quote:Op donderdag 6 september 2018 23:09 schreef PSVCL het volgende:
Romero komt er eindelijk aan,.. nog 2 weekjes wachten:
[..]
Denk het niet Jobquote:rijdag 7 september 2018 om 10:34
PSV hoeft voorlopig nog niet te rekenen op de inzetbaarheid van Maxi Romero. De spits heeft afgelopen week niet mee kunnen trainen bij PSV en Jong PSV. Vrijdag ontbreekt hij bij de wedstrijdselectie van de beloften.
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Romero volgens zijn management nog zo'n twee weken nodig heeft om aan te kunnen haken bij de groep. PSV heeft er nog altijd vertrouwen in dat de Zuid-Amerikaan nog aan gaat haken bij PSV, maar momenteel is hij nog niet wedstrijdfit. Tot nu toe kwam Romero naast wat oefenduels niet verder dan tien speelminuten in het eerste elftal van PSV en twee wedstrijden bij Jong PSV.
Eerder dit jaar had Romero last van een bovenbeenblessure, waardoor hij maanden langs de kant stond. Afgelopen maand kreeg hij opnieuw klachten. Volgens ED maakt de achterban van PSV zich ondertussen grote zorgen of Romero ooit nog aan zal haken.
Romero kwam in januari van dit jaar over van Velez Sarsfield. PSV betaalde liefst twaalf miljoen voor de spits, maar een doorslaand succes is dat tot nu toe niet.
Er staat in de post die jij quote en het bericht dat jij quote dat hij over een 2-tal weken aan kan haken bij de groep.quote:
Hij is gewoon de woorden 'in Amerika wonende' tussen 'de' en 'achterban' vergeten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
"de achterban van PSV maakt zich inmiddels grote zorgen"
Driewerf
Ik vermoed dat Rik de populatie op Twitter aanziet als een representatieve afspiegeling van de gemiddelde PSV supporter. Grote fout.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
"de achterban van PSV maakt zich inmiddels grote zorgen"
Driewerf
Je verward me met Grrrrrrrr. Ik maak me absoluut geen zorgen over Romero. Ken m niet als speler dus heb geen verwachtingspatroon. Bovendien hebben we Bergwijn en Malen die in de spits kunnen. Wel jammer van alle miljoenen. Een van de duurste aankopen ooit.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is gewoon de woorden 'in Amerika wonende' tussen 'de' en 'achterban' vergeten.
Die voorzet van Suarezquote:
Maakt 'ie in ieder geval meer kans op een basisplek in Oranje dan dat hij nu doetquote:Op zaterdag 8 september 2018 10:37 schreef nickhguitar het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=337092
Ik denk niet dat Zoet i.t.t. Cillessen trek heeft om 4 jaar op de bank te gaan zitten. Lekker naar een middenmoter/subtopper gaan in een goede competitie en daar gewoon 1ste keeper zijn.
Dat nou ook weer niet. Het is nou niet bepaald zo dat Zoet erg overtuigend is geweest in zijn Oranje-optredens.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:05 schreef PSVCL het volgende:
was Zoet de keeper van ajax had ie allang een basisplek veroverd in Oranje.
Zelfde geldt voor Hendrix (bij de selectie )en Bergwijn.
Bij oranje is Zoet gewoon duidelijk minder dan Cillessen, hij heeft toch kansen genoeg gehad zou je zeggen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:05 schreef PSVCL het volgende:
was Zoet de keeper van ajax had ie allang een basisplek veroverd in Oranje.
Zelfde geldt voor Hendrix (bij de selectie )en Bergwijn.
Nee hoor, want als Zoet naar Barcelona gaat, is Cillessen daar weg naar een club waar hij wekelijks speelt.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maakt 'ie in ieder geval meer kans op een basisplek in Oranje dan dat hij nu doet
Schijnt dat het flink geknetterd heeft aan de telefoon tussen Koeman en vBommelquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij oranje is Zoet gewoon duidelijk minder dan Cillessen, hij heeft toch kansen genoeg gehad zou je zeggen.
Hendrix is een mindere versie van Strootman, Bergwijn wel met je eens, vond het ook een beetje een vreemde reden waarom hij niet geselecteerd werd.
Ja maar hij traint wel elke dag met Messi en Suarez hè! Dat moet je niet onderschatten!quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor, want als Zoet naar Barcelona gaat, is Cillessen daar weg naar een club waar hij wekelijks speelt.
En dan geldt natuurlijk het argument dat een keeper die wekelijks speelt in de subtop van Europa,een streepje voor heeft boven een bankzitter bij Barcelona.
wat vooral geldt is dat de betere speelt, niks tegen Zoet maar hij is nog steeds de mindere blijkbaarquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor, want als Zoet naar Barcelona gaat, is Cillessen daar weg naar een club waar hij wekelijks speelt.
En dan geldt natuurlijk het argument dat een keeper die wekelijks speelt in de subtop van Europa,een streepje voor heeft boven een bankzitter bij Barcelona.
Zullen Tete, Vormer en Babel nou ook echt de besten op hun plekken zijn?quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat vooral geldt is dat de betere speelt, niks tegen Zoet maar hij is nog steeds de mindere blijkbaar
Aangezien Strootman er niks van bakt zou je best eens de blanke Kante kunnen overwegen..zo een type loopt er ook niet rond bij Oranje,heeft het ook wel verdiend op basis van zn spel de laatste 3 jaar.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij oranje is Zoet gewoon duidelijk minder dan Cillessen, hij heeft toch kansen genoeg gehad zou je zeggen.
Hendrix is een mindere versie van Strootman, Bergwijn wel met je eens, vond het ook een beetje een vreemde reden waarom hij niet geselecteerd werd.
Klopt ,misschien een vertrouwen geven aan de enige Nederlandse keeper van topniviuea die wekelijks keept..quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Het is nou niet bepaald zo dat Zoet erg overtuigend is geweest in zijn Oranje-optredens.
geen idee maar was het vorig jaar dat ze beiden speeltijd kregen, toen zag je wel een duidelijk verschil in het voordeel van Cillessenquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zullen Tete, Vormer en Babel nou ook echt de besten op hun plekken zijn?
blanke Kantequote:Op zaterdag 8 september 2018 17:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Aangezien Strootman er niks van bakt zou je best eens de blanke Kante kunnen overwegen..zo een type loopt er ook niet rond bij Oranje,heeft het ook wel verdiend op basis van zn spel de laatste 3 jaar.
Klopt. Ik snap deze keuze ook wel. Maar neemt niet weg dat het toch ook wel raar is natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee maar was het vorig jaar dat ze beiden speeltijd kregen, toen zag je wel een duidelijk verschil in het voordeel van Cillessen
Bron?quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Schijnt dat het flink geknetterd heeft aan de telefoon tussen Koeman en vBommel
Verdedigend is hij gelijkwaardig en voetballend beter.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
blanke Kanteals hij zo goed was speelde hij allang
type Kantequote:Op zaterdag 8 september 2018 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
blanke Kanteals hij zo goed was speelde hij allang
Dat snap ik ook niet. Waarbij wel aangetekend dat de mensen die daar over zeuren, wel dezelfde zijn als die overal een Ajax KNVB-complot in zien.quote:Op zaterdag 8 september 2018 19:06 schreef Dejannn het volgende:
Waarom zit het mensen eigenlijk (enigszins) dwars dat Zoet geen eerste keeper is en Cillessen wel?
Helemaal eens idd... Alleen dat die zelden speelt is misschien een dingetje maar ach. Keeper heeft minder wedstrijdritme nodig denk ik. Beetje trainen, ook goed.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Waarbij wel aangetekend dat de mensen die daar over zeuren, wel dezelfde zijn als die overal een Ajax KNVB-complot in zien.
Cillessen is gewoon de betere keeper voor oranje. Niks meer, niks minder. Ik vind Zoet de betere één op één maar het totaalpakket bij Cillessen is gewoon sterker, zeker voor het spelletje dat Oranje speelt. Reflexen wat beter, wat vaker klemvast en voetballend sterker.
Sommigen hebben het wel erg nodig, maar hij heeft bij Barcelona steeds bewezen dat hij er gewoon staat als het moet.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal eens idd... Alleen dat die zelden speelt is misschien een dingetje maar ach. Keeper heeft minder wedstrijdritme nodig denk ik. Beetje trainen, ook goed.
Pure contactenquote:
Krul is nooit beter geweest.quote:Op zaterdag 8 september 2018 17:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt ,misschien een vertrouwen geven aan de enige Nederlandse keeper van topniviuea die wekelijks keept..
Was Cillesen niet de 1e keeper van Oranje toen ie bij ajax onder de lat stond?
Krul was beter maar zat op de bank... dat was de reden waarom Cillesen keepte ipv Krul.
Ik zie het niet in Cillessen, in ieder geval niet wat jij ziet. Het ontbreekt aan uitstraling en karakter. Hij lijkt welhaast bang te zijn als hij een penalty moet gaan stoppen en heeft dat vermoedelijk in zijn carriere nog nooit gedaan. Passquote is voor zijn voetballende kwaliteiten echt niet goed, terwijl hij zelfs graag via de verdedigers opbouwt.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Waarbij wel aangetekend dat de mensen die daar over zeuren, wel dezelfde zijn als die overal een Ajax KNVB-complot in zien.
Cillessen is gewoon de betere keeper voor oranje. Niks meer, niks minder. Ik vind Zoet de betere één op één maar het totaalpakket bij Cillessen is gewoon sterker, zeker voor het spelletje dat Oranje speelt. Reflexen wat beter, wat vaker klemvast en voetballend sterker.
Heb meer respect voor Krul, Vorm in hun gloriedagen. Wekelijks spelen in de kelder van een topcompetitie. Niet makkelijk voor een keeper. Jezelf schikken als tweede keeper bij een topclub, dat doe je toch niet als je zelf denkt een topkeeper te kunnen worden?quote:
Ik zie in Cillessen ook geen topkeeper hoor. Verre van. Ik constateer alleen dat hij momenteel de beste keuze is voor Oranje.quote:Op zondag 9 september 2018 07:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie het niet in Cillessen, in ieder geval niet wat jij ziet. Het ontbreekt aan uitstraling en karakter. Hij lijkt welhaast bang te zijn als hij een penalty moet gaan stoppen en heeft dat vermoedelijk in zijn carriere nog nooit gedaan. Passquote is voor zijn voetballende kwaliteiten echt niet goed, terwijl hij zelfs graag via de verdedigers opbouwt.
Daar komt bij dat Koeman niet op de trainingen van Barca gaat kijken, dus niemand kent zijn vorm.
Zoet heeft het bij Oranje niet goed gedaan. Dat zie ik ook, maar wat mij betreft ga je dan naar een andere spelende keeper kijken. Vind wel dat de laatste vier jaren alle Oranjekeepers fouten maken en dat komt voor een groot deel door het brandhout wat in de verdediging speelt.
Precies dit. Het interesseert me verder niet of Zoet eerste keeper wordt, maar wat een ongeloofwaardig geneuzel om de tweede keeper van een club überhaupt te selecteren.quote:Op zondag 9 september 2018 07:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie het niet in Cillessen, in ieder geval niet wat jij ziet. Het ontbreekt aan uitstraling en karakter. Hij lijkt welhaast bang te zijn als hij een penalty moet gaan stoppen en heeft dat vermoedelijk in zijn carriere nog nooit gedaan. Passquote is voor zijn voetballende kwaliteiten echt niet goed, terwijl hij zelfs graag via de verdedigers opbouwt.
Daar komt bij dat Koeman niet op de trainingen van Barca gaat kijken, dus niemand kent zijn vorm.
Zoet heeft het bij Oranje niet goed gedaan. Dat zie ik ook, maar wat mij betreft ga je dan naar een andere spelende keeper kijken. Vind wel dat de laatste vier jaren alle Oranjekeepers fouten maken en dat komt voor een groot deel door het brandhout wat in de verdediging speelt.
Wie dan?quote:Op zondag 9 september 2018 10:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Precies dit. Het interesseert me verder niet of Zoet eerste keeper wordt, maar wat een ongeloofwaardig geneuzel om de tweede keeper van een club überhaupt te selecteren.
Zijn kansen waren niet 0,0. Ter Stegen zat het jaar ervoor nog veel op de bank en was geen grote zekerheid toen hij wel speelde.quote:Op zondag 9 september 2018 08:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zie in Cillessen ook geen topkeeper hoor. Verre van. Ik constateer alleen dat hij momenteel de beste keuze is voor Oranje.
Ik snap zijn keuze voor Barca ook niet, hij moet hebben geweten dat zijn kans om eerste keeper te worden 0,0 was.
Ik zou verder ook niet weten welke Nederlandse keeper met redelijke hoeveelheid speelminuten het dan zou moeten worden.
Het gaat mij erom dat je wedstrijden speelt ipv op de bank zit te kijken naar hoe anderen spelen. Dat is stompzinnig as hell. We worden in het buitenland nu al uitgelachen, vermoed ik. Een reserve-keeper als nummer 1...en niet eens van wereldniveau.quote:
Padt heeft een pens, kan ook niet.quote:Op zondag 9 september 2018 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit dus, Padt als 3e keeper zegt toch ook genoeg
In ieder geval iemand met ambitie? Wij hebben gewoon iemand op goal staan die met z'n volle verstand een contract ondertekende welke hem 4 jaar van bankzitten verzekerdequote:
0,1 dan misschien. Ter Stegen is op elk willekeurig moment in de loopbaan van Cillessen de betere geweest. Cillessen moet ook in elk interview heel vaak zeggen dat hij 'met de wereldtop traint' om deze keuze enigszins te kunnen verantwoordenquote:Op zondag 9 september 2018 11:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn kansen waren niet 0,0. Ter Stegen zat het jaar ervoor nog veel op de bank en was geen grote zekerheid toen hij wel speelde.
noem eens een naam danquote:Op zondag 9 september 2018 12:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In ieder geval iemand met ambitie? Wij hebben gewoon iemand op goal staan die met z'n volle verstand een contract ondertekende welke hem 4 jaar van bankzitten verzekerdeDan heb je of dollartekens in je ogen, of een totaal gebrek aan ambitie.
Zoet natuurlijk. Veel meer keuze is er niet. Maar iemand op goal zetten die in 4 jaar tijd een handjevol wedstrijden keept is gewoon belachelijk. En nee, dat heeft niks met clubvoorkeur o.i.d. te maken, als Ajax een goede Nederlandse keeper op goal had was dat wat mij betreft ook prima.quote:
Waarschijnlijk verantwoord zijn bankrekening wel het één en ander.quote:Op zondag 9 september 2018 12:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
0,1 dan misschien. Ter Stegen is op elk willekeurig moment in de loopbaan van Cillessen de betere geweest. Cillessen moet ook in elk interview heel vaak zeggen dat hij 'met de wereldtop traint' om deze keuze enigszins te kunnen verantwoorden
we hadden het dus net over een andere keeper dan cillessen of zoet, want die laatste was ook niet veel soeps tijdens zijn interlands. dat heeft cillessen toch een stuk beter gedaan.quote:Op zondag 9 september 2018 12:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zoet natuurlijk. Veel meer keuze is er niet. Maar iemand op goal zetten die in 4 jaar tijd een handjevol wedstrijden keept is gewoon belachelijk. En nee, dat heeft niks met clubvoorkeur o.i.d. te maken, als Ajax een goede Nederlandse keeper op goal had was dat wat mij betreft ook prima.
En dat is ook prima, zijn keuze. Maar om dan iemand op goal te zetten die 4 jaar van zijn carrière door de put spoelt is een ander ding.quote:Op zondag 9 september 2018 12:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verantwoord zijn bankrekening wel het één en ander.
dat tekent toch het gebrek aan progressie bij Zoet hoe lullig het ook isquote:Op zondag 9 september 2018 12:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dat is ook prima, zijn keuze. Maar om dan iemand op goal te zetten die 4 jaar van zijn carrière door de put spoelt is een ander ding.
Nou dat denk ik niet. Ik vond Cillessen voorheen veel beter dan Zoet, maar die heeft zich in de afgelopen 4 jaar wel echt ontwikkeld tot een stabiele keeper. Cillessen nu en Cillessen 4 jaar geleden maakt weinig verschil. Daarnaast is het verschil in kwaliteit nou niet mega ofzo, dan zou ik altijd kiezen voor iemand die wekelijks speelt (en tevens een boodschap geven aan mensen die voor de zak met geld kiezen).quote:Op zondag 9 september 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat tekent toch het gebrek aan progressie bij Zoet hoe lullig het ook is
dus nu is Zoet bijna zo goed as iemand die 10 wedstrijden per jaar speelt? Blijft natuurlijk moeilijk vergelijken en ik denk dat hij het voordeel van de twijfel zou krijgen als de marge werkelijk zo klein zou zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 13:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Ik vond Cillessen voorheen veel beter dan Zoet, maar die heeft zich in de afgelopen 4 jaar wel echt ontwikkeld tot een stabiele keeper. Cillessen nu en Cillessen 4 jaar geleden maakt weinig verschil. Daarnaast is het verschil in kwaliteit nou niet mega ofzo, dan zou ik altijd kiezen voor iemand die wekelijks speelt (en tevens een boodschap geven aan mensen die voor de zak met geld kiezen).
Haha, ja goeie..quote:Op zondag 9 september 2018 13:17 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen traint wel met Messi en Suarez, en daarvoor met Neymar. Daar wordt hij wellicht beter van dan in de basis staan van Barcelona en nooit wat te doen krijgen.
Ik ben het daar wel mee eens, maar nogmaals wie dan?quote:Op zondag 9 september 2018 12:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In ieder geval iemand met ambitie? Wij hebben gewoon iemand op goal staan die met z'n volle verstand een contract ondertekende welke hem 4 jaar van bankzitten verzekerdeDan heb je of dollartekens in je ogen, of een totaal gebrek aan ambitie.
Ik heb geen stront in m'n ogen, hoe durf je.quote:Op zondag 9 september 2018 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens, maar nogmaals wie dan?
Zoet laat echt niets zien in Oranje en verder kom je dan uit bij types als Vorm en Krul, die bij hun clubs volgens mij ook niet basiswaardig zijn gebleken.
Zoet of Cillessen dus en beide hebben van Koeman eerlijke kansen gehad. En iedereen zonder stront in de ogen zou naar aanleiding daarvan voor Cillessen kiezen.
En dan dat gelul over ambitie, daar kan ik niks mee. Misschien was Cillessen wel te ambitieus toen hij voor Barca ging. Of misschien vond hij een paar jaar trainen met de allerbesten wel een goede opmaat voor een stap naar een basisplaats bij een mooie Europese subtopper.
Hij is nu gewoon onze beste keeper, niet ideaal dat hij bij zijn club tweede keuze is, dat klopt. Maar ik zie geen logisch alternatief.
Wie kiest voor de beste snapt topsport. Nu is daadwerkelijk alles gezegd.quote:Op zondag 9 september 2018 15:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb geen stront in m'n ogen, hoe durf je.
Allebei prima keepers, maar gewoonweg geen top. Alles is nu wel gezegd. Wie Zoet zegt snapt topsport en wie Cillessen zegt niet.
slechts een handvol interlands waarvan grootste gedeelte vriendschappelijk. niet dusquote:Op zondag 9 september 2018 18:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toentertijd wel hoger aangeschreven dan Cillesen,het keepertje van Ajax..
Ik heb geen stront in m'n ogen, hoe durf je.quote:Op zondag 9 september 2018 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens, maar nogmaals wie dan?
Zoet laat echt niets zien in Oranje en verder kom je dan uit bij types als Vorm en Krul, die bij hun clubs volgens mij ook niet basiswaardig zijn gebleken.
Zoet of Cillessen dus en beide hebben van Koeman eerlijke kansen gehad. En iedereen zonder stront in de ogen zou naar aanleiding daarvan voor Cillessen kiezen.
En dan dat gelul over ambitie, daar kan ik niks mee. Misschien was Cillessen wel te ambitieus toen hij voor Barca ging. Of misschien vond hij een paar jaar trainen met de allerbesten wel een goede opmaat voor een stap naar een basisplaats bij een mooie Europese subtopper.
Hij is nu gewoon onze beste keeper, niet ideaal dat hij bij zijn club tweede keuze is, dat klopt. Maar ik zie geen logisch alternatief.
quote:Op zondag 9 september 2018 19:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb geen stront in m'n ogen, hoe durf je.
Allebei prima keepers, maar gewoonweg geen top. Alles is nu wel gezegd. Wie Zoet zegt snapt topsport en wie Cillessen zegt niet.
Money, money, moneyquote:Op zondag 9 september 2018 18:51 schreef Scarface88 het volgende:
Hoogtijd dat de competitie weer begint. Kunnen we eindelijk Guti zien shinen. Nations LeagueWat is dat dan weer voor UEFA gedrocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |