Ten Hag zie ik daar wel eerder een tactisch plannetje op verzinnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lingaard, Herrara, Matic ... allemaal niet bijzonder.
Maar dan gooit Jose gewoon Fellaini er weer in en worden we fysiek afgetroefd door dat treurige voetbal, liever niet.
Ik hoop op geen United, Spurs of Dortmund uit pot 2 en geen Valencia of Inter uit pot 4. De rest vind ik wel best.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag zie ik daar wel eerder een tactisch plannetje op verzinnen.
Plekje gestegen alquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als PSV morgen wint hebben we het puntenaantal van vorig jaar al verbroken
die hadden in 2014 echt een wereldploegquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:36 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Salzburg het niet haalt.
Je moet er toch een keer doorheen om punten te halen dus whatever de poule ook is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik hoop op geen United, Spurs of Dortmund uit pot 2 en geen Valencia of Inter uit pot 4. De rest vind ik wel best.
United of Inter zou ik mee kunnen leven, denk dat een Hoffenheim trouwens ook nog pittig kan worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik hoop op geen United, Spurs of Dortmund uit pot 2 en geen Valencia of Inter uit pot 4. De rest vind ik wel best.
Ja en die kans is een stuk groter als je gunstig loot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet er toch een keer doorheen om punten te halen dus whatever de poule ook is.
Oostenrijk zitten we op de hielen, als Ajax nou gewonnen had en PSV dan morgen had het al zover kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Plekje gestegen al
Denemarken voorbij
Niet echt, want je kunt niet gunstig loten aangezien je te maken hebt met pot 1 en 2. Je moet gewoon x een grote club eruit moppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja en die kans is een stuk groter als je gunstig loot.
kut ajaxquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oostenrijk zitten we op de hielen, als Ajax nou gewonnen had en PSV dan morgen had het al zover kunnen zijnzeker als die nog wat ploegen verliezen.
Brugge is lastiger dan je denkt. Je kunt beter Young Boys of AEK hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Lokomotiv - Ajax - AS Roma - Club Brugge
![]()
![]()
![]()
Ziyech rechts viesdunquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:42 schreef De_Kraam het volgende:
Ik mis hier toch Ronaldo in onderbroek.
Een club waar Ruud Vormer de sterspeler is kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Brugge is lastiger dan je denkt. Je kunt beter Young Boys of AEK hebben.
Als ze niet van Brugge kunnen winnen, dan is de CL een niveau te hoog en moeten ze maar snel afzakken naar de keuken kampioen divisiequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Brugge is lastiger dan je denkt. Je kunt beter Young Boys of AEK hebben.
pas op he, ze hebben nu ook Amrabatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een club waar Ruud Vormer de sterspeler is kan ik niet serieus nemen.
moeten ze kunnen afmaken ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach PSV morgen maar efkes winnen, dat moet kunnen tegen die Wit-Russische stratenmakers.
quote:
Die doet het daar erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een club waar Ruud Vormer de sterspeler is kan ik niet serieus nemen.
En een jongen van NEC. Nou als je daar niet van kan winnen (lol)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
pas op he, ze hebben nu ook Amrabat
Ik zeg ook niet dat ze niet kunnen winnen, maar ik acht de kans (nog) groter tegen AEK en Young Boys.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Als ze niet van Brugge kunnen winnen, dan is de CL een niveau te hoog en moeten ze maar snel afzakken naar de keuken kampioen divisie
Feyenoord kan je beter gewoon opdoeken en dan opnieuw een club beginnen daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
moeten ze kunnen afmaken ja.
Misschien kan Feyenoord erna nog een tientjesactie doen, hebben ze volgend jaar tenminste nog een kansje
zou Timmy Simons nog steeds op het middenveld staan (lol)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een jongen van NEC. Nou als je daar niet van kan winnen (lol)
Mijn eerste herinnering van Ajax in de CL was dat ze verloren op een bevroren veld in Brugge (lol)quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zou Timmy Simons nog steeds op het middenveld staan (lol)
Rune Langegodquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering van Ajax in de CL was dat ze verloren op een bevroren veld in Brugge (lol)
Ik ben grappiger van je gewend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kan je beter gewoon opdoeken en dan opnieuw een club beginnen daar.
In dit geval ben ik bloedserieus.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 00:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben grappiger van je gewend.
Ik vond ze vorige week een stuk beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 07:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Kiev kon er ook geen kut van zeg. Hebben ook wel eens betere elftallen gehad. Niet 1 leuke speler gezien.
Vorige keer vond ik Ajax ook bij vlagen onzekerder. Denk iig dat veel verschil ook door Ajax komt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond ze vorige week een stuk beter.
Die zullen net als die Portugese clubs ook wel niet meer mee kunnen qua geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op zeker, ik vond de hosannastemming vorige week overdreven omtrent het spel want dat vond ik helemaal niet zo geweldig van Ajax. Dat vond ik gisteren echt een stuk beter, alleen scoorde ze niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vorige keer vond ik Ajax ook bij vlagen onzekerder. Denk iig dat veel verschil ook door Ajax komt.
Die competitie heeft ook vooral last van de oorlog natuurlijk. Maar ik las al dat Dynamo het vooral moet hebben van jeugdspelers nu (en dan wat van die oude Oekraïnse veteranen), en die zijn nu eindelijk gepakt op de volwassenheid van Ajax. Omgekeerde wereld genot.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die zullen net als die Portugese clubs ook wel niet meer mee kunnen qua geld.
Ik vond die jongen met dat David Luiz haar wel goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op zeker, ik vond de hosannastemming vorige week overdreven omtrent het spel want dat vond ik helemaal niet zo geweldig van Ajax. Dat vond ik gisteren echt een stuk beter, alleen scoorde ze niet.
[..]
Die competitie heeft ook vooral last van de oorlog natuurlijk. Maar ik las al dat Dynamo het vooral moet hebben van jeugdspelers nu (en dan wat van die oude Oekraïnse veteranen), en die zijn nu eindelijk gepakt op de volwassenheid van Ajax. Omgekeerde wereld genot.
Ajax heeft meer kwaliteit. Dat heeft weinig met volwassenheid te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op zeker, ik vond de hosannastemming vorige week overdreven omtrent het spel want dat vond ik helemaal niet zo geweldig van Ajax. Dat vond ik gisteren echt een stuk beter, alleen scoorde ze niet.
[..]
Die competitie heeft ook vooral last van de oorlog natuurlijk. Maar ik las al dat Dynamo het vooral moet hebben van jeugdspelers nu (en dan wat van die oude Oekraïnse veteranen), en die zijn nu eindelijk gepakt op de volwassenheid van Ajax. Omgekeerde wereld genot.
Klopt, maar daar konden ze ook meer hun eigen spel spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had wel vaker meer kwaliteit dan ploegen waar ze er toch tegen uit gingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ajax heeft meer kwaliteit. Dat heeft weinig met volwassenheid te maken.
Welke?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond die jongen met dat David Luiz haar wel goed.
Het was vooral schrijnend hoe slecht die opbouw daar was ja, heel vaak als ze bal wilden wegwerken uit hun 16 met een pass kwam die bij een Ajacied terecht. Echt bizar hoe weinig voetballend vermogen ze hadden.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar daar konden ze ook meer hun eigen spel spelen.
Gewoon de tegenstander laten komen en dan op de counter spelen. Nu zag je dat Ajax zich vaak ook wat terugtrok waardoor Kiev moest komen terwijl Ajax defensief goed stond. Dan zie je dat ze er eigenlijk geen zak van kunnen.
Ajax stond ook een stuk beter bij corners. Onana kwam tenminste naar de bal al was dat een paar keer niet heel voortvarend.
Dat zegt dan ook veel over Ajax en is al jaren zo. Ook dit jaar al 2 keer tegen Heracles en VVV een drama met zo'n elftal. Dit Ajax hoort echt 4 wedstrijden voor het einde al kampioen te zijn. Niemand komt in de buurt in Nederland.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had wel vaker meer kwaliteit dan ploegen waar ze er toch tegen uit gingen.
Dat is voor Ajax ook gewoon een goede strategie, clubs met weinig voetballend vermogen een beetje aan de bal laten en onder druk zetten. In de Eredivisie zie je ook veel clubs dan al gelijk schutteren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Het was vooral schrijnend hoe slecht die opbouw daar was ja, heel vaak als ze bal wilden wegwerken uit hun 16 met een pass kwam die bij een Ajacied terecht. Echt bizar hoe weinig voetballend vermogen ze hadden.
Maar zo kan je niet denken want PSV heeft een prima Eredivisieteam en omdat de rest zo zwak is gaan die ook niet veel punten laten liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook veel over Ajax en is al jaren zo. Ook dit jaar al 2 keer tegen Heracles en VVV een drama met zo'n elftal. Dit Ajax hoort echt 4 wedstrijden voor het einde al kampioen te zijn. Niemand komt in de buurt in Nederland.
Nee joh. Die hebben een matig elftal. Die zie ik juist bij iedere club wel punten verliezen. Dat geluk stopt ook wel een keer.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zo kan je niet denken want PSV heeft een prima Eredivisieteam en omdat de rest zo zwak is gaan die ook niet veel punten laten liggen.
Ze hebben wel wat zwakke plekken, maar veel clubs in de Eredivisie zijn toch niet bij machte om dat uit te buiten. En Ajax gaat nog wel wat punten laten liggen in hun nonchalance.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee joh. Die hebben een matig elftal. Die zie ik juist bij iedere club wel punten verliezen. Dat geluk stopt ook wel een keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |