abonnement Unibet Coolblue
pi_181709551
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:44 schreef ato het volgende:
Oh Jeffrey bedoelde ik :)
Same difference. :P
pi_181709848
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Het resultaat is er in elk geval wel naar. Wat een plaatje.
Meen je?
Haar gezicht doet echt onnatuurlijk aan.
Ik vind het zonde.
pi_181710115
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Meen je?
Haar gezicht doet echt onnatuurlijk aan.
Ik vind het zonde.
Stuk natuurlijker dan Barbie hoor.
Niet dat dat nu zo'n prestatie is :P
blablablabla
  Spellchecker woensdag 5 september 2018 @ 19:37:24 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181711396
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Stuk natuurlijker dan Barbie hoor.
Niet dat dat nu zo'n prestatie is :P
Nog wel :D

Over twee jaar mag zij ook naar Schotland.
pi_181711461
Nou ze oogt van nature een stuk minder labiel en dom. Benieuwd wanneer we te horen krijgt dat ook zij zwanger is _O-
blablablabla
  woensdag 5 september 2018 @ 21:08:53 #56
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181713809
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:35 schreef Lief17 het volgende:
Ik zag mensen op Jeffrey zijn insta boos zijn omdat in de story van deze week zou staan dat hij en Samantha uit elkaar zijn... iemand de story gezien?
Ja, maar dat gaat over Rolf en niet over Jeffrey :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 05-09-2018 21:15:06 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181714047
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:39 schreef Elan het volgende:
Nou ze oogt van nature een stuk minder labiel en dom. Benieuwd wanneer we te horen krijgt dat ook zij zwanger is _O-
Minder dom dan Sam ~ ja, maar dat is 90% van de bevolking
Maar écht slim is ze niet
pi_181714172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat over Rolf en niet over Jeffrey :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rolf en famke louise, whut?!
pi_181714268
Rolf had wat aandacht tekort?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 5 september 2018 @ 21:34:30 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181714582
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:25 schreef Ticootje het volgende:
Rolf had wat aandacht tekort?
Nou idd, de Story meevragen als je je tattoo laat verwijderen.
Hoewel ik de kans wel redelijk groot acht dat Story hem zelf heeft benaderd en voorgesteld heeft dat zij het zouden betalen als hij de tattoo zou laten verwijderen, mits ze er een mooi fotoverslag van mochten maken.

Sowieso lekker hysterisch; Boos zijn dat ze toch weer gebruikt heeft, en dan anderhalve maand later onder toeziend oog van de Story je tattoo laten verwijderen, terwijl degene op wie je kwaad bent al weken in rehab is.
Als je serieus zo boos bent dat iemand weer is gaan gebruiken heb je geen anderhalve maand nodig om te besluiten dat je diens tattoo wilt laten verwijderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 september 2018 @ 21:36:45 #61
22592 crew  Ole
pi_181714641
Het zij gewoon allemaal hoeren! De éne nog erger dan de andere!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_181722202
https://www.instagram.com(...)taken-by=jeffreylake

quote:
jeffreylake Ik krijg veel reacties van mensen over het “dumpen” van samantha in de Story, dit artikel is niet door mij geschreven maar door Rolf Tangel. Ik weet namelijk wel wat media stilte is!! Ik heb dus Niemand gedumpt 👍🏻 Fijne avond mensen.
pi_181722344
quote:
Zo heeft Samantha drie keer een abortus gehad, vermoedelijk ging het twee keer om mijn kindje. Maar de derde zou ook van mij kunnen zijn geweest, want in die tijd had ze zowel met mij een relatie als met een ex.’
:X

En een relatie tussen Rolf en Famke Louise, wtf :')
  donderdag 6 september 2018 @ 10:10:13 #64
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181722489
Wat is die Rolf toch een vies figuur. Zichzelf de hemel in prijzen en de anderen hebben het gedaan.
With love :*
pi_181722639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:36 schreef Ole het volgende:
Het zij gewoon allemaal hoeren! De éne nog erger dan de andere!
Eindelijk iemand die het snapt.
pi_181723188
quote:
Media stilte. Oefent ie al jaren mee. Dus dat zal hem inderdaad niet moeilijk afgaan.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:27:56 #67
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181724010
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat is die Rolf toch een vies figuur. Zichzelf de hemel in prijzen en de anderen hebben het gedaan.
Net als Samantha en Jeffrey en eigenlijk iedereen in deze klucht. _O-
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  donderdag 6 september 2018 @ 12:24:56 #68
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181725091
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:27 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Net als Samantha en Jeffrey en eigenlijk iedereen in deze klucht. _O-
Ik vind Rolf toch echt de ergste van het hele stel. Jeffrey houdt sinds het vertrek van Samantha gewoon netjes zijn mond, Rolf moet zo nodig nog even extra aandacht door de goede jongen uit te hangen.
With love :*
  donderdag 6 september 2018 @ 12:49:03 #69
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181725464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:24 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik vind Rolf toch echt de ergste van het hele stel. Jeffrey houdt sinds het vertrek van Samantha gewoon netjes zijn mond, Rolf moet zo nodig nog even extra aandacht door de goede jongen uit te hangen.
Omdat Samantha op dit moment de vriendin is van Samantha. Ze zouden beiden net zo vrolijk een heel verhaal aan een of ander roddelblad vertellen als ze in de positie van Rolf zaten. Dat Sjefke niet over zijn vriendin gaat lopen lullen maakt hem niet opeens beter dan die Rolf.

Denk je nou echt dat als Samantha en Jeffrey ruzie krijgen o.i.d. dat ze dan nog zo netjes zijn om alles buiten de media te houden? _O-
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_181725956
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:24 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik vind Rolf toch echt de ergste van het hele stel. Jeffrey houdt sinds het vertrek van Samantha gewoon netjes zijn mond, Rolf moet zo nodig nog even extra aandacht door de goede jongen uit te hangen.
Rolf was toch ook degene die als eerste ( of tweede ) gelijk een interview aan de story gaf toen Samantha voor de eerste keer in het ziekenhuis lag?
Wat fijn voor Samantha dat Rolf niks meer met haar te maken wilt hebben..Weer een schijnheilige profiteur minder.
Ook leuk dat hij vertelt over de 3 abortussen en haar neerzet als een slet.

Rolf had zeker geen geld om zelf de tattoo s te laten coveren..?
pi_181726685
De enige (ex-)vriend die zich echt helemaal niet meer lijkt te bemoeien met Barbie is (verrassend genoeg) die Jordi. Jeffrey zegt nu mediastilte in acht te nemen maar zocht nog niet zolang geleden zelf ook graag de media op, Michael laat zich interviewen door botoxmevrouw, en Rolf moet er ook nog regelmatig z'n mening over spuien.
  donderdag 6 september 2018 @ 14:26:45 #72
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181726989
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:15 schreef maaike2017 het volgende:

[..]

Rolf was toch ook degene die als eerste ( of tweede ) gelijk een interview aan de story gaf toen Samantha voor de eerste keer in het ziekenhuis lag?
Wat fijn voor Samantha dat Rolf niks meer met haar te maken wilt hebben..Weer een schijnheilige profiteur minder.
Ook leuk dat hij vertelt over de 3 abortussen en haar neerzet als een slet.

Rolf had zeker geen geld om zelf de tattoo s te laten coveren..?
Haar neerzetten als een slet?

Hij vertelt zijn verhaal, en vertelt daar inderdaad dingen die nogal losbandig zijn. Dat jij dat als "slet" bestempelt betekent juist dat JIJ haar als slet neerzet. JIJ vindt blijkbaar dat haar gedragingen sletterig zijn.

Ja, hij gooit allemaal informatie over haar naar buiten, maar JIJ verbindt daar toch echt zelf het woord 'slet' aan. En dan ook nog eens doen alsof je dat zo erg vindt.

De hypocrisie...

Een beetje van het niveau dat als een vrouw op één dag vier mannen neukt, je het 'slut shaming' noemt als iemand zegt dat dat niet normaal is.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_181727281
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:26 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Haar neerzetten als een slet?

Hij vertelt zijn verhaal, en vertelt daar inderdaad dingen die nogal losbandig zijn. Dat jij dat als "slet" bestempelt betekent juist dat JIJ haar als slet neerzet. JIJ vindt blijkbaar dat haar gedragingen sletterig zijn.

Ja, hij gooit allemaal informatie over haar naar buiten, maar JIJ verbindt daar toch echt zelf het woord 'slet' aan. En dan ook nog eens doen alsof je dat zo erg vindt.

De hypocrisie...

Een beetje van het niveau dat als een vrouw op één dag vier mannen neukt, je het 'slut shaming' noemt als iemand zegt dat dat niet normaal is.
O jij weer.
Zit het je nog steeds zo hoog joh..Treurig.
Verder maak ik geen woorden aan jou vuil.
Fijne dag 🤗

[ Bericht 0% gewijzigd door maaike2017 op 06-09-2018 14:48:01 ]
  Spellchecker donderdag 6 september 2018 @ 14:44:59 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181727333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De enige (ex-)vriend die zich echt helemaal niet meer lijkt te bemoeien met Barbie is (verrassend genoeg) die Jordi. Jeffrey zegt nu mediastilte in acht te nemen maar zocht nog niet zolang geleden zelf ook graag de media op, Michael laat zich interviewen door botoxmevrouw, en Rolf moet er ook nog regelmatig z'n mening over spuien.
Die kijkt wel uit :D
pi_181727601
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:26 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Haar neerzetten als een slet?

Hij vertelt zijn verhaal, en vertelt daar inderdaad dingen die nogal losbandig zijn. Dat jij dat als "slet" bestempelt betekent juist dat JIJ haar als slet neerzet. JIJ vindt blijkbaar dat haar gedragingen sletterig zijn.

Ja, hij gooit allemaal informatie over haar naar buiten, maar JIJ verbindt daar toch echt zelf het woord 'slet' aan. En dan ook nog eens doen alsof je dat zo erg vindt.

De hypocrisie...

Een beetje van het niveau dat als een vrouw op één dag vier mannen neukt, je het 'slut shaming' noemt als iemand zegt dat dat niet normaal is.
Zo, lijkt het maar zo of ben je aan het blazen in een boterhamzakje? Of je neemt het allemaal wel een beetje serieus of reageer je alleen op maaike2017 zo over de jank?
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')