abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:15:02 #251
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181679283
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:03 schreef manny het volgende:

[..]

Wat wel een gekke situatie is is dat sommige worden vrijgesproken door de rechter, maar dat het SV dan gewoon blijft bestaan. Alsof de Ajax politie over aanvullend bewijs beschikt ofzo...

Dat terzijde. 99% van die verboden lijken me op zijn plaats en als ja het is een dun lijntje (lijntje... hehe) tussen fanatisme en over de grens gaan... en je weet hoe het gaat in grote groepen. Maar als je gepakt wordt heb je pech en if you can not do the time than do not do the crime...
than
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:32:58 #252
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181679579
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:39 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dit is niet waar.
:').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:35:38 #253
21467 franske19
Hit the deck!
pi_181679629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:03 schreef manny het volgende:

[..]

Wat wel een gekke situatie is is dat sommige worden vrijgesproken door de rechter, maar dat het SV dan gewoon blijft bestaan. Alsof de Ajax politie over aanvullend bewijs beschikt ofzo...

Dat terzijde. 99% van die verboden lijken me op zijn plaats en als ja het is een dun lijntje (lijntje... hehe) tussen fanatisme en over de grens gaan... en je weet hoe het gaat in grote groepen. Maar als je gepakt wordt heb je pech en if you can not do the time than do not do the crime...
Kwestie van verschillende bewijslast.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_181679908
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:29 schreef AMCA het volgende:

[..]

Nee, is ook niet persoonlijk man. Zijn zat goede jongens die helaas niet iedere keer kunnen (of mogen, Stop SV), maar als je op twitter even Ajaxfancare volgt (of Ajax life) met al die tjappies die nu ineens een Supp cc willen, dan vind ik het wel lekker als juist zij naast de boot pissen.
Zamelen ze nog steeds geld in voor deze strijd? Erg nobel vond ik dat :)
pi_181680435
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:41 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik moet altijd ook enorm lachen om die vlag met "stop stadionverboden"... Is een beetje hetzelfde als je een vlag op je auto zet met "stop bekeuringen" terwijl je met 80 door een woonwijk rijdt.

Als je gewoon 30 rijdt krijg je geen bekeuring, als je je gedraagt krijg je geen stadionverbod...
dat is dus niet waar, daarom is er ook zoveel weerstand tegen
pi_181680586
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

dat is dus niet waar, daarom is er ook zoveel weerstand tegen
Heb je dan voorbeelden van situaties waarvan je vindt dat het niet terecht was?
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:10:09 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181681094
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

dat is dus niet waar, daarom is er ook zoveel weerstand tegen
Je mag best stadionverboden uitdelen aan totale debielen.

Mensen die gaan vechten omdat ze een andere mening hebben over Ziyech bijvoorbeeld.
Oh.
pi_181681376
Ik denk eerder dat bepaalde dubieuze hooligans de hand boven het hoofd wordt gehouden, dan dat er te zwaar gestraft wordt. Dus in die zin zou het onrechtvaardig kunnen zijn; dat er andere hooligans zijn die het nog bonter maken maar er mee weg komen
pi_181681441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk eerder dat bepaalde dubieuze hooligans de hand boven het hoofd wordt gehouden, dan dat er te zwaar gestraft wordt. Dus in die zin zou het onrechtvaardig kunnen zijn; dat er andere hooligans zijn die het nog bonter maken maar er mee weg komen
De tijd dat er mensen gespaard worden uit 'algemeen belang' is al jaren voorbij. Niemand wordt gespaard, de capo Dani heeft ook gewoon een sv gehad. Dus dit is onzin.

En tsja het blijft een beetje willekeur qua straf. Voor het ene lichte vergrijp ben je een paar jaar weg en voor een knokpartij een paar maanden. Tjacka had toch ook ooit een sv voor een prullenbak omtrappen?
AFCA!
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:34:18 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181681457
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:33 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

De tijd dat er mensen gespaard worden uit 'algemeen belang' is al jaren voorbij. Niemand wordt gespaard, de capo Dani heeft ook gewoon een sv gehad. Dus dit is onzin.

En tsja het blijft een beetje willekeur qua straf. Voor het ene lichte vergrijp ben je een paar jaar weg en voor een knokpartij een paar maanden. Tjacka had toch ook ooit een sv voor een prullenbak omtrappen?
Dan moet er niet een actie zijn van "Stop stadionverboden" maar "Stop speficieke stadionverboden" :+
Oh.
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:38:06 #261
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_181681513
Als je bij die entrada's enzo de helft van de harde kern ook gemaskerd rond ziet lopen lijken me het geen frisse jongens die niks te verbergen hebben.
pi_181681553
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:33 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

De tijd dat er mensen gespaard worden uit 'algemeen belang' is al jaren voorbij. Niemand wordt gespaard, de capo Dani heeft ook gewoon een sv gehad. Dus dit is onzin.

En tsja het blijft een beetje willekeur qua straf. Voor het ene lichte vergrijp ben je een paar jaar weg en voor een knokpartij een paar maanden. Tjacka had toch ook ooit een sv voor een prullenbak omtrappen?
Vreemd. Wat zit daar dan achter volgens jou? Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om rechtvaardige straffen op te stellen toch?
pi_181681571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:38 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Als je bij die entrada's enzo de helft van de harde kern ook gemaskerd rond ziet lopen lijken me het geen frisse jongens die niks te verbergen hebben.
Mwoah, snap wel dat je niet met je kop op YouTube wil komen.
pi_181681603
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Stop Sv :')

Als je gewoon normaal doet krijg je geen stadionverbod :')
Als je nooit in het stadion komt, krijg je er inderdaad geen. Lul niet zo debiel.
pi_181681623
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vreemd. Wat zit daar dan achter volgens jou? Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om rechtvaardige straffen op te stellen toch?
Uit mijn hoofd staat voor mishandeling 12 maanden terwijl belediging van een steward of agent 24 maanden staat. Dat soort dingen vind ik wel krom.
AFCA!
pi_181681679
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:33 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

De tijd dat er mensen gespaard worden uit 'algemeen belang' is al jaren voorbij. Niemand wordt gespaard, de capo Dani heeft ook gewoon een sv gehad. Dus dit is onzin.

En tsja het blijft een beetje willekeur qua straf. Voor het ene lichte vergrijp ben je een paar jaar weg en voor een knokpartij een paar maanden. Tjacka had toch ook ooit een sv voor een prullenbak omtrappen?
Dat eerste is niet helemaal waar. Hij heeft een paar wedstrijden niet mogen komen, maar dat werd al snel teruggedraaid door Ajax. Overigens zit die kale helemaal niet zo hoog in de boom als iedereen denkt. Is ook gewoon een marionet van de harde kern haha.
pi_181681707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Heb je dan voorbeelden van situaties waarvan je vindt dat het niet terecht was?
Zonder in details te treden, er worden bijvoorbeeld SV's uitgedeeld als je buiten het stadion staat wild te plassen. Geef die gasten een boete en klaar. Daar hoeft geen SV aan te pas te komen lijkt me.
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:53:08 #268
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181681753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:47 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat eerste is niet helemaal waar. Hij heeft een paar wedstrijden niet mogen komen, maar dat werd al snel teruggedraaid door Ajax. Overigens zit die kale helemaal niet zo hoog in de boom als iedereen denkt. Is ook gewoon een marionet van de harde kern haha.
Had hij niet gewoon een verkoudheid? Hij staat tenslotte altijd zonder shirt
pi_181681764
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:47 schreef AMCA het volgende:

[..]

Dat eerste is niet helemaal waar. Hij heeft een paar wedstrijden niet mogen komen, maar dat werd al snel teruggedraaid door Ajax. Overigens zit die kale helemaal niet zo hoog in de boom als iedereen denkt. Is ook gewoon een marionet van de harde kern haha.
Dat was toch n.a.v. "Kenneth NSB"? Ik kan mij i.i.g. heugen dat hij er een tijd niet was. Stonden er andere gasten op dat hekje wild te doen.
AFCA!
pi_181681767
Twee jaar geleden, Ajax-w2 was er een opstootje op het ouwe VAK410. Wij waren allemaal al naar beneden verplaatst, maar een groot deel van die jongens bleef achter, omdat Ajax het nog niet helemaal voor elkaar had, qua plekken op Zuid1. Ajax had in haar wijsheid bedacht dat het wel handig was om er een kindervak van te maken. Dus die jongens die nog op 425 stonden, moesten maar tussen de kinderen gaan zitten en vooral hun bek dicht houden. Niet roken, niet blowen enz enz. Als je (zoals sommigen) al 15 jaar op VAK410 stond en gewend bent op een bepaalde manier voetbal te kijken, dan is zo'n ommezwaai belachelijk en vooral ontzettend idioot van Ajax. Die jongens stonden gewoon boven in het vak wat te drinken, peukie te roken, beetje te zingen, beetje te kankeren (we verloren van W2 :') ) dus besloot Ajax om maar eens 50 beveiligers naar boven te sturen om orde op zake te stellen. Dat liep uit de hand, gevolg allemaal SV's. Sommigen zelfs 20 jaar, voor een paar duwtjes richting een beveiliger. Nee, dat is inderdaad allemaal terecht ja.
pi_181681774
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:53 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat was toch n.a.v. "Kenneth NSB"? Ik kan mij i.i.g. heugen dat hij er een tijd niet was. Stonden er andere gasten op dat hekje wild te doen.
ACAB.

Edit: Was ook niet echt een ernstig vergrijp, maar hij had al een paar SV's gehad vroegahh. Dus stond nog wat open _O-
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:55:48 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181681794
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Had hij niet gewoon een verkoudheid? Hij staat tenslotte altijd zonder shirt
:D
Oh.
pi_181681821
Dat er stadionverboden worden uitgedeeld voor incidenten in het stadion begrijp ik, anders kan je net zo goed geen regels maken. Maar dat er voor incidenten buiten de stadions om ook sv's worden gegeven vind ik lachwekkend. Het is niet eens altijd aantoonbaar voetbalgerelateerd.
AFCA!
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:01:29 #274
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181681854
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:53 schreef AMCA het volgende:
Twee jaar geleden, Ajax-w2 was er een opstootje op het ouwe VAK410. Wij waren allemaal al naar beneden verplaatst, maar een groot deel van die jongens bleef achter, omdat Ajax het nog niet helemaal voor elkaar had, qua plekken op Zuid1. Ajax had in haar wijsheid bedacht dat het wel handig was om er een kindervak van te maken. Dus die jongens die nog op 425 stonden, moesten maar tussen de kinderen gaan zitten en vooral hun bek dicht houden. Niet roken, niet blowen enz enz. Als je (zoals sommigen) al 15 jaar op VAK410 stond en gewend bent op een bepaalde manier voetbal te kijken, dan is zo'n ommezwaai belachelijk en vooral ontzettend idioot van Ajax. Die jongens stonden gewoon boven in het vak wat te drinken, peukie te roken, beetje te zingen, beetje te kankeren (we verloren van W2 :') ) dus besloot Ajax om maar eens 50 beveiligers naar boven te sturen om orde op zake te stellen. Dat liep uit de hand, gevolg allemaal SV's. Sommigen zelfs 20 jaar, voor een paar duwtjes richting een beveiliger. Nee, dat is inderdaad allemaal terecht ja.
410 en een familievak combineren was wel de domste beslissing ooit ja
pi_181682103
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:44 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd staat voor mishandeling 12 maanden terwijl belediging van een steward of agent 24 maanden staat. Dat soort dingen vind ik wel krom.
Snap wel dat stewards zo veel mogelijk in bescherming moeten worden genomen. Dan zou ik vooral die 12 maanden erg kort willen noemen.

Stadionverbod voor wildplassen is wel apart inderdaad. Overigens is het pas (als het goed is?) bij herhaaldelijke overtreding, dus al te snugger ben je dan niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')