abonnement Unibet Coolblue
pi_183682834
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar daar heb jij als bezoeker toch niks mee te schaften? Dat is het probleem van EvE, voor zover het een probleem is want het verkoopt toch wel uit.

Ik zit echt mer verbazing de topics te lezen:
- ja die en die moeten headliner zijn
- en zus en zo dan?
- ja die gaan echt niet subben hoor
- hmm wellicht kunnen zij dan zondagavond headline zijn
- ja en dan die andere mooi sub
- en misschien kan ook artiest x nog op zaterdagmiddag de heineken openen
Dan lees je toch niet... het is maar een beetje speculeren joh, niet meer niet minder. Dat vinden mensen hier leuk, dus dan doen we dat ook gewoon. Er zijn hele topics vol over voetbal, en die voetballen ook wel zonder die topics hoor.. festivals/muziek is gewoon hier onze passie om over te speculeren. Laat ons lekker.
  woensdag 12 december 2018 @ 15:39:41 #202
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183682957
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar daar heb jij als bezoeker toch niks mee te schaften? Dat is het probleem van EvE, voor zover het een probleem is want het verkoopt toch wel uit.

Ik zit echt mer verbazing de topics te lezen:
- ja die en die moeten headliner zijn
- en zus en zo dan?
- ja die gaan echt niet subben hoor
- hmm wellicht kunnen zij dan zondagavond headline zijn
- ja en dan die andere mooi sub
- en misschien kan ook artiest x nog op zaterdagmiddag de heineken openen
Nou precies dat verbaasde mij ook. En ik vind het interessant waarom dat zo belangrijk lijkt te zijn.

Iksnap ntuurlijk het belang van grote namen op een affiche. Voor de acts zelf en voor het festival. Maar voor de bezoeker vind ik het minder belangrijk.

Grappig is trouwens wel dat de lowlanders in mijn buurt de headliners zo belangrijk vinden.. om de waar voor het geld te krijgen... maar elk jaar weer als gekken rennen van tent naar tent. Maar altijd miepen over slechte headliners. En dan dus roepen deze editie niet heen te gaan.

:D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183682958
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar daar heb jij als bezoeker toch niks mee te schaften? Dat is het probleem van EvE, voor zover het een probleem is want het verkoopt toch wel uit.

Ik zit echt mer verbazing de topics te lezen:
- ja die en die moeten headliner zijn
- en zus en zo dan?
- ja die gaan echt niet subben hoor
- hmm wellicht kunnen zij dan zondagavond headline zijn
- ja en dan die andere mooi sub
- en misschien kan ook artiest x nog op zaterdagmiddag de heineken openen
Ik verbaas me op mijn beurt dat je dan dit soort topics leest. Waar wil je het dan graag over hebben t/m de start van het festival? Wij vinden dit soort gezever gewoon leuk en in the end klopt er geen hout van onze voorspelling en maken we er hoe dan ook een gezellig boel van in Biddinghuizen.

Trouwens volgens mij speculeren wij lang niet alleen over headliners, maar over het totale festival inc. kleine acts en randprogrammering en foodtrucks nog aan toe.
Punt is gewoon dat je op dit moment in het seizoen praktisch alleen iets kunt voorspellen qua headliners, gezien de rest pas later bekend wordt.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  woensdag 12 december 2018 @ 15:39:57 #204
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183682966
* Dubbel
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 12 december 2018 @ 15:43:10 #205
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_183683025
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar daar heb jij als bezoeker toch niks mee te schaften? Dat is het probleem van EvE, voor zover het een probleem is want het verkoopt toch wel uit.

Ik zit echt mer verbazing de topics te lezen:
- ja die en die moeten headliner zijn
- en zus en zo dan?
- ja die gaan echt niet subben hoor
- hmm wellicht kunnen zij dan zondagavond headline zijn
- ja en dan die andere mooi sub
- en misschien kan ook artiest x nog op zaterdagmiddag de heineken openen
Is toch lachen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 12 december 2018 @ 15:43:56 #206
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183683033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:39 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik verbaas me op mijn beurt dat je dan dit soort topics leest.
Omdat het gegeven misschien interessant is?

Ik ben oprecht benieuwd waarom ik anders denk dan de meesten. Of waarom jullie anders denken dan ik.

Beetje inleven in de gedachtengang van anderen levert soms leuke dingen op toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 12-12-2018 15:50:07 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183683045
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:39 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nou precies dat verbaasde mij ook. En ik vind het interessant waarom dat zo belangrijk lijkt te zijn.

Iksnap ntuurlijk het belang van grote namen op een affiche. Voor de acts zelf en voor het festival. Maar voor de bezoeker vind ik het minder belangrijk.

Grappig is trouwens wel dat de lowlanders in mijn buurt de headliners zo belangrijk vinden.. om de waar voor het geld te krijgen... maar elk jaar weer als gekken rennen van tent naar tent. Maar altijd miepen over slechte headliners. En dan dus roepen deze editie niet heen te gaan.

:D
Maar de headliners zijn vaak het eerste bekend voor een Lowlands, daarom heb je het ook daar al vrij snel over. Voor mij is het ook niet van levensbelang. Maar een headliner kan vaak een zak vol met goede repertoire bij zich hebben, dus kan je daar eveneens net zo goed naar uitkijken?
pi_183683073
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:43 schreef richolio het volgende:

[..]

Is toch lachen
Ben je dit jaar weer jarig op Lowlands?
pi_183683090
Zelf vind ik het speculeren erg leuk om te doen, vind het vooral leuk om te zien wat anderen als absolute headliners zien, terwijl ik daar totaal anders over denk (The Cure bijvoorbeeld ;))

En verder is het niet van levensbelang, maar je moet de kleine 12 maanden tussen het einde van Lowlands en het begin van een nieuwe toch vullen ;))
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_183683222
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:47 schreef Sino_Ganti het volgende:
Zelf vind ik het speculeren erg leuk om te doen, vind het vooral leuk om te zien wat anderen als absolute headliners zien, terwijl ik daar totaal anders over denk (The Cure bijvoorbeeld ;))

En verder is het niet van levensbelang, maar je moet de kleine 12 maanden tussen het einde van Lowlands en het begin van een nieuwe toch vullen ;))
Dit dus :D ik kan niet echt duiden waarom ik het precies leuk vind, maar ik vind het gewoon leuk. Het boeit me ook niet zoveel of het klopt wat we hier roepen, want ik ga toch wel :+
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_183690264
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar daar heb jij als bezoeker toch niks mee te schaften? Dat is het probleem van EvE, voor zover het een probleem is want het verkoopt toch wel uit.

Ik zit echt mer verbazing de topics te lezen:
- ja die en die moeten headliner zijn
- en zus en zo dan?
- ja die gaan echt niet subben hoor
- hmm wellicht kunnen zij dan zondagavond headline zijn
- ja en dan die andere mooi sub
- en misschien kan ook artiest x nog op zaterdagmiddag de heineken openen
Waar ik me ieder jaar weer over verbaas is de recycling van bands/acts tussen de verschillende (Nederlandse) festivals en nog meer over het enthousiasme waarmee dit ontvangen wordt (mede door festivalgangers die jaarlijks één of meer van deze festivals bezoeken).
Misschien ben ik verwend, maar als ik iets al eens heb gezien in de afgelopen drie jaar en ik zie het wéér op één van de affiches staan (sommige bands/acts komen echt ieder jaar of om het jaar terug) dan heb ik zoiets van mèhh -O-
Plaatje ter illustratie
Het weer zat niet mee
  donderdag 13 december 2018 @ 00:09:17 #212
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_183695024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ben je dit jaar weer jarig op Lowlands?
Nee -O- De dinsdag na lowlands ben ik nu jarig

Dat is wel echt sinds een tijdje, echt 4 jaar ofzo. Jammer wel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 december 2018 @ 00:14:50 #213
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_183695112
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2018 00:09 schreef richolio het volgende:

[..]

Nee -O- De dinsdag na lowlands ben ik nu jarig

Dat is wel echt sinds een tijdje, echt 4 jaar ofzo. Jammer wel
Ik op maandag dit jaar :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 00:18:15 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183695159
Ik ben wel benieuwd naar de lineup van lowlands! Loop niet meteen warm voor BKS en DTRH tot nu toe dus wie weet wordt het weer een keertje lowlands :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183695477
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:43 schreef richolio het volgende:

[..]

Is toch lachen
Dit. Anders topic vermijden tot augustus, simpel.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:27 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Waar ik me ieder jaar weer over verbaas is de recycling van bands/acts tussen de verschillende (Nederlandse) festivals en nog meer over het enthousiasme waarmee dit ontvangen wordt (mede door festivalgangers die jaarlijks één of meer van deze festivals bezoeken).
Misschien ben ik verwend, maar als ik iets al eens heb gezien in de afgelopen drie jaar en ik zie het wéér op één van de affiches staan (sommige bands/acts komen echt ieder jaar of om het jaar terug) dan heb ik zoiets van mèhh -O- [..]
Maar ook dit. Tijd gaat snel, 3 jaar verder, wéér hetzelfde rondje namen... De Charlie moet terug, Lowlands loopt al zo veel jaren achter de feiten aan qua opkomende namen.
  vrijdag 14 december 2018 @ 00:48:58 #216
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183718301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 00:44 schreef Aisumasen het volgende:

Dit. Anders topic vermijden tot augustus, simpel.
nee das stom..... op die manier zou er nooit interactie ontstaan. Dat is nooit te promoten.

quote:
Maar ook dit. Tijd gaat snel, 3 jaar verder, wéér hetzelfde rondje namen... De Charlie moet terug, Lowlands loopt al zo veel jaren achter de feiten aan qua opkomende namen.
True... het valt mij ook op dat de herhalingstijdlijn bij LL steeds korter wordt. Jammer idd.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183720342
Benieuwd naar Tame Impala, zal BKS of Lowlands gaan worden, ik hoop het tweede. EvE had begin dit jaar gezegd naast een act te hebben gegrepen die voor Japan koos ipv Lowlands, wat volgens mij vrij duidelijk was dat dit om Tame Impala ging. Hopelijk is het ze dit jaar wel gelukt, zal denk ik ook headliner zijn dan.
pi_183720431
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:53 schreef Mr-Brightside het volgende:
Benieuwd naar Tame Impala, zal BKS of Lowlands gaan worden, ik hoop het tweede. EvE had begin dit jaar gezegd naast een act te hebben gegrepen die voor Japan koos ipv Lowlands, wat volgens mij vrij duidelijk was dat dit om Tame Impala ging. Hopelijk is het ze dit jaar wel gelukt, zal denk ik ook headliner zijn dan.
Sowieso headliners dan, hangt veel buzz omheen volgens mij.

En The Cure komt met een nieuw album, dus relevant genoeg om op LL te zetten. YES PLEASE.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_183803006
The Strokes ook kanshebber?

quote:
.@thestrokes will begin their ‘global comeback’ at Spain’s @bilbaobbklive festival in 2019
En dat is pas 11, 12 en 13 juli.

Zal vast niet, die gaan NL vast weer overslaan. Maar toch weer een optie. Best al wat mooie kanshebbers voor LL ondertussen.
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:10:19 #220
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_183805905
Depeche Mode als eerste bevestiging!!!
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 18 december 2018 @ 13:47:29 #221
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_183806658
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:10 schreef Pensylvania het volgende:
Depeche Mode als eerste bevestiging!!!
?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:51:17 #222
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_183806736
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

?
Ik denk op de zaterdag. Wat denk jij?
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_183806753
Yes jaarlijkse Depeche Mode grapje.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 18 december 2018 @ 13:53:27 #224
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_183806777
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:51 schreef Pensylvania het volgende:

[..]

Ik denk op de zaterdag. Wat denk jij?
Donderdag bij de silent disco.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 18 december 2018 @ 13:54:12 #225
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_183806798
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:52 schreef Niveath het volgende:
Yes jaarlijkse Depeche Mode grapje.
Fijn he.. heb er nu weer helemaal zin in
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')