abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11794913
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 19:41 schreef LuckyLoek het volgende:

[..]

Wij komen uit de omgeving r'dam, een aantal wonen in r'dam en een aantal er net buiten. Waar kom jij vandaan? Ga je trouwens met vriendinnen?

ik ga met ouders en zit alleen met mijn broer van 18 op een appartement vandaar dat ik goed gezelschap zoek. hij is trouwens ook heel goed gezelschap hoor lekker makkelijk en houdt ook wel van een feestje maaruh hoe meer zielen hoe meer vreugd toch??

Ow en nog iets: IEDEREEN MAG MIJ OP 11 AUGUSTUS KOMEN FELICITEREN WANT DAN WORDT IK NAMELIJK 21 JAAR !!!!

[Dit bericht is gewijzigd door cchicky op 15-07-2003 23:37]

woensdag 16 juli 2003 @ 00:04:20 #252
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_11798912
hierbij gefeliciteerd, want op 11 Augustus zijn wij 9enen alweer op huis aan....tot 30 juni zijn wij er!

vlucht van 6:00uur straks

pi_11805374
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:04 schreef Grumpey het volgende:
hierbij gefeliciteerd, want op 11 Augustus zijn wij 9enen alweer op huis aan....tot 30 juni zijn wij er!

vlucht van 6:00uur straks

tot 30 juni?!
Damn, das nog es een lange vakantie
Comfortably numb
pi_11814834
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:17 schreef cchicky het volgende:
[..]
ik ga met ouders en zit alleen met mijn broer van 18 op een appartement vandaar dat ik goed gezelschap zoek. hij is trouwens ook heel goed gezelschap hoor lekker makkelijk en houdt ook wel van een feestje maaruh hoe meer zielen hoe meer vreugd toch??

Ow en nog iets: IEDEREEN MAG MIJ OP 11 AUGUSTUS KOMEN FELICITEREN WANT DAN WORDT IK NAMELIJK 21 JAAR !!!!

Gewoon je broertje koppelen aan 1 of andere turkse met een snor en je hebt heel de vakantie geen last meer van hem Dan kan jij tenminste rustig je gang gaan zonder dat er op je gelet wordt

Ik neem aan dat wij wel worden uitgenodigd voor jouw verjaardagsfeestje in marmaris?

pi_11822642
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 18:14 schreef LuckyLoek het volgende:

[..]

Gewoon je broertje koppelen aan 1 of andere turkse met een snor en je hebt heel de vakantie geen last meer van hem Dan kan jij tenminste rustig je gang gaan zonder dat er op je gelet wordt

Ik neem aan dat wij wel worden uitgenodigd voor jouw verjaardagsfeestje in marmaris?

tuuuuurlijk iedereen is uitgenodigd!! maaruh mijn broer is prima gezelschap zoals ik al zei ennuh het laatste wat hij doet is op mij letten want dat kan ik heel goed op mezelf zegt ie altijd
pi_11825716
Tijd voor deel 2.

Nog een paar nachtjes slapen en ik lig op het strand van Marmaris.

If you obey all the rules, you miss all the fun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')