Is zoiets als Grolsch Canon en Gulpener Gladiator?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:52 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je hebt er nu ook Schultenbrau STERK zag ik
Ook halve liters?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:52 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dit ook idd. Niet uitsluitend boodschappen bij de AH doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:54 schreef wielrennerdt het volgende:
willen besparen op boodschappen
Niet gewoon bij Albert Heijn je geld uitgeven
je doet alsof dit iets nieuws is..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:52 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ook tov van Noorwegen/Zwitserland?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:23 schreef JeMoeder het volgende:
Belgische supermarkten zijn ziekduur. Daarmee vergeleken zijn alle andere supermarkten in continentaal Europa goedkoop.
Daar kunnen ze mee concurreren. Noorwegen viel me alleszins mee, tenzij ik aan de drank wilde natuurlijk. En dan nog was een sixpack halve liters nog best betaalbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Ook tov van Noorwegen/Zwitserland?
Geilen op de AHquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:54 schreef wielrennerdt het volgende:
willen besparen op boodschappen
Niet gewoon bij Albert Heijn je geld uitgeven
haten op de AHquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geilen op de AHWaar ze de ''premium'' biefstuk in ondoorzichtig plastic verpakken zodat je lekker niet kan zien wat je koopt. En thuis met 1 grote zenenlap zit opgescheept. Klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken met hun fucking bonuskaart.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geilen op de AHWaar ze de ''premium'' biefstuk in ondoorzichtig plastic verpakken zodat je lekker niet kan zien wat je koopt. En thuis met 1 grote zenenlap zit opgescheept. Klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken met hun fucking bonuskaart.
biefstuk koop je bij een slager.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ze hadden hier een tijdje ingevoerd dat het kassameisje niet de kassa-bonuskaart mocht gebruiken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit dus. Aidswinkel dat het is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Aldi Süd is niet te vergelijken met Aldi nord (wat je in NL hebt). Aldi Süd heeft een prima a merken assortimentquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ga altijd naar de Duitse Lidl.
Aldi is voor paupers.
Koop je serieus je vlees in een supermarkt? ook biefstuk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:43 schreef Fokker89 het volgende:
Geilen op de AH Waar ze de ''premium'' biefstuk in ondoorzichtig plastic verpakken zodat je lekker niet kan zien wat je koopt.
In Amsterdam komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen groenten van de groentenjuwelier kopen in de PC Hoofdstraat van De hoofdstad
Mietje niet gewoon phoenix 16% klappenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is zoiets als Grolsch Canon en Gulpener Gladiator?
Echt bier voor alcoholisten. Die blikjes slaan in als een bom.
Ik moet er niets van hebben.
Hoe werkt die bonuskaart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:51 schreef fespo het volgende:
[..]
ze hadden hier een tijdje ingevoerd dat het kassameisje niet de kassa-bonuskaart mocht gebruiken.
dus ik vroeg elke dag een nieuwe en liet hem dan liggen.
hebben ze 4 weken volgehouden
Geen pure alcohol klappenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mietje niet gewoon phoenix 16% klappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet op de grens wonen. Hahaha.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aldi Sud in Duitsland is zo goedkoop manvele malen goedkoper dan de Belgische Aldi...
Klacht: Belgische Aldi is veel duurder dan de Duitse Aldi
ib4: TS is pauper
Ja, ik heb niet elke dag tijd om naar de slager te gaan, en onze Jumbo hier is tot 22:00 open en heeft een eigen slagerij afdeling, niet alles is zo lekker als bij slager (cordonbleu hoef ik bijvoorbeeld niet) , maar de biefstuk is over het algemeen prima te doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Koop je serieus je vlees in een supermarkt? ook biefstuk?
En dan beklaag je je ook nog eens vooral dat je niet zo goed kunt _zien_ welke oude troep die supermarkt je in plastic gesealede verpakkingen koopt?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen gedenatureerde ethanol met 5% methanol klappendat zijn de eckte.
Morgen zijn ze dicht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Morgen ook weer even de grens overwippen.
Wen je aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is zoiets als Grolsch Canon en Gulpener Gladiator?
Echt bier voor alcoholisten. Die blikjes slaan in als een bom.
Ik moet er niets van hebben.
die van de kassa?quote:
Waarom ga jij iedere dag boodschappen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 13:51 schreef fespo het volgende:
[..]
ze hadden hier een tijdje ingevoerd dat het kassameisje niet de kassa-bonuskaart mocht gebruiken.
dus ik vroeg elke dag een nieuwe en liet hem dan liggen.
hebben ze 4 weken volgehouden
https://www.distrifood.nl(...)an-gedacht-101113423quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Jumbo Nederland komt naar België in 2019 of 2020 dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |