijk zo snel mogelijk! Postvoorbereider lijkt mij erg leuk maar ook best pittig.
Ben vooral benieuwd of het alleen sorteren van post op postcode/huisnummer is of dat er meer bij komt kijken. Kan iemand van jullie een beetje vertellen met wat voor taken je te maken krijgt als postvoorbereider?!
Hier waren er dinsdag 33 wijken open, niemand van de staff gezienquote:Op maandag 3 september 2018 12:00 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Hier zijn al een tijdje (sinds anderhalf/twee jaar terug) een aantal postbezorgers die een ebike hebben gekregen en die gaan bijna allemaal (net als de scooters) gewoon mee naar huis. Waar wil je ze anders opladen als de helft van de depots geen stroom heeft?
Maar dat van die staf medewerkers is ook niet echt nieuw, bij de admin @ Deventer bezorgen ze ook. Heel handig vaker in de wacht en de gene die je moet hebben, die is aan het bestellen.
Btw. een megadepot hebben we hier nog wel achter de hand.
Het oude VBL moest wegens bezuinigen dicht, maar na anderhalf jaar huren ze het pand dat voor 90% leeg staat nog steeds. Voor de vrachtwagens die er s'morgens komen en overgepakt naar busjes worden, collectie zit er savonds nog en de Caddy's vertrekken en parkeren er nog steeds.
Klik op de vacature postvoorbereider of sorteren en bekijk het filmpje.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:14 schreef Rijstwafel77 het volgende:
[..]
Komt vast goed zo te horen! Zag op de postnl site ook verschil tussen postsorteerder en postvoorbereider. Wat is het verschil tussen postvoorbereider en postsorteerder?
33 een absurd aantal,dan moet je als bedrijf toch afvragen wat doe ik fout.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier waren er dinsdag 33 wijken open, niemand van de staff gezien
Gisteren 4 wijken open, en die mag je vandaag bezorgen
Moeten postvoorbereiders snel en nauwkeurig zijn? Ik merk daar persoonlijk weinig van.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:59 schreef ripe72 het volgende:
[..]
Klik op de vacature postvoorbereider of sorteren en bekijk het filmpje.
https://www.postnl.nl/ove(...)=10&functionType=005|004#open-filter
quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Moeten postvoorbereiders snel en nauwkeurig zijn? Ik merk daar persoonlijk weinig van. Dat postbezorgersfilmpje oogt ook aardig gedateerd, met dat bezorgrapport en -mapje en post in grijze tassen.
Ja, jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 19:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Moeten postvoorbereiders snel en nauwkeurig zijn?
Dan klaag je bij je leidinggevende over de zetkwaliteit.quote:Ik merk daar persoonlijk weinig van.
net alsof dat helptquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:06 schreef Bebop het volgende:
[..]
Ja, ja
[..]
Dan klaag je bij je leidinggevende over de zetkwaliteit.
Denk er niet te licht over, het zijn wel *speciale* tassen waar je die bundels in mag stoppen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Moeten postvoorbereiders snel en nauwkeurig zijn? Ik merk daar persoonlijk weinig van.
Dat postbezorgersfilmpje oogt ook aardig gedateerd, met dat bezorgrapport en -mapje en post in grijze tassen.
Ze moeten snel zijn; niet nauwkeurig. Fouten worden er door de bezorgers wel weer uit gehaald en hersteld. Het poststuk in kwestie doet er dan een paar dagen langer over, maar wie maalt daar nu om?quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Moeten postvoorbereiders snel en nauwkeurig zijn? Ik merk daar persoonlijk weinig van.
Dat haalt geen reet uit. Nog steeds doen de meeste voorbereiders maar wat. De een bundelt altijd door, ook op piekdagen, zodat je veel te dikke bundels krijgt. De ander bundelt altijd per vakje af, ook op de daldagen, zodat je een tas vol verkreukelde minibundeltjes hebt, die soms uit maar 1 losse brief bestaan, maar wel met een elastiek er om. De een doet alle pakjes in een losse tas, zelfs als ze maar een paar mm dik zijn, de ander zet alles tussen de bundel, zelfs die grote Chinese piepschuimblokken met screenprotectors. Als je klaagt krijg je als reactie: "Klacht doorgezet naar TC Voorbereiden", en daarna volgt er doodse stilte. Dus op een gegeven moment geef je het maar op. Ik ben tegenwoordig al blij als de voorbereiders er in geslaagd zijn het juiste label op de tas te doen en deze vervolgens op de juiste container te zetten. Voor de rest laat ik het erbij.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:06 schreef Bebop het volgende:
[..]
Ja, ja
[..]
Dan klaag je bij je leidinggevende over de zetkwaliteit.
Ik niet. Ik zie met enige regelmaat de teamcoach de voorbereiders op de vingers tikken door zulk gepruts. Overigens zijn het vooral de postbodes die zich niets aantrekken van de voorgeschreven werkwijze en daar gebeurt inderdaad niet zo heel veel, maar als je niet bij je TL klaagt, hoef je dat hier ook niet te doen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat haalt geen reet uit. Nog steeds doen de meeste voorbereiders maar wat. De een bundelt altijd door, ook op piekdagen, zodat je veel te dikke bundels krijgt. De ander bundelt altijd per vakje af, ook op de daldagen, zodat je een tas vol verkreukelde minibundeltjes hebt, die soms uit maar 1 losse brief bestaan, maar wel met een elastiek er om. De een doet alle pakjes in een losse tas, zelfs als ze maar een paar mm dik zijn, de ander zet alles tussen de bundel, zelfs die grote Chinese piepschuimblokken met screenprotectors. Als je klaagt krijg je als reactie: "Klacht doorgezet naar TC Voorbereiden", en daarna volgt er doodse stilte. Dus op een gegeven moment geef je het maar op. Ik ben tegenwoordig al blij als de voorbereiders er in geslaagd zijn het juiste label op de tas te doen en deze vervolgens op de juiste container te zetten. Voor de rest laat ik het erbij.
Het zal ongetwijfeld per vestiging en teamcoach verschillen, hier tikt de TC Voorbereiden zelden iemand op de vingers. Bij ons zijn het toch echt overwegend de voorbereiders die zich schuldig maken aan de door mij genoemde fouten, van de ouderwetse postbodes is er in ons team zegge en schrijven nog eentje over. Maar je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen, ik doe geen uitspraak over jou als voorbereider, maar puur over de voorbereiders in mijn team op mijn vestiging. En als ik daar over wil klagen dan doe ik dat, of je dat nou leuk vindt of niet. Je hoeft het niet te lezen, en je hoeft er ook niet op te reageren.quote:Op zaterdag 8 september 2018 12:38 schreef Bebop het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie met enige regelmaat de teamcoach de voorbereiders op de vingers tikken door zulk gepruts. Overigens zijn het vooral de postbodes die zich niets aantrekken van de voorgeschreven werkwijze en daar gebeurt inderdaad niet zo heel veel, maar als je niet bij je TL klaagt, hoef je dat hier ook niet te doen.
als ik een beetje rondkijk is het over het algemeen een rotzooitje in de voorbereiding,of het onkunde,tijdsdruk of geen zin is dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 september 2018 16:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld per vestiging en teamcoach verschillen, hier tikt de TC Voorbereiden zelden iemand op de vingers. Bij ons zijn het toch echt overwegend de voorbereiders die zich schuldig maken aan de door mij genoemde fouten, van de ouderwetse postbodes is er in ons team zegge en schrijven nog eentje over. Maar je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen, ik doe geen uitspraak over jou als voorbereider, maar puur over de voorbereiders in mijn team op mijn vestiging. En als ik daar over wil klagen dan doe ik dat, of je dat nou leuk vindt of niet. Je hoeft het niet te lezen, en je hoeft er ook niet op te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |