abonnement Unibet Coolblue
pi_181656583
Ben ook meer van machinebouw enzo en paneelkasten.
Dat door kruipruimtes slepen ,met kabels was ik al snel zat.

Zelfde als in woning bouw, dat is leuk voor een week. En daarna is het steeds hetzelfde draden trekken, naja hoef ik niet echt uit te leggen. Niks mis mee verder trouwens ;) ieder zijn ding
Do what you love, love what you do!
pi_181656624
oja en even over naar buitenland reizen enzo

Dat klinkt heel leuk voor buitenstaanders en opzich is het het ook, maar tis altijd stress enzo haha
Ik wil t wel, maar met mate, toen het ineens weken achter elkaar was toen ging het me wel tegenstaan.

Je zit toch eenzaam in een hotel enzo dat is leuk een week en geen probleem, maar weken achter elkaar toen was ik het zat.

Maargoed ook leuke dingen hoor cursus in barcelona of nabij iig. 3 dagen cursus en nog dagje betaald daar rondbrengen. Dus tsja het hangt er vanan af per werkgever. DIt soort dingen kun je vergeten in woningbouw enzo wel :D
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 12:16:38 #28
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_181660456
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2018 06:56 schreef kree het volgende:
Ben ook meer van machinebouw enzo en paneelkasten.
Dat door kruipruimtes slepen ,met kabels was ik al snel zat.

Zelfde als in woning bouw, dat is leuk voor een week. En daarna is het steeds hetzelfde draden trekken, naja hoef ik niet echt uit te leggen. Niks mis mee verder trouwens ;) ieder zijn ding
Én op de gemiddelde nieuwbouw, en verbouwingen e.d. is per definitie nergens echt tijd voor om iets 100% goed, mooi en strak te maken.

Om maar te zwijgen over het gebrek aan respect voor elkaars werk. Of überhaupt meedenken met elkaar.

Alles vlot, vlot en als ik mijn werk maar klaar heb. De rest kan in de stront zakken ....

Zo jammer altijd.
pi_181660602
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:16 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Én op de gemiddelde nieuwbouw, en verbouwingen e.d. is per definitie nergens echt tijd voor om iets 100% goed, mooi en strak te maken.

Om maar te zwijgen over het gebrek aan respect voor elkaars werk. Of überhaupt meedenken met elkaar.

Alles vlot, vlot en als ik mijn werk maar klaar heb. De rest kan in de stront zakken ....

Zo jammer altijd.
Het is ook al in die richting, je zit met timmerlui beton plijsterwerk etc. wat vaak helemaal in de mist loopt aan planning hahahaha.
Breek het maar weer open enzo, maarja dat is niet onze schuld. moeten ze het maar beter plannen
Do what you love, love what you do!
pi_181666650
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:16 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Én op de gemiddelde nieuwbouw, en verbouwingen e.d. is per definitie nergens echt tijd voor om iets 100% goed, mooi en strak te maken.

Om maar te zwijgen over het gebrek aan respect voor elkaars werk. Of überhaupt meedenken met elkaar.

Alles vlot, vlot en als ik mijn werk maar klaar heb. De rest kan in de stront zakken ....

Zo jammer altijd.
geweldig inderdaad, zie wel eens een schilder bezig terwijl een paar meter verderop nog iemand in een muur zit te frezen.
pi_181667185
Bestaan er dan aannemers die goed kunnen plannen?

Soms bedenken ze dat ze de elektricien nog moeten bellen terwijl de stukadoor bij wijze van spreken al klaar is.
pi_181677593
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 18:20 schreef Ivo1985 het volgende:
Bestaan er dan aannemers die goed kunnen plannen?

Soms bedenken ze dat ze de elektricien nog moeten bellen terwijl de stukadoor bij wijze van spreken al klaar is.
Nee :D

Ik heb het ook nog zien gebeuren dat er nog allerlei CV leidingen in de grond moesten, terwijl ze de vloer gingen storten :')

Geen idee trouwens hoe ze dat uiteindelijk hebben opgelost. Ons spul zat erin.
Maar heb medelijden met de CV monteurs haha

Heb het toen nog gevraagd, maar niemand die het wat boeide hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_181677701
Nou dat zijn weer lekkere verhalen.
Net nu het gros aan stopcontacten in mijn huis aan vervanging toe zijn. Daar wou ik een bedrijfje voor bellen. ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181678019
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 07:56 schreef Sigaartje het volgende:
Nou dat zijn weer lekkere verhalen.
Net nu het gros aan stopcontacten in mijn huis aan vervanging toe zijn. Daar wou ik een bedrijfje voor bellen. ;(
Dat zal niet een onwijs probleem zijn :)

Het is meer met nieuwbouw of erger nog renovaties wat een aannemer dan gaat regelen waar dit soort dingen gebeuren.
Ook omdat je met meerdere bedrijven zit dan.

Maar om het niet al te negatief te laten klinken, dit zijn opzich natuurlijk wel de extremen, meestal gaat het gewoon goed, hoewel er altijd wel wat dingetjes zijn :)
Do what you love, love what you do!
pi_181718029
Ik heb de mbo opleiding energie techniek gedaan vroeger 😄 20 jaar geleden alweer. Na omzwervingen in de machine bouw (veel buitenland) en meet en regeltechniek, koeltechniek. ben ik nu td'r bij een grote zorgverlener met zo'n 90 locaties, van grote verzorgingstehuizen tot wijkkantoortjes in het oosten des lands. Dit doen we met 4 elektriciens inclusief mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')