Wowquote:
Ik zit nu drie kwartier blablabla aan te horen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Succes met je 1e schooldag maatje
Geef ze van katoen
Ok dan een vraagje om je bezig te houdenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zit nu drie kwartier blablabla aan te horen.
Ze hadden een bord met dagelijks wisselende hoofdgerechten, en dan nog een aantal vaste bijgerechten. Vandaag geen stifado, in Griekenland wel een paar keer gehad.quote:
Nee. Wat interessant zeg!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wist je al dat Johannes en ik tegenwoordig zo ongeveer buren zijn?
Ondertussen kijken hoeveel dark horses je hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zit nu drie kwartier blablabla aan te horen.
Huesca? Ik maak me momenteel het meest zorgen om Valladolid, Rayo Vallecano en Eibar maar het is nog heel vroeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan een vraagje om je bezig te houden
Blijft dat hueva erin ?
Niemand houdt me bij als ik strak sta op melkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Wat interessant zeg!
Gaan jullie dan ook wel eens samen fietsen?
McCarthy en Prades grijs, Geschke zwart.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondertussen kijken hoeveel dark horses je hebt
Ben mad dat Conti met 10,4% geen horse is
De dag is nog lang. Pas vanavond weer een stelling.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat.
Voel je vrij deze mening te toetsen via de stelling van vandaag
Die twee grijze paarden heb ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
McCarthy en Prades grijs, Geschke zwart.
Jojo geeft nu ook melkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef GGMM het volgende:
Deze SC wordt mede mogelijk gemaakt door www.hucows.com
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef GGMM het volgende:
Ga meteen bestellenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:06 schreef GGMM het volgende:
Hè wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou dit ook best met Jojo willen doen.
Ben benieuwd wat Jojo hiervan vindt.
Hucow van je maken. Moet kunnen dacht ik zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |