Ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Ze is echt een druk persoon die eigenlijk niet veel waarde hecht aan een mobiel, ze heeft nog zo een oud ding, dus ik denk niet dat ze mij bewust niet veel stuurt. Ze vraagt ook wel wat, stuurt ook wel wat links naar dingen die we beide tof vinden, maar ik ontken niet dat het gesprek meestal onder mijn invloed blijft verder gaan. Ik zie die "date" dat we hebben dan ook als mijn enige kans om eventueel die friendzone te verlaten, maar ik denk dat ik eerlijk moet zijn met mezelf ja.quote:Op zondag 2 september 2018 17:30 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk dat je het gesprek niet gaande moet houden. Ik denk ook dat je je een beetje moet instellen op dat zij niet hetzelfde gevoel heeft, want anders was ze wel wat enthousiaster geweest lijkt me. 4 berichtjes per dag is ook erg weinig.
Ik vermoed dat jij meestal dingen vraagt/zegt, en zij daar op reageert, maar niet echt andersom, toch?
We kunnen beiden pas de dag dat we hebben afgesproken, omdat ze dus een heel druk persoon is.quote:Op zondag 2 september 2018 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
'hoi, wat drinken deze do/vr/za?'
Haha, ik stuur haar geen "nutteloze" appjes met slaapwel en goeiemorgen ofzo, we antwoorden gewoon op elkaars bericht.quote:Op zondag 2 september 2018 17:47 schreef Puntenjager het volgende:
Als het een lekker wijf is, dan werkt het zeer waarschijnlijk net zoals bij de TS van dit topic: R&P / Niet onafhankelijk = afknapper
Als het een ugly duckly muurbloempje is, dan vindt ze het vrijwel zeker geweldig als je haar veel en vaak berichtjes stuurt.
quote:Op zondag 2 september 2018 17:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jullie waren vrienden en jullie belangen waren hetzelfde. Nu zijn jouw belangen gewijzigd en die van haar nog hetzelfde.
Of je moet haar duidelijker kenbaar maken dat je de verstandhouding wil herzien of je moet haar reacties goed op waarde schatten, namelijk die van een vriend die belang hecht aan de vriendschap.
ja dit is een klassiek geval.quote:
De friendzone bestaat niet. TS wil wellicht gewoon meer dan zij, maar daar komt ie pas achter als ie op 'date' gaat. Al is het bij hem thuis bierproeven. Al schat ik de kans ook wel klein in inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2018 18:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja dit is een klassiek geval.
misschien kan hij haar verleiden met panfluitmuziek zoals die van Gheorghe Zamfir. heel meeslepend en de volle klanken zijn voeding voor de ziel, rustgevend en ontspannend.
Na afloop kan hij vragen of ze nog iets anders wil proeven????quote:Op zondag 2 september 2018 23:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De friendzone bestaat niet. TS wil wellicht gewoon meer dan zij, maar daar komt ie pas achter als ie op 'date' gaat. Al is het bij hem thuis bierproeven. Al schat ik de kans ook wel klein in inderdaad.
Nee...dit dus niet doen. Deze gebruiker wil grappig doen maar dat gaat jou alleen maar schaden.quote:Op maandag 3 september 2018 08:33 schreef SuperNeger het volgende:
Foto van je pik sturen met een knipoog emoticon en kijken hoe ze erop reageert is meestal het antwoord in zulke situaties.
Nee heb je ja kun je krijgen.
quote:Op maandag 3 september 2018 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou eens gaan kijken of zijn net zo graag het gesprek gaande wil houden...
[..]
Nee...dit dus niet doen. Deze gebruiker wil grappig doen maar dat gaat jou alleen maar schaden.
Dit. Je merkt of het goed gaat doordat je haar hard kunt laten lachen. Beetje plagen al grappend is de volgende stap. Als je dan aan het eind van de avond ook nog een wat beter gesprek met haar kunt voeren, dan kan het zomaar dat zij na zo'n avond nog eens nadenkt.quote:Op zondag 2 september 2018 20:37 schreef itchycoo het volgende:
Ga lekker een avond speciaalbier met haar drinken en stel je er dan vooral op in dat je een gezellige avond met haar wilt hebben, niet dat je haar die avond moet versieren of een move moet maken. Kijk eerst maar eens of jullie het op een zaterdagavond leuk kunnen hebben met z'n tweeën, als in dat het niet te veel moeite kost om een gesprek gaande te houden. Als het klikt zal dat vanzelf/vrij makkelijk gaan en dan kun je je volgende stap gaan beramen, al dan niet op de avond zelf of later.
Neem niks van deze maagd aan TS. De enige die hem hilarisch vind is hij zelf.quote:Op maandag 3 september 2018 13:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]Overdrijven is ook een vak. Zolang hij maar niet hilarisch klein is moet je je nergens zorgen om maken. Dit kan gewoon prima in 2018
"Maagd"quote:Op maandag 3 september 2018 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem niks van deze maagd aan TS. De enige die hem hilarisch vind is hij zelf.
quote:Op maandag 3 september 2018 14:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
"Maagd"Daar denkt je moeder anders over.
Onzin. Een hoop vrouwen houden van pikfoto's.
Ok ik zal wel een topic maken over pikfoto's om te bewijzen dat het gewoon kan.quote:Op maandag 3 september 2018 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
stop nou maar met je onzin joh. Daar heeft TS niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |