Maar het hoeft ook niet met een chagrijnige grafbakkes natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2018 13:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan nieuws gewoon niet met een blij stralend hoofd brengen, het gaat niet om de tekst heh.
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op zondag 16 september 2018 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het hoeft ook niet met een chagrijnige grafbakkes natuurlijk.
Kamphues kan dat ook, over de crash in de eerste bocht van vorig jaar. "En de race was al over nog voordat hij begonnen was"quote:Op zondag 16 september 2018 13:32 schreef Fokker89 het volgende:
''Eerste deel van de vrije training, ook genaamd Q1.''
OK Olav.
Van Olav kan ik het hebben, al word hij een beetje dement, Kamplul moet gewoon oprotten.quote:Op zondag 16 september 2018 13:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kamphues kan dat ook, over de crash in de eerste bocht van vorig jaar. "En de race was al over nog voordat hij begonnen was"
Eens.quote:Op zondag 16 september 2018 13:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van Olav kan ik het hebben, al word hij een beetje dement, Kamplul moet gewoon oprotten.
Ik wil wel een eitje vullen.quote:Op zondag 16 september 2018 13:42 schreef Fokker89 het volgende:
Gevuld eitje salade, doe godverdomme eens normaal man.
Nee, dat zou een beetje raar zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak je er naderhand toch ook geen salade van.
Nou dan.quote:Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat zou een beetje raar zijn.
Ja, die 10 minuten extra zijn helemaal kut.quote:
En dan is de race nog wel een uur eerder dan de nieuwe tijd.quote:
Die wil ik er juist uit hebben, dan doe ik goede zaken.quote:Op zondag 16 september 2018 14:03 schreef Fokker89 het volgende:
Doe maar een mooie klapper in het begin, maar laat Ves en Vet er even in als het kan.
Jij doet het al goed genoeg.quote:Op zondag 16 september 2018 14:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die wil ik er juist uit hebben, dan doe ik goede zaken.
lief doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |