abonnement Unibet Coolblue
pi_181609887
Te koop vanwege vervanging;

Renault Megane 1.5DCI (2012) Bose
225'000 kilometer op de teller.
APK geldig tot Mei 2019

De advertentie had ook "Te koop: De meest gemiddelde auto van Nederland" kunnen heten.

Weet je nog dat de Lease autos naar 14% bijtelling gingen? De Prius was de eerste, Renault bracht de 1.5 liter DCI uit voor die 14% bijtelling. En dat is te merken! Verbruik van deze jongen is ongeevenaard laag. Bij normaal rij gedrag minder dan 5l/100km, bij abnormaal zuinig rijgedrag heb ik 3.8l/100km gehaald (over een rit van 200km grotendeels snelweg). Dit is dé goedkope familie auto voor mensen met een lange rit naar het werk. Actieradius 1100km bij normaal rijden.

- Airco (2-zone) (net bijgevuld)
- Tomtom navigatie (2 maanden geleden nieuwste kaarten er op gezet)
- Parkeer sensoren achter
- Bluetooth telefoon en muziek
- USB MP3
- Bose speakers
- Transparante voorruit
- Reflecterence binnen- én buitenspiegel(s)
- Dealer onderhouden
- Nooit in gerookt

Proefrit mogelijk in Helmond
Vraagprijs: ¤4850







[ Bericht 14% gewijzigd door Kumerian op 01-09-2018 14:46:10 ]
pi_181615467
Heb je die tekst zelf bedacht? Leuk :)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_181615502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 07:43 schreef danos het volgende:
Heb je die tekst zelf bedacht? Leuk :)
Dank je. Maar nee, gejat van.... errrrrr.... ik weet niet meer van wie :-D

Laat ik niet claimen dat hij altijd van een oud vrouwtje is geweest..... :-p
  zaterdag 1 september 2018 @ 08:03:21 #4
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_181615512
Ik heb de Scenic gehad met dezelfde moter, inderdaad erg zuinig en gewoon een lekkere krachtbron. Succes met de verkoop en misschien handig als je wat verteld over geldige apk en welke uitvoering (opties) het is ?
pi_181615815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:03 schreef romazoba het volgende:
Ik heb de Scenic gehad met dezelfde moter, inderdaad erg zuinig en gewoon een lekkere krachtbron. Succes met de verkoop en misschien handig als je wat verteld over geldige apk en welke uitvoering (opties) het is ?
Thanks! Goed plan. APK toegevoegd, het is de "Bose" uitvoering (niet heel erg uitgebreid maar wel leuke opties er op; volgens mij staan die nu allemaal vermeld)
pi_181616643
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:45 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Thanks! Goed plan. APK toegevoegd, het is de "Bose" uitvoering (niet heel erg uitgebreid maar wel leuke opties er op; volgens mij staan die nu allemaal vermeld)
Denk niet dat je alle opties hebt vermeld.

Heeft de auto geen elektrische ramen? Elektrisch verstelbare buitenspiegels? Centrale deurvergrendeling? Hoeveel airbags? ESP? Traction control misschien? Hill hold assist? Audiobediening op het stuur?

Ik weet het niet, maar ik weet zeker dat een aantal van bovengenoemde zaken er zeker opzitten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 13:36:27 #7
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_181619876
Kun je de link even uit de OP halen en de foto's hier plaatsen? Dank je :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_181620998
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Denk niet dat je alle opties hebt vermeld.

Heeft de auto geen elektrische ramen? Elektrisch verstelbare buitenspiegels? Centrale deurvergrendeling? Hoeveel airbags? ESP? Traction control misschien? Hill hold assist? Audiobediening op het stuur?

Ik weet het niet, maar ik weet zeker dat een aantal van bovengenoemde zaken er zeker opzitten.
True; ik heb niet alles er bij staan. Je neemt zoveel "for granted" als je de opties al zo lang hebt :D
- Electrische ramen
- Electrisch verstelbare buitenspiegels
- aantal airbags weet ik zo niet :-(
- Radiobediening op het stuur
(de rest niet)
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:36 schreef Housekeeper het volgende:
Kun je de link even uit de OP halen en de foto's hier plaatsen? Dank je :)
Aangezien Fok! zelf geen fotos kan hosten kan ik de fotos niet hier plaatsen zonder naar de site te linken.
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 15:12:00 #9
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_181621586
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:43 schreef Kumerian het volgende:

[..]

True; ik heb niet alles er bij staan. Je neemt zoveel "for granted" als je de opties al zo lang hebt :D
- Electrische ramen
- Electrisch verstelbare buitenspiegels
- aantal airbags weet ik zo niet :-(
- Radiobediening op het stuur
(de rest niet)

[..]

Aangezien Fok! zelf geen fotos kan hosten kan ik de fotos niet hier plaatsen zonder naar de site te linken.
Even uploaden naar Imgur of vergelijkbaar :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_181649254
Waarom doe je 'm weg?
sjon deere
pi_181649859
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:20 schreef chirotractor het volgende:
Waarom doe je 'm weg?
Vervanging. Eerste zin.
pi_181650058
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:20 schreef chirotractor het volgende:
Waarom doe je 'm weg?
Ik ben iets meer dan een jaar geleden een eigen bedrijf begonnen. Het eerste jaar reed ik daarvoor grofweg 10'000km per jaar. Sinds een paar maanden rijdt ik dat in 3 maanden. Daarnaast gaat het erg goed met het bedrijf en daarom wilde ik een wat grotere auto gaan rijden; meer rijcomfort en ik heb het geld beschikbaar en er voor over. Vandaar dat de Megane nu over is.
pi_181653435
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:53 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Ik ben iets meer dan een jaar geleden een eigen bedrijf begonnen. Het eerste jaar reed ik daarvoor grofweg 10'000km per jaar. Sinds een paar maanden rijdt ik dat in 3 maanden. Daarnaast gaat het erg goed met het bedrijf en daarom wilde ik een wat grotere auto gaan rijden; meer rijcomfort en ik heb het geld beschikbaar en er voor over. Vandaar dat de Megane nu over is.
Klinkt goed, erg nette auto met veel opties, succes met de verkoop!
sjon deere
pi_181654969
Hm een geïmporteerde auto met 5 eigenaren in de nog geen 4 jaar dat hij in Nederland is :{
Heb je info over de historie? Of wordt dat gewoon gissen?
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_181656620
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 00:37 schreef Benedykt1 het volgende:
Hm een geïmporteerde auto met 5 eigenaren in de nog geen 4 jaar dat hij in Nederland is :{
Heb je info over de historie? Of wordt dat gewoon gissen?
4 Zakelijke eigenaren en 1 particulier.
Zakelijk is een stuk minder interessant, dat kan vele oorzaken hebben.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 10:08:09 #16
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_181658173
Ok je punt is gemaakt Benedykt. Dank voor de info. Klaar :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_181666472
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 22:43 schreef Kumerian het volgende:

- Transparante voorruit

Ik geef toe dat het handig is wanneer je door de voorruit kunt kijken, maar: wat wordt hiermee in dit geval bedoeld?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_181666657
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 17:44 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik geef toe dat het handig is wanneer je door de voorruit kunt kijken, maar: wat wordt hiermee in dit geval bedoeld?
Dat je in dit geval zowel naar buiten als naar binnen kunt kijken.
Dat kan dan weer niet met die reflecterende spiegels. 😁
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_181701948
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 00:37 schreef Benedykt1 het volgende:
Hm een geïmporteerde auto met 5 eigenaren in de nog geen 4 jaar dat hij in Nederland is :{
Heb je info over de historie? Of wordt dat gewoon gissen?
Ik heb alleen de onderhoudshistorie in een boekje staan en die is in orde :-D
Daarnaast ben ik waarschijnlijk die ene particuliere eigenaar en heb ik hem ook nagenoeg alleen zakelijk gereden. Dat is ook de reden van de goede onderhoudshistorie; daar is op geen enkel moment op bezuinigd.

Maar uiteraard is de auto altijd van een oud vrouwtje geweest! ;-)
pi_181728473
Heb je een foto van het (complete) interieur?
Heeft de auto 6 versnellingen?
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_181768956
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:00 schreef mjh487 het volgende:
Heb je een foto van het (complete) interieur?
Heeft de auto 6 versnellingen?
De auto heeft 6 versnellingen.

Fotos van het interieur:








[ Bericht 56% gewijzigd door Kumerian op 08-09-2018 12:13:54 ]
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:17:33 #22
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_181772458
Enige dat in mij op komt .... waarom ... echt waarom reinigen mensen hun auto niet eerst voordat ze foto's maken?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_181775617
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:17 schreef Sjechov het volgende:
Enige dat in mij op komt .... waarom ... echt waarom reinigen mensen hun auto niet eerst voordat ze foto's maken?
Er is reinigen en reinigen. Zoals hij nu is, is hij schoon. Wil je hem spik en span dan kun je dat niet zelf (althans; normale mensen niet) en moet je dus naar een reinigings bedrijf. Dat is simpelweg niet nodig. Het is, en blijft, een gebruiksartikel. Zeker deze Megane; dit is een werk paard.
pi_181895827
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:17 schreef Sjechov het volgende:
Enige dat in mij op komt .... waarom ... echt waarom reinigen mensen hun auto niet eerst voordat ze foto's maken?
Eens voor 40 euro heb je professionele reiniging van binnen en buiten.

Aan de andere kant, een auto die heel goed gewassen is laat alles zien. Elk krasje, lakvlek, schade etc. Als hij vies is kan er nog worden gedaan van "ja als hij schoon is dan ziet hij er natuurlijk beter uit"
pi_181911519
Je kenteken is 8 XFV 67? waarom haal je het weg
Volgens RDW is het een import auto?

Heb ik nooit begrepen, op straat zien we je kenteken ook ;)

Trouwens heb zelf de Twingo met een 1.5DCI blok gehad, lekker blokje trok als een paard ging ruim 200 km/h 8)7
Interessant he ?
pi_182078783
Weet je zeker dat dit de Bose versie is? Ik mis namelijk een aantal duidelijke features van de Bose.. Heb zelf 3,5 jaar in een Megane Bose gereden ;)
Same Shit, Different Day
pi_182092134
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 10:31 schreef Kawa600 het volgende:
Weet je zeker dat dit de Bose versie is? Ik mis namelijk een aantal duidelijke features van de Bose.. Heb zelf 3,5 jaar in een Megane Bose gereden ;)
Het is wat de RDW me verteld als ik het kenteken door de zoeker haal.
Maar zoals Zwolsboy al zegt: Het is een import auto. Het kan dus zijn dat de "Bose" in het land van herkomst een iets andere inrichting had.... Houdt er daarnaast rekening mee dat Renault zo'n beetje ieder jaar de uitrusting van de auto (licht) aanpastte.

Wat mis je zoal wat je in de Bose uitvoering zou verwachten?
pi_182098373
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:33 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Het is wat de RDW me verteld als ik het kenteken door de zoeker haal.
Maar zoals Zwolsboy al zegt: Het is een import auto. Het kan dus zijn dat de "Bose" in het land van herkomst een iets andere inrichting had.... Houdt er daarnaast rekening mee dat Renault zo'n beetje ieder jaar de uitrusting van de auto (licht) aanpastte.

Wat mis je zoal wat je in de Bose uitvoering zou verwachten?
Een belangrijk detail zijn toch wel de Bose boxen in de deuren.. Minder belangrijk de Bose batches, halfleder interieur, de lichtmetalen velgen die bij de Bose hoorden ipv lichtgewicht plastic wieldoppen :P etc..
Same Shit, Different Day
pi_182116024
8-XFV-67 afgedekt
Lambo of Rekt
pi_182160509
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:33 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Het is wat de RDW me verteld als ik het kenteken door de zoeker haal.
Het is niet wat de RDW vertelt als je 8-XFV-67 door de zoeker heen haalt. Sterker nog, die komt juist met het basismodel die een nieuwprijs van ruim ¤2000 minder heeft :?

Of was dit de reden dat je het kenteken liever niet zichtbaar had?
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_182199717
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef Benedykt1 het volgende:
Het is niet wat de RDW vertelt als je 8-XFV-67 door de zoeker heen haalt. Sterker nog, die komt juist met het basismodel die een nieuwprijs van ruim ¤2000 minder heeft :?

Of was dit de reden dat je het kenteken liever niet zichtbaar had?
Hmmm... dan vraag ik me af waar het vandaan kwam. Ik had het er eerst niet bij staan, ergens het ding opgezocht en daar werd me verteld dat het de Bose uitvoering was (Zou ook kunnen dat dat op Autoscout was toen ik hem daar plaatste). Er is in ieder geval geenszins kwaadwil in het spel, pure ontwetendheid.
Het kenteken is onleesbaar omdat ook dat blijkbaar op auto sites de standaard is; ik conformeer me graag aan standaarden wanneer ik me begeef op gebieden waar ik geen verstand van heb.

Helaas kan ik de OP niet meer aanpassen, anders zou ik het meteen weg halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')