abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:20:49 #151
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_187961050
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:19 schreef Paco55 het volgende:

[..]

ER is altijd hoop. Maar ik wil het niet opblazen. Bedankt voor je bijval.
Het is niet alleen bijval, maar tevens mijn zeer objectieve mening in deze. _O_ _O_

[ Bericht % gewijzigd door Gizmogirl28 op 17-07-2019 01:23:43 ]
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:21:38 #152
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961059
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Het is niet alleen bijval, maar tevens mijn zeer objectieve mening in deze. _O_ _O_
Dank je potje.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:25:06 #153
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961112
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het is een vorm van commentaar op de streams en zou niets kunnen bedenken waarom dat niet zou mogen. Alsof Pacco verantwoordelijk is voor het gedrag van andere Cossers. 8)7
Ik voelme wel een beetje schuldig omdat ik graag bovenin een verse Cos stond om het voor lezers makkelijker te maken om hem terug te vinden. Dat heb ik wel eens in een Cos geschreven. Dat andere Cossers de moeite nemen om een Cos te vullen om de nieuwe te lezen vind ik een mooi compliment.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_187961118
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:25 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik voelme wel een beetje schuldig omdat ik graag bovenin een verse Cos stond om het voor lezers makkelijker te maken om hem terug te vinden. Dat heb ik wel eens in een Cos geschreven. Dat andere Cossers de moeite nemen om een Cos te vullen om de nieuwe te lezen vind ik een mooi compliment.
Het is fokking 1x gebeurd! :(
Maar er zullen wel meer klachten geweest zijn. :Y
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 17 juli 2019 @ 00:32:08 #155
335263 freaky40
pi_187961183
Er gebeuren hier de laatste dagen wel meer vreemde dingen. Rare gang van zaken...
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:33:46 #156
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_187961194
Flauwekul, laat mensen lekker posten wat ze willen en anders lees je er maar overheen :(

Paco's dagsluiting was juist prima voor mensen die niet de hele dag kunnen Cossen zoals ik ;(

En dat kon prima in de Cos, hoeft geen eigen topic te hebben voor die ene post
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:35:02 #157
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961207
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:33 schreef Flow3r het volgende:
Flauwekul, laat mensen lekker posten wat ze willen en anders lees je er maar overheen :(

Paco's dagsluiting was juist prima voor mensen die niet de hele dag kunnen Cossen zoals ik ;(

En dat kon prima in de Cos, hoeft geen eigen topic te hebben voor die ene post
Dank je wel voor je bijval.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:38:38 #158
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_187961229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:33 schreef Flow3r het volgende:
Flauwekul, laat mensen lekker posten wat ze willen en anders lees je er maar overheen :(

Paco's dagsluiting was juist prima voor mensen die niet de hele dag kunnen Cossen zoals ik ;(

En dat kon prima in de Cos, hoeft geen eigen topic te hebben voor die ene post
^O^ _O_
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:44:25 #159
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_187961293
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:33 schreef Flow3r het volgende:
Flauwekul, laat mensen lekker posten wat ze willen en anders lees je er maar overheen :(

Paco's dagsluiting was juist prima voor mensen die niet de hele dag kunnen Cossen zoals ik ;(

En dat kon prima in de Cos, hoeft geen eigen topic te hebben voor die ene post
Zo mee eens. ^O^
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:56:39 #160
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_187961427
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:25 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik voelme wel een beetje schuldig omdat ik graag bovenin een verse Cos stond om het voor lezers makkelijker te maken om hem terug te vinden. Dat heb ik wel eens in een Cos geschreven. Dat andere Cossers de moeite nemen om een Cos te vullen om de nieuwe te lezen vind ik een mooi compliment.
en zo is het maar net. een vet compliment. ben je ook dankbaar voor je tijd en moeite en hoop dat het snel weer is toegestaan en je er dan zelf ook weer zin in hebt
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:57:57 #161
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_187961440
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:33 schreef Flow3r het volgende:
Flauwekul, laat mensen lekker posten wat ze willen en anders lees je er maar overheen :(

Paco's dagsluiting was juist prima voor mensen die niet de hele dag kunnen Cossen zoals ik ;(

En dat kon prima in de Cos, hoeft geen eigen topic te hebben voor die ene post
^O^
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:59:31 #162
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:56 schreef lorrie03 het volgende:

[..]

en zo is het maar net. een vet compliment. ben je ook dankbaar voor je tijd en moeite en hoop dat het snel weer is toegestaan en je er dan zelf ook weer zin in hebt
Ik ben nog steeds bereid om er weer tegen aan te gaan. Aan mij zal het niet liggen.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_187961498
Nee hé, jouw dagafsluiting was iets waar ik elke dag naar uit keek. Zat er nu ook op te wachten ;( Hoe is het mogelijk dat hier nu weer over geklaagd kan worden. :( Geef je groot gelijk, graag of niet en je niet in een hoekje laten plaatsen. Die ene posting met leuke inhoud en met humor geschreven, waar je vrijblijvend tijd en energie in steekt en waar niet alleen ik heel blij mee was. Bah! wat baal ik van dat gedoe zeg.

:* voor al je tijd en moeite die je erin stak
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187961553
Snap werkelijk niet,wie hier over heeft lopen klagen :r

Het is godsamme COMMENTAAR OP STREAMS 8)7 8)7

Dikke bullshit weer
pi_187961563
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:33 schreef Flow3r het volgende:
Flauwekul, laat mensen lekker posten wat ze willen en anders lees je er maar overheen :(

Paco's dagsluiting was juist prima voor mensen die niet de hele dag kunnen Cossen zoals ik ;(

En dat kon prima in de Cos, hoeft geen eigen topic te hebben voor die ene post
pi_187961566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:10 schreef sjampoeh het volgende:
Snap werkelijk niet,wie hier over heeft lopen klagen :r

Het is godsamme COMMENTAAR OP STREAMS 8)7 8)7

Dikke bullshit weer
Dat ja, maar tere zieltjes, he? :') En die zitten dan op een forum als Fok. 8)7
Zelfs over filmpjes wordt moeilijk gedaan. :X
pi_187961568
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:14 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ja het ging om een stuk of tien berichten. Ik vond het wel lief maar onnodig. De reactie vanuit de moderators vond overdreven. Maar ik wil niet een ban aan mijn broek dus ben ik afgelopen nacht gelijk genokt met schrijven. Ik wil hier geen grote zaak van maken maar wilde het wel even melden aan de lezers.
Hier wil ik wel even op reageren aangezien ik degene was die wat posts vulde met een woord per post.
paco, je schreef dat je graag in een vers topic je dag afluiting wilde plaatsen. Omdat ik al je moeite voor de dagafsluiting vreselijk waardeer dacht ik je tegemoet te komen door snel het topic te vullen met wat posts. Omdat ik niet zo snel wist wat ik moest schrijven maakte ik er een geintje van door te schrijven van even een paar posts dan kan Paco ook vroeg naar bed. Ik bedoelde natuurlijk niet dat je echt vroeg naar bed moest, wie ben ik om dat te willen? Dat slaat echt nergens op! Ik heb toen al duidelijk gemerkt dat mijn actie door een aantal niet op prijs werd gesteld en heb daar mijn excuus voor aan geboden.

Dat deze actie nu als reden wordt opgegeven snap ik niet, er is mij ook niets over nagevraagd door @Soulraven, @Gizmogirl28 of @Lavenderr (de mods die ik hier het meeste tegenkom)

Ik vind dit gewoon een rare gang van zaken. Ik zie zo vaak op het eind van een topic bijna vol, vol als inhoud van een post dus ik verwachtte deze ophef helemaal niet!

Sorry Paco!
pi_187961591
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:17 schreef lorrie03 het volgende:

[..]

:( ik baal ervan degene die dat deden wilde gewoon een nieuwe dagafsluiting. als zij nou een waarschuwing krijgen, dan zou het niet meer gebeuren en kunnen we blijven genieten van de dagafsluiting van paco in de cos
Het ligt iets genuanceerder, maar ik had een waarschuwing of een ban voor mijn actie gewoon geaacepteerd, liever dat dan deze lullige actie richting Paco!
pi_187961598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het is een vorm van commentaar op de streams en zou niets kunnen bedenken waarom dat niet zou mogen. Alsof Pacco verantwoordelijk is voor het gedrag van andere Cossers. 8)7
_O_ _O_
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:19:47 #170
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961613
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:12 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Hier wil ik wel even op reageren aangezien ik degene was die wat posts vulde met een woord per post.
paco, je schreef dat je graag in een vers topic je dag afluiting wilde plaatsen. Omdat ik al je moeite voor de dagafsluiting vreselijk waardeer dacht ik je tegemoet te komen door snel het topic te vullen met wat posts. Omdat ik niet zo snel wist wat ik moest schrijven maakte ik er een geintje van door te schrijven van even een paar posts dan kan Paco ook vroeg naar bed. Ik bedoelde natuurlijk niet dat je echt vroeg naar bed moest, wie ben ik om dat te willen? Dat slaat echt nergens op! Ik heb toen al duidelijk gemerkt dat mijn actie door een aantal niet op prijs werd gesteld en heb daar mijn excuus voor aan geboden.

Dat deze actie nu als reden wordt opgegeven snap ik niet, er is mij ook niets over nagevraagd door @:Soulraven, @:Gizmogirl28 of @:Lavenderr (de mods die ik hier het meeste tegenkom)

Ik vind dit gewoon een rare gang van zaken. Ik zie zo vaak op het eind van een topic bijna vol, vol als inhoud van een post dus ik verwachtte deze ophef helemaal niet!

Sorry Paco!
Ik neem niemand wat kwalijk. Misschien de klagers. Maar mocht de moderatie van gedachte veranderen wil ik wel weer gaan schrijven. Excuses zijn niet nodig.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:21:07 #171
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961627
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:16 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder, maar ik had een waarschuwing of een ban voor mijn actie gewoon geaacepteerd, liever dat dan deze lullige actie richting Paco!
Niemand hoeft een ban voor een eenmalig geintje.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:22:10 #172
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_187961639
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.

[ Bericht % gewijzigd door Gizmogirl28 op 17-07-2019 01:23:01 ]
.
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:24:15 #173
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_187961653
_O_
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.
_O_
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_187961657
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:12 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat ja, maar tere zieltjes, he? :') En die zitten dan op een forum als Fok. 8)7
Zelfs over filmpjes wordt moeilijk gedaan. :X
Wat, zeiken ze ook al over de filmpjes?

Sjesus die klagers moesten eens weten hoeveel tijd en energie erin gaat zitten, in de filmpjes maken en in die elke dagverslagen.

Bah kan ik hier best pissig over worden en dat ben ik niet snel :(
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187961664
Ik heb net een paar van die dagafsluitingen gelezen maar het zijn toch ook gewoon zo ongeveer streamverslagen van die dag :?

Perfect voor het sv topic juist
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:25:45 #176
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_187961665
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.
WTF :(
Ik ben nergens zonder jouw filmpjes ;(

Dankjewel voor alle moeite en voor je DM's als ik weer eens te laat was O+

:*
pi_187961671
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:24 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Wat, zeiken ze ook al over de filmpjes?

Sjesus die klagers moesten eens weten hoeveel tijd en energie erin gaat zitten, in de filmpjes maken en in die elke dagverslagen.

Bah kan ik hier best pissig over worden en dat ben ik niet snel :(
Lees de post van Tegengas maar.
Bah, wat een misselijke mensen hier. Dat ze maar trots zijn op zichzelf. :r :r :r
pi_187961672
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:25 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik voelme wel een beetje schuldig omdat ik graag bovenin een verse Cos stond om het voor lezers makkelijker te maken om hem terug te vinden. Dat heb ik wel eens in een Cos geschreven. Dat andere Cossers de moeite nemen om een Cos te vullen om de nieuwe te lezen vind ik een mooi compliment.
Het was ook als compliment bedoeld Paco, als ik maar enigzins het vermoeden had gehad dat men jou op mijn actie zou aanspreken had ik het natuurlijk nooit gedaan.

Jij wordt nu gestraft voor mijn
'daad' en dat voelt absoluut niet fijn :(
pi_187961675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.
:'( -O- Je moet je niet laten wegjagen, alhoewel......... als de cos leegloopt hebben ze hier ook een probleem, t best lopende subforum is een zinkend schip .
pi_187961684
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.
Je laat je nu leiden door een aantal azijnpissers en benadeelt de mensen die er juist van genoten. Slaap er ajb nog een nachtje over. :Y
pi_187961695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.
Sjesus DGK tegengas, dit heb je niet verdiend na al die tijd. Laat die klagers dan zich ook eens echt melden. Bah ga je geraniums doen of zo klagers :r

Ook voor jou een :* voor alle moeite en tijd die je erin steekt
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_187961696
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het was ook als compliment bedoeld Paco, als ik maar enigzins het vermoeden had gehad dat men jou op mijn actie zou aanspreken had ik het natuurlijk nooit gedaan.

Jij wordt nu gestraft voor mijn
'daad' en dat voelt absoluut niet fijn :(
Zie Feedback......dat was blijkbaar niet de enige reden. :')
pi_187961697
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Lees de post van Tegengas maar.
Bah, wat een misselijke mensen hier. Dat ze maar trots zijn op zichzelf. :r :r :r
Ja ik lees hem net :(
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:31:10 #184
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961718
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het was ook als compliment bedoeld Paco, als ik maar enigzins het vermoeden had gehad dat men jou op mijn actie zou aanspreken had ik het natuurlijk nooit gedaan.

Jij wordt nu gestraft voor mijn
'daad' en dat voelt absoluut niet fijn :(
Ik heb meer het gevoel dat de COs wordt gestraft. Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen. Het is de reaktie van de mods waar ik het meest mee zit. WAnt dit is geen manier om een forum te runnen.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_187961729
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:31 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik heb meer het gevoel dat de COs wordt gestraft. Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen. Het is de reaktie van de mods waar ik het meest mee zit. WAnt dit is geen manier om een forum te runnen.
Nee zeker niet. En ik begrijp dat je aanwijzingen hebt opgevolgd. :Y
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:34:14 #186
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_187961743
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:12 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Hier wil ik wel even op reageren aangezien ik degene was die wat posts vulde met een woord per post.
paco, je schreef dat je graag in een vers topic je dag afluiting wilde plaatsen. Omdat ik al je moeite voor de dagafsluiting vreselijk waardeer dacht ik je tegemoet te komen door snel het topic te vullen met wat posts. Omdat ik niet zo snel wist wat ik moest schrijven maakte ik er een geintje van door te schrijven van even een paar posts dan kan Paco ook vroeg naar bed. Ik bedoelde natuurlijk niet dat je echt vroeg naar bed moest, wie ben ik om dat te willen? Dat slaat echt nergens op! Ik heb toen al duidelijk gemerkt dat mijn actie door een aantal niet op prijs werd gesteld en heb daar mijn excuus voor aan geboden.

Dat deze actie nu als reden wordt opgegeven snap ik niet, er is mij ook niets over nagevraagd door @:Soulraven, @:Gizmogirl28 of @:Lavenderr (de mods die ik hier het meeste tegenkom)

Ik vind dit gewoon een rare gang van zaken. Ik zie zo vaak op het eind van een topic bijna vol, vol als inhoud van een post dus ik verwachtte deze ophef helemaal niet!

Sorry Paco!
ik waardeer je geintje Crabapple, vond het zelfs heel sympathiek van je en sta echt verbaasd van deze consequentie. en dan heb je zelf nog niet eens iets er over gehoord. vind het een vreemde gang van zaken, maar voel je absoluut niet schuldig, snap wat je deed en de humor daarvan
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:36:51 #187
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_187961754
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:16 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder, maar ik had een waarschuwing of een ban voor mijn actie gewoon geaacepteerd, liever dat dan deze lullige actie richting Paco!
snap het helemaal en bedoel dit absoluut niet naar naar jou. ik had het ook niet normaal gevonden als jij hiervoor een ban had gekregen. Als dit niet gewaardeerd wordt dan is een waarschuwing voldoende toch, vond het gewoon een super leuke actie van jou en een compliment naar paco, dat je snel die dagafsluiting wou lezen.
pi_187961764
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.
Jezus DGK ik vind dat toch wel erg om te lezen. Doe je zoveel moeite om anderen te plezieren (net als Paco) en dan krijg je een trap na!
Onverdraagzaamheid ten top :r

Ik respecteer jullie beslissing, en heb echt respect dat jij en @Paco55 het hier nog zo beleefd meedelen!
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:39:48 #189
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_187961775
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.
wat gebeurt hier? wat belachelijk. jou filmpjes zijn waardevol en als iemand ze niet wil zien dan kijken ze maar niet.... snap echt niet wat er nu allemaal gebeurt... het lijkt wel of bepaalde mensen anderen updates en fimpjes niet meer gunnen en andermans inzet niet meer waarderen :(
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:41:00 #190
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_187961787
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:27 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Je laat je nu leiden door een aantal azijnpissers en benadeelt de mensen die er juist van genoten. Slaap er ajb nog een nachtje over. :Y
^O^
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:43:35 #191
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961802
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:32 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee zeker niet. En ik begrijp dat je aanwijzingen hebt opgevolgd. :Y
Ja ik volg aanwijzingen. Om dat ik niks in te brengen heb tegen mods. Ik wil juist zo smooth mogelijk opereren hier.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:44:54 #192
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961804
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:38 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Jezus DGK ik vind dat toch wel erg om te lezen. Doe je zoveel moeite om anderen te plezieren (net als Paco) en dan krijg je een trap na!
Onverdraagzaamheid ten top :r

Ik respecteer jullie beslissing, en heb echt respect dat jij en @:Paco55 het hier nog zo beleefd meedelen!
Beschaafd gedrag kost niks zelfs geen moeite.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  woensdag 17 juli 2019 @ 01:48:42 #193
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_187961820
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:25 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het is fokking 1x gebeurd! :(
Maar er zullen wel meer klachten geweest zijn. :Y
Niet bij mij.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 17 juli 2019 @ 01:58:26 #194
335263 freaky40
pi_187961856
Ik kijk het nog een paar dagen aan hier. De sfeer is meer dan vaak ver te zoeken de laatste tijd.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 17 juli 2019 @ 03:19:36 #195
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_187962134
Wat is er zo volhardend dat posten worden geveegd, die op waarheid zijn berust?
Een mening geven mag dus alleen hier.
Bij deze: Dag CoS, tot ooit !
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  woensdag 17 juli 2019 @ 03:50:50 #196
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_187962159
Het aanvragen tot mede-lotgenoten is verboden?
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  woensdag 17 juli 2019 @ 04:01:51 #197
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_187962164
• Vraag je vriendelijk of iemand iets anders wil posten en reageert degene niet ok. Negeren en zet een TR.
Ben je het niet eens met een bepaalde manier van posten van een user, ga geen discussie aan maar scroll door.
• Gaat een post sowieso te ver. Negeren, TR zetten en doorscrollen. Bij hele ernstige dingen kan je PMen naar: gezamelijke pm box van de UTO-mods

Goed beleid !
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_187962191
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:19 schreef Paco55 het volgende:

[..]

ER is altijd hoop. Maar ik wil het niet opblazen. Bedankt voor je bijval.
Zo jammer dit Paco, maar begrijp je heel goed! ;)
pi_187962195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat het zo moet lopen, de dagsluitingen van Paco55 waren ontzettend
waardevol, origineel, gevat en gewaardeerd door vele COSsers. Maar nu worden
ook mijn filmpjes geblocked en gerapporteerd bij DM door gebruikers hier.

Ik stop er dan ook mee, het is mooi geweest. Bedankt voor alle steun de afgelopen vier jaar.
Zo jammer dit besluit DGK! Bedankt voor het vele werk ^O^
  woensdag 17 juli 2019 @ 05:46:46 #200
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_187962201
WTF.Ik heb hier echt geen woorden voor. Ik waardeer DGK al jaren wat hij voor UTO doet.Wat voor stakkers lopen hem te naaien dan? :( :( :(
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')