abonnement Unibet Coolblue
pi_181520757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Voor de renners is het lullig, maar ik kan er wel van genieten hoe zo'n kneus als Delaney met spullen begint te gooien als het even niet gaat zoals hij wil. Meelijwekkend hoopje mens.
Een paar maanden terug meende Rick nog de moraalridder te moeten uithangen over de niet-selectie van Ewan, geheel toevallig z'n schoonzoon.

pi_181520812
Rondom Nijmegen zou je echt een fantastisch zwaar NK kunnen organiseren.

Desnoods pak je de heuveltjes rondom de Zevenheuvelenweg er nog bij. Dan de van Randwijckweg afdalen en via de Oude Holleweg weer omhoog.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:18:57 #4
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_181521030
Van Vleuten wint, voor VDBreggen en Ellen van Dijk.

Sweep.
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:19:53 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181521053
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een paar maanden terug meende Rick nog de moraalridder te moeten uithangen over de niet-selectie van Ewan, geheel toevallig z'n schoonzoon.

[ afbeelding ]
Heel erg blij dat we van deze man verlost zijn. Wat een minkukel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:56:59 #6
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_181521938
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een paar maanden terug meende Rick nog de moraalridder te moeten uithangen over de niet-selectie van Ewan, geheel toevallig z'n schoonzoon.

[ afbeelding ]
Heel slim ook om dat erbij te vermelden. :')
pi_181527317
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:12 schreef Tommeke het volgende:
Rondom Nijmegen zou je echt een fantastisch zwaar NK kunnen organiseren.

Desnoods pak je de heuveltjes rondom de Zevenheuvelenweg er nog bij. Dan de van Randwijckweg afdalen en via de Oude Holleweg weer omhoog.
2001 en 2002. Beide keren een massasprint
Net efkes anges
pi_181527479
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:19 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

2001 en 2002. Beide keren een massasprint
Hoe zag het parcours er toen uit? Kan me niet voorstellen dat het toen heel zwaar was met Jans Koerts en Stefan van Dijk als winnaars.
pi_181527789
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:19 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

2001 en 2002. Beide keren een massasprint
Hmmmm. Je kan best wel een kort en zwaar lusje maken.
pi_181529687
Triest voor de renners en personeel van Aqua Blue maar de wielerwereld zal Rick Delany niet missen.
pi_181529846
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:28 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Hoe zag het parcours er toen uit? Kan me niet voorstellen dat het toen heel zwaar was met Jans Koerts en Stefan van Dijk als winnaars.
hadden destijds ook klimmetje erin. Al weet ik niet meer welke. (En nu geen mogelijkheid om even te googlen)
Net efkes anges
pi_181530838
Maar in die regio is blijkbaar geen interesse.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 00:01:27 #13
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_181534269
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:40 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

hadden destijds ook klimmetje erin. Al weet ik niet meer welke. (En nu geen mogelijkheid om even te googlen)
Even opgezocht; van wat ik kon vinden, een vrij lang rondje, iig over de zevenheuvelenweg. Maar weinig bochten, veel brede wegen.
pi_181536547
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:01 schreef VoMy het volgende:

[..]

Even opgezocht; van wat ik kon vinden, een vrij lang rondje, iig over de zevenheuvelenweg. Maar weinig bochten, veel brede wegen.
Ze gingen niet de stuwwal op. Wel over de Zevenheuvelenweg inderdaad, maar dat is niet lastig genoeg. Voor de mogelijkheden die ze daar hebben was het een matig parkoers. Met een klein lusje erbij, zoals Tommeke ook zei, was het al veel lastiger geweest.
in a crowd you lose humanity
pi_181537123
Idd. Ik heb het ff op YouTube opgezocht en teruggekeken. Kon alleen de Zevenheuvelenweg etc. herkennen.

Als ze over de stuwwal gaan, wordt het veel zwaarder.
pi_181538479
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar in die regio is blijkbaar geen interesse.
https://www.gelderlander.(...)wielrennen~ab625f72/ ;-)
Net efkes anges
pi_181539575
Dat Zevenheuvelen rondje is alleen niet selectief genoeg om een zware koers te maken. Met de stuwwal erbij wel.

Overigens wel leuk om het NK 2002 beloften terug te zien. Thijs Sunfield in de kopgroep :D
pi_181540487
quote:
29 August 2018 – Innsbruck, Austria: Rising star of the world cycling scene, and one of the pre-race favorites for the Individual Time Trial at the 2018 UCI Road World Championships in Innsbruck-Tirol, Lotto NL-Jumbo rider Primo¸ Roglič has revealed that he will be focusing on the Road Race this year.

Roglič, currently at a high-altitude training camp in Kühtai (2020m above sea level) near Innsbruck, where his Lotto NL-Jumbo team colleagues were on a training camp earlier this year, confirmed his decision in an interview with the organisers, saying: “I took the decision about ten days ago because I had some problems with my elbow after the Tour [de France]. I had a stone it in after a crash, which I had removed. A week later it was inflamed so I had to have it opened up again. I still haven’t ridden my TT bike, so I can’t really train to get a good result. I will [only] start when I can fight for a win, so I won’t do it.”

The 28-year-old Slovenian, who finished fourth at this year’s Tour de France said that he would concentrate his efforts on the Elite Men’s Road Race instead
: “I will do the Road Race; it will be a challenge but I like it – it’s a really long race and a lot of things will happen for sure. I’ve never really raced a World Championships [Road Race] for a result before and, like I said it will be a challenge. It’s a really hard course, especially the last climb. It will be a fight to go over it when we hit it for the last time. I rode it three times today and it was tough.”

Roglič has won the ‘Queen’ stage at the Tour de France for the past two years and a key stage at this year’s Giro d’Italia. Asked whether he felt this gave him an edge over his rivals, he responded: “Yes I think so, especially for myself because I know I can ride hard and be really good. This gives me mental confidence, as well as the training. The truth is we are all starting from zero, from the same place, so you have to always prove yourself, again and again.”

Roglič acknowledged the strength of his main rivals saying: “We’ll see how they finish La Vuelta coming into the Worlds. For sure the course could be good for [Alejandro] Valverde and [Julian] Alaphilippe, but we’ll see. It will be a big challenge for each guy starting here.”

Slovenia will field eight riders, the maximum allowed in a team for the Men’s Elite Road Race, which Roglič, agreed would help his chances: “It may be an advantage that we don't have a lot of big leaders, but if we select the eight really strong guys for us, we can focus on some goals to fight for as a whole team.”

Roglič is excited by the prospect of lots of Slovenian supporters being at the event and anticipates a great spectacle, on good, wide roads, with big crowds cheering the riders: “Of course it is an advantage it is quite close to Slovenia this time, and we are on fire with the results for all our guys – so what can I say? Come and cheer for us and we’ll do our best.”

Roglič finished: “The parcours does suit me, but when you are going well, the parcours suits you and when you’re not, it’s not so good. So my goal is to try to prepare myself at the highest level possible and then race.”
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:38:03 #20
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181541203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat het gaat om Giro della Lunigiana. Als dat klopt, kunt u 30 augustus in de agenda zetten.
Dit klopt. Evenepoel stapt morgen dus weer in wedstrijdverband op de fiets. De afgelopen weken heeft hij een uitgebreide verkenning in Innsbruck en een stage in de Vogezen gedaan. Vanaf morgen gaat een ijzersterke Belgische ploeg, met ook Van Wilder, hier hun kunstjes vertonen. Best een grote wedstrijd. Simoni, Cunego, Di Luca, Nibali, Pogacar, Geoghegan Hart, Mohoric, ze wonnen hier allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:38:31 #21
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_181541220
quote:
Ah, WK Studenten wordt ook op dat rondje gereden in 2020. Ben benieuwd dan.

Paar jaar terug was er het Nederlands Studentenkampioenschap, die hadden als klim De Oude Kleefsebaan, wat natuurlijk voor 0 verschillen gezorgd heeft.
http://nskwielrennen2016.nl/#nsk-wielrennen

Probleem is dat er maar een paar wegen in die regio liggen, dus als je er iets groots als een wielerwedstrijd organiseert je een paar dorpen praktisch afsluit van de buitenwereld.
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 11:45:43 #22
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181541410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:38 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dit klopt. Evenepoel stapt morgen dus weer in wedstrijdverband op de fiets. De afgelopen weken heeft hij een uitgebreide verkenning in Innsbruck en een stage in de Vogezen gedaan. Vanaf morgen gaat een ijzersterke Belgische ploeg, met ook Van Wilder, hier hun kunstjes vertonen. Best een grote wedstrijd. Simoni, Cunego, Di Luca, Nibali, Pogacar, Geoghegan Hart, Mohoric, ze wonnen hier allemaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle goede junioren zullen aanwezig zijn, want een dag na deze wedstrijd begint Rüebliland. Matige planning weer, eigenlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181541724
quote:
11s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:05 schreef showtimer het volgende:

[..]

Opvallende keus wel, zelfs zonder een paar weken training op de tijdritfiets kan hij vast nog wel top-5 rijden..
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:59:34 #24
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181541772
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Niet alle goede junioren zullen aanwezig zijn, want een dag na deze wedstrijd begint Rüebliland. Matige planning weer, eigenlijk.
Rüebliland heeft Wærenskjold, Aasheim, Hindsgaul, Thomsen, Retailleau en Van der Tuuk aan de start staan wat (sub)top betreft. Me dunkt dat de andere helft naar Lunigiana komt. Van Evenepoel, Van Wilder, Vervloessem, Pattyn en Vacek weet ik dat ze in Italië zijn, dat zal voor Piccolo, Petrucci, Parsini en Tiberi niet anders zijn.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 12:04:12 #25
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181541898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Rüebliland heeft Wærenskjold, Aasheim, Hindsgaul, Thomsen, Retailleau en Van der Tuuk aan de start staan wat (sub)top betreft. Me dunkt dat de andere helft naar Lunigiana komt. Van Evenepoel, Van Wilder, Vervloessem, Pattyn en Vacek weet ik dat ze in Italië zijn, dat zal voor Piccolo, Petrucci, Parsini en Tiberi niet anders zijn.
Vergeet Ghirmay niet!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')