quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik draag mijn oude kleren gewoon altijd![]()
Schoenen uit geen probleem, schoenen weer aan welDan moet qltel maar op zijn knieën
Dan was de drescode-update van gisteravond misschien toch niet overbodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga puppies knuffelen vandaag!![]()
Ik heb nog nooit puppies in 't echt gezien.
Ik heb een kapotte broek aan want het wordt de auto dus dan kan dat wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:53 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Dan was de drescode-update van gisteravond misschien toch niet overbodig![]()
Hoop dat je je pinpas vergeet. Voor je het weet wil je dr eentje meenemen zo cute zijn puppies <3quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga puppies knuffelen vandaag!![]()
Ik heb nog nooit puppies in 't echt gezien.
Bij ons kun je niet pinnen hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Hoop dat je je pinpas vergeet. Voor je het weet wil je dr eentje meenemen zo cute zijn puppies <3
Als dat niet zo was, had mijn +1 ook niet mee gewild, hahaha. "Wat nou als ik verliefd wordt en er zoekt nog eentje een huis en we zijn helemaal niet klaar voor een hond in huis maar PUPPIES!"quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 12:54 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Bij ons kun je niet pinnen hoor![]()
En ze waren allemaal ruim voor hun geboorte al besproken door toegewijde en liefhebbende toekomstige baasjes
Ze komen straks. Eerst even snel de supermarkt leeg kopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 17:43 schreef Miss_Isis het volgende:
Het knuffelen is achter de rug, het was geloof ik wel geslaagdIk wacht nu vol spanning op alle foto's!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |