abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 januari 2003 @ 15:04:18 #26
17061 mvt
blame Canada
pi_7665989
Heb er ook een. Uren gespeeld op Tower Defence in Warcraft. Samen ontdekt wat de beste strategie is (1 specifieke map). Ook veel samen bots knallen in UT03, strategie games, racen. Beide een Cube gekocht en een GBA. Thuis oefenen en elkaar afknallen

Daarvoor had ik een andere gamemaat, op de fiets naar hem toe, voor de nacht Settlers klaarzetten, minen, soldaten trainen en de volgende dag elkaar aanvallen.
Ook wel handig, zei hadden altijd meertoegang tot spellen

We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 3 januari 2003 @ 19:27:43 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7690587
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 14:50 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ik mis m'n game maatje ook wel.
Zit nu een stuk minder te gamen denk, dat het komt dat ik ben verhuisd
naar de stad Groningen.
En ja met z'n tweeen is het een stuk leuker en beter.

Voor m'n game maatje

Giijjjsss.. wanneer kom je weer terug dan?
The truth was in here.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 19:42:08 #28
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_7690923
quote:
Op zondag 29 december 2002 16:49 schreef Bastard het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedere gamer wel een gamemaatje nodig?

Ikzelf heb jaren met een maat gegamed.. vele levels samen door geworsteld in verschillende spellen, samen mooie momenten gekend, gedeeld. Iemand die begreep hoe cool een spel was.. (ipv je vriendin die er geen hout van snapt)

Maar nu door een verhuizing.. zit ik zonder gamemaat.. en ik game gewoon haast niet meer
Ligt dat nu aan het gebrek van een gamemaatje? Het kan niet aan de games liggen in ieder geval!

Ik game meestal alleen, maar zo nu en dan wil mijn geliefde wel even als Christie Monteiro een rondje met me matten.
Maar voor een potje Burnout 2 of DOA 2/3 is ze ook wel te porren.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 20:13:55 #29
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_7708357
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Giijjjsss.. wanneer kom je weer terug dan?

Kom de eerste tijd nog niet terug duurt misschien wel 5 a 6 jaar of nooit meer als ik het hier naar m'n zin heb.
Maar ik mis je wel
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_7708955
Ik moet zeggen dat ik nu vaker minder lange game sessies heb dan vroeger... kon me nog herinneren dat we team play in Donkey Kong Country deden of gewoon ieder-n-level / leven. Was af en toe wel ruzie maar dat hoorde erbij

Vind trouwens wel dat er tegenwoordig meer co-op multiplayer spellen mogen komen (Teenage Mutant Ninja Turles 4 op de SNES was zo'n mooie, met 2 turtles de baddies te lijf) in plaats van tegen elkaar te spelen.

Kom op Nintendo, doe er wat aan!

pi_7710421
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:41 schreef Redah het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu vaker minder lange game sessies heb dan vroeger... kon me nog herinneren dat we team play in Donkey Kong Country deden of gewoon ieder-n-level / leven. Was af en toe wel ruzie maar dat hoorde erbij

Vind trouwens wel dat er tegenwoordig meer co-op multiplayer spellen mogen komen (Teenage Mutant Ninja Turles 4 op de SNES was zo'n mooie, met 2 turtles de baddies te lijf) in plaats van tegen elkaar te spelen.

Kom op Nintendo, doe er wat aan!

2 woorden:

DOUBLE DRAGON

geweldig!! Dat was nog is spelen, 1 van de mooiste series ooit gespeeld. ipv tegen elkaar met elkaar bad guys meppen, hoe top
Helaas heb ik geen echt game maatje meer sinds de SNES, ken nu wel iemand die ook niet vies is van een potje gamen, maar tis een half uur in de trein En dat gamed toch minder snel als iemand die alleen de straat hoeft over te steken ...
Gelukkig is m'n Cube wel rugzak vriendelijk, binnenkort is een controller en een MP game bij halen en zien of het SNES gevoel weer wil komen.

!
  zondag 5 januari 2003 @ 22:47:10 #32
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_7728356
Ik heb zeker een kameraad waarmee het prettig gamen is. Gewoon op de oudhollandsche hotseat-manier: met z'n 2en achter één comp en steeds wisselen. Bij shooters is dat wel lastig, want ik heb de Y-as omgedraaid en hij niet. Ook coacht ie mij als ik online ga Warcraft3en, haalt ie bier enzo In m'n eentje durf ik niet eens op Battle.net, veels te bang voor vernederingen -- terecht trouwens.
Een andere maat ga ik regelmatig heen om Civ3 of Baldur's Gate te doen.
  maandag 6 januari 2003 @ 16:41:31 #33
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_7740577
Ken het!
Ook met een maat van me de hele C&C serie door gespeeld.
En nu nog regelmatig over LAN RA2 co-op tegen de computer

Edit: Ook de Commandos serie trouwens.

Signature:
Maximaal
4
regels
  maandag 6 januari 2003 @ 16:45:02 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7740683
Vroeger deden we wel Adventures over de telefoon enzo. Niet constant maar wel, "zit nu hier, wat heb jij gedaan?" etc. Maar echt samen gamen?

Nu wel, via internet natuurlijk, maar om dat nou maatjes te noemen

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7741046
Zondag nog heerlijk een hele dag ge-SNS'd (Bombermannen en Mario)
Binnenkort kopen we dan eindelijk de Gamecube.

Ik mag me gelukkig prijzen met zo'n maatje (Mijn vriend) Ideaal! Elke dag is hij aanwezig om te gamen.

Eerder hebben we ook altijd samen gediablo'd e.d. (helaas heeft de kat mijn cd van het bureau afgezwiept met zijn staart en is hij gebroken! )

The captain of your brainship is drunk.
  maandag 6 januari 2003 @ 17:01:40 #36
17061 mvt
blame Canada
pi_7741168
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:57 schreef Swatkat het volgende:
Zondag nog heerlijk een hele dag ge-SNS'd (Bombermannen en Mario)
Binnenkort kopen we dan eindelijk de Gamecube.
Bomberman is nu ook uit op de cube (vriend van me heeft hem, op de GBA is hij leuker.
We were to understand there would be pie and punch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')