nou..................... die wilde toch weer gaan roken?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ries Tabak ..
toet toet
kusjes geven ...
Brenda als eerste
je verwacht het niet
Nou, maar goed ook op een kladblok want het verandert steeds weer de aantallen......quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:09 schreef Silves het volgende:
Nou ja zeg..2 losse blaadjes, en dit verdwijnt weer, Die Tim beduvelt de boel al vanaf dag 1,krijgen we een Hiske die al gek wordt van kassa,s tellen.alles op kladblok.En dan maar Mike de schuld geven.
1 grote poppenkast.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat een vaag gedoe allemaal, die finance is een onoverzichtelijke zooi ook al noemen ze bedragen, dat kan elke Jan lul als niks gecontroleerd wordt heeft het geen waarde
Maar Sjon de controleur kan in hun hoofd kijken of het klopt......quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat een vaag gedoe allemaal, die finance is een onoverzichtelijke zooi ook al noemen ze bedragen, dat kan elke Jan lul als niks gecontroleerd wordt heeft het geen waarde
Zie ook het finance team..tijd om een boekhoudercurses te volgen..schandalig dat ze daar zo maar alles witwassen voor de camera.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:11 schreef IkFok het volgende:
Weer choogelen met cijfers door Jeff en Jessie
juist hiske doet zich voor als een eerlijke degelijke vrouwe,maar het is volgens mij een vreselijke heks en dat merk je soms aan het schelden wat ze doet,dat masker kan ze niet lang ophouden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Denk dat Hiske een groots carrière als toneelregiseuse is beloofd als ze alles en iedereen tegen elkaar opzet
Afleiding lijkt het wel. En nergens een factuur van. Allemaal zwartwerkers?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:11 schreef IkFok het volgende:
Weer choogelen met cijfers door Jeff en Jessie
heel vervelend overheersend geirriteerd typetje inerdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:13 schreef krabje het volgende:
[..]
juist hiske doet zich voor als een eerlijke degelijke vrouwe,maar het is volgens mij een vreselijke heks en dat merk je soms aan het schelden wat ze doet,dat masker kan ze niet lang ophouden.
Ja hoorde ik ook . Kan toch nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:14 schreef snetje het volgende:
665,- Met btw erbij voor de 3 J's?????????????...
We weten toch vanaf uto1 dat de hele boekhouding een groot toneelspel is.....quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Zie ook het finance team..tijd om een boekhoudercurses te volgen..schandalig dat ze daar zo maar alles witwassen voor de camera.
Zou best kunnen omdat het tegelijkertijd ter promotie was voor hun nieuwe nummer(s).quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:14 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook . Kan toch nooit
zoals ik begreep nieuwe single, promotie, SBS6quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:14 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook . Kan toch nooit
het zal wel, maar zo erg als Ut2 is het nog niet geweest..quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
We weten toch vanaf uto1 dat de hele boekhouding een groot toneelspel is.....
Toen gebruikte ze de laptop daar nog voor. Nu zijn het her en der wat kladjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
We weten toch vanaf uto1 dat de hele boekhouding een groot toneelspel is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |