abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2018 @ 09:08:49 #1
461530 Lizz519
Just Be Creative
pi_181464884
Goeiemorgen, maar niet heus...
Vanacht en vanochtend meerdere keren wakker geworden met gedeeltes van mijn ooglid die aan elkaar geplakt zaten en absurt veel slaap (wss dus pus ofzo ) rond mijn oog. Vanochtend op nader inspectie gegaan en nou is mijn ooglid ong. twee keer zo dik, van een afstand zal je t niet zien maar van dichtbij is t overduidelijk... mijn oog is verder niet rood maar wel branderig en vooral jeukerig, hij lijkt ook wel wat waterig dan de ander. En toen ik heel dicht in de spiegel ging staan zag ik dat het tussen mijn wimpers helemaal rood is. Ze jeuken ook echt afschuwelijk.

Heeft iemand enige idee of dit een ontstoken oog of meer t ooglid is en vooral: wat ik er zelf tegen kan doen
pi_181464932
Morgen ff naar de dokter voor wat druppels te halen.

Ben blij dat het gewoon ontstoken is. Ik ben vorig jaar geopereerd aan beide ogen. Dat was andere koek. Met hechtingen en alles erin. In mijn ogen dus en niet in mn oogleden. Wat een hel was dat :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Spellchecker zondag 26 augustus 2018 @ 09:21:12 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181465011
Voor vandaag: met een wattenschijfje met gekookt (en afgekoeld) water voorzichtig deppen. Telkens een nieuw schijfje pakken. En niet je andere oog infecteren, handen wassen dus.
Succes.
pi_181465056
Dat is een symptoom van hooikorts. De hooikoortsplant staat in bloei. Daar komt het vandaan.
Je kunt oogdruppels krijgen bij Kruidvat, die helpen goed. Van Vogel, voor geirriteerde ogen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181465272
Het advies van Mally is prima :)
Zie ook https://www.thuisarts.nl/ooglidontsteking
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:23 schreef Sigaartje het volgende:
Dat is een symptoom van hooikorts. De hooikoortsplant staat in bloei. Daar komt het vandaan.
Je kunt oogdruppels krijgen bij Kruidvat, die helpen goed. Van Vogel, voor geirriteerde ogen.
Dat is niet logisch he, waarom zou je hooikoorts aan één oog hebben?
pi_181465793
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het advies van Mally is prima :)
Zie ook https://www.thuisarts.nl/ooglidontsteking

[..]

Dat is niet logisch he, waarom zou je hooikoorts aan één oog hebben?
Toch heb ik het ook. De ene oog is erger dan de ander. Na een week of zo is het over.
Het gaat samen met andere symptomen: niezen, snotteren, moe zijn.

Maar TS kan inderdaad beter naar de dokter gaan. Ik kan het mis hebben, maar het verhaal kwam me zo bekend voor.
pi_181466364
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:23 schreef Sigaartje het volgende:
Pussige ogen zijn geen symptoom van hooikoorts. Het is er ook niet het seizoen voor, met het buiige weer.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181466370
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Pussige ogen zijn geen symptoom van hooikoorts.
Dan heb ik ook oogontsteking....
pi_181466563
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:45 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dan heb ik ook oogontsteking....
Dat zou zomaar eens kunnen.

Hooikoorts beperkt zich tot traanogen. Je kan wel wat extra slaap hebben, maar echt pus duidt op een ontsteking, eiwit duidt vaak op droge ogen (door airco, bijvoorbeeld), en dan zie je vaak sliertjes op de oogbol.

En het is niet het seizoen meer. Bomen en gras zijn veelal uitgebloeid, het regent regelmatig, dus de lucht is schoon. Je zou naast ambrosia moeten wonen om nu nog hinder te ondervinden van hooikoorts.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181466655
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Pussige ogen zijn geen symptoom van hooikoorts. Het is er ook niet het seizoen voor, met het buiige weer.
Hooikoorts kan wel vatbaarder maken voor een ontsteking natuurlijk en dat kan wel eenzijdig.
  zondag 26 augustus 2018 @ 10:56:32 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181466660
Lijkt me duidelijk een ontstoken oog ja. Onmiddellijk naar de huisarts dus.

Hopelijk is het gewoon een infectie van buitenaf, en is het na een paar oogdruppels zo weer over.

Als het een infectie vanuit het lichaam zelf komt (heb ik meerdere malen gehad), dan duurt het wel een poos voordat het over gaat. Is ook vrij gevaarlijk, dus van belang dat je zo snel mogelijk naar huisarts gaat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181466769
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hooikoorts kan wel vatbaarder maken voor een ontsteking natuurlijk en dat kan wel eenzijdig.
Dat kan, maar ik heb het niet gehad over de oorzaak van de ontsteking, alleen dat de symptomen niet overeen komen met die van hooikoorts. Je moet dus behandelen tegen een ontsteking (en dus naar de huisarts), ipv tegen hooikoorts.
pi_181466930
M’n ex had het wel eens als ze jizz in haar oog kreeg. Daar hoef je niet voor naar de huisarts hoor. Gewoon oogdruppels halen en binnen een paar dagen is het weg.
pi_181468537
Misschien een strontje?
pi_181490852
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:13 schreef vosss het volgende:
Morgen ff naar de dokter voor wat druppels te halen.

Ben blij dat het gewoon ontstoken is. Ik ben vorig jaar geopereerd aan beide ogen. Dat was andere koek. Met hechtingen en alles erin. In mijn ogen dus en niet in mn oogleden. Wat een hel was dat :X
Dat lijkt me verschrikkelijk :X Dan kon je met die hechtingen erin ook een paar dagen niet zien lijkt me?

Wat had je dan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181490910
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 09:21 schreef maily het volgende:
Voor vandaag: met een wattenschijfje met gekookt (en afgekoeld) water voorzichtig deppen. Telkens een nieuw schijfje pakken. En niet je andere oog infecteren, handen wassen dus.
Succes.
Dacht een steriel gaasje? Of misschien geldt dat alleen voor baby's, kan ook.
pi_181490937
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:03 schreef T-D het volgende:

[..]

Dacht een steriel gaasje? Of misschien geldt dat alleen voor baby's, kan ook.
Mag allebei.
Een mengsel van een drupje babyshampoo in een theelepel water poetst de viezigheid soms ook makkelijker weg.
pi_181493916
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat lijkt me verschrikkelijk :X Dan kon je met die hechtingen erin ook een paar dagen niet zien lijkt me?

Wat had je dan?
strabismusoperatie. Eerste 3 weken alles verder dan een meter voor me zag ik dubbel, dus werken en autorijden en zulks ging niet. Kon de deur niet uit..

Overigens waren de bijwerkingen na de operatie hetzelfde als de klachten ervoor, dus dat was mooi. :')
vosss is de naam,
pi_181494327
Dit dus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
})

[ Bericht 27% gewijzigd door LPFAN op 27-08-2018 17:14:13 (in een spoiler in vervolg graag) ]
vosss is de naam,
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:33:12 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_181496484
Gatver. Spoiler Voss?

Ontopic: dit soort infecties hebben baby’s ook vaak. Hangt samen met het verkoudheidsvirus en is ontzettend besmettelijk. Even langs de dokter voor een creme of druppels.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_181496486
quote:
3s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:51 schreef vosss het volgende:
Dit dus:

[ afbeelding ]

})
Damn, is toch wel onder volledige narcose gedaan neem ik aan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181496493
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Damn, is toch wel onder volledige narcose gedaan neem ik aan?
Uiteraard :D
vosss is de naam,
pi_181497657
ik kots hier echt van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')