Dat is niet logisch he, waarom zou je hooikoorts aan één oog hebben?quote:Op zondag 26 augustus 2018 09:23 schreef Sigaartje het volgende:
Dat is een symptoom van hooikorts. De hooikoortsplant staat in bloei. Daar komt het vandaan.
Je kunt oogdruppels krijgen bij Kruidvat, die helpen goed. Van Vogel, voor geirriteerde ogen.
Toch heb ik het ook. De ene oog is erger dan de ander. Na een week of zo is het over.quote:Op zondag 26 augustus 2018 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het advies van Mally is prima
Zie ook https://www.thuisarts.nl/ooglidontsteking
[..]
Dat is niet logisch he, waarom zou je hooikoorts aan één oog hebben?
Pussige ogen zijn geen symptoom van hooikoorts. Het is er ook niet het seizoen voor, met het buiige weer.quote:Op zondag 26 augustus 2018 09:23 schreef Sigaartje het volgende:
Dat is een symptoom van hooikorts. De hooikoortsplant staat in bloei. Daar komt het vandaan.
Je kunt oogdruppels krijgen bij Kruidvat, die helpen goed. Van Vogel, voor geirriteerde ogen.
Dan heb ik ook oogontsteking....quote:Op zondag 26 augustus 2018 10:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Pussige ogen zijn geen symptoom van hooikoorts.
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 10:45 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik ook oogontsteking....
Hooikoorts kan wel vatbaarder maken voor een ontsteking natuurlijk en dat kan wel eenzijdig.quote:Op zondag 26 augustus 2018 10:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Pussige ogen zijn geen symptoom van hooikoorts. Het is er ook niet het seizoen voor, met het buiige weer.
Dat kan, maar ik heb het niet gehad over de oorzaak van de ontsteking, alleen dat de symptomen niet overeen komen met die van hooikoorts. Je moet dus behandelen tegen een ontsteking (en dus naar de huisarts), ipv tegen hooikoorts.quote:Op zondag 26 augustus 2018 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hooikoorts kan wel vatbaarder maken voor een ontsteking natuurlijk en dat kan wel eenzijdig.
Dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op zondag 26 augustus 2018 09:13 schreef vosss het volgende:
Morgen ff naar de dokter voor wat druppels te halen.
Ben blij dat het gewoon ontstoken is. Ik ben vorig jaar geopereerd aan beide ogen. Dat was andere koek. Met hechtingen en alles erin. In mijn ogen dus en niet in mn oogleden. Wat een hel was dat
Dacht een steriel gaasje? Of misschien geldt dat alleen voor baby's, kan ook.quote:Op zondag 26 augustus 2018 09:21 schreef maily het volgende:
Voor vandaag: met een wattenschijfje met gekookt (en afgekoeld) water voorzichtig deppen. Telkens een nieuw schijfje pakken. En niet je andere oog infecteren, handen wassen dus.
Succes.
Mag allebei.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:03 schreef T-D het volgende:
[..]
Dacht een steriel gaasje? Of misschien geldt dat alleen voor baby's, kan ook.
strabismusoperatie. Eerste 3 weken alles verder dan een meter voor me zag ik dubbel, dus werken en autorijden en zulks ging niet. Kon de deur niet uit..quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijkDan kon je met die hechtingen erin ook een paar dagen niet zien lijkt me?
Wat had je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door LPFAN op 27-08-2018 17:14:13 (in een spoiler in vervolg graag) ]De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Damn, is toch wel onder volledige narcose gedaan neem ik aan?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Damn, is toch wel onder volledige narcose gedaan neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |