ZEKER WETENquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:06 schreef Geerd het volgende:
GAAN WE ER EEN MOOIE DAG VAN MAKEN !!!!!!
HET IS EEN DAGquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:06 schreef Geerd het volgende:
GAAN WE ER EEN MOOIE DAG VAN MAKEN !!!!!!
ANAAL IN DE KONTquote:Op zaterdag 1 september 2018 05:13 schreef Flippiee het volgende:
DIE JE NORMAAL ALLEEN IN FILMS ZIET
Geil!!!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal jou eens anaal in de kont nemen
Ik ben meer van de bouvier snor...beetje die liflafjes helemaal down under uit wonen echt diep in die druipgrot en dat je dan wakker wordt op de OK met een bek zoals een bouvier een bak yoghurt heeft leeg geslobberdquote:
Geil!!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daarvoor heb ik wax beurten. en dus zachte billetjes
Wanneer daten dan maak ik hasjee !quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je bent zelf ho wacht nu val ik in herhaling
Bedoel je hachee? zo ja, dan daten we heel snel want ik ben dol op hacheequote:Op zaterdag 1 september 2018 05:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer daten dan maak ik hasjee !
Jup hachee!!quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedoel je hachee? zo ja, dan daten we heel snel want ik ben dol op hachee
Druipgrotten.quote:Op zaterdag 1 september 2018 05:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben meer van de bouvier snor...beetje die liflafjes helemaal down under uit wonen echt diep in die druipgrot en dat je dan wakker wordt op de OK met een bek zoals een bouvier een bak yoghurt heeft leeg geslobberd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |