quote:
Op zondag 26 augustus 2018 14:08 schreef JaNuDitWeer het volgende:De reden dat ik het topic heb geopend is dat veel mensen denken dat Emmelie hetzelf heeft gedaan..
Nieuw inzicht:
Ik geloof dat die vader 2 vingers opstak voor de camera, maar de 'stalker' heeft het over 'vinger', dat komt waarschijnlijk door dat Emmelie vanuit die hoek op de bank maar 1 vinger zag...
Ze zegt geloof ik vieze vinger... dus misschien zit er meer achter met geschiedenis van die vader...
maar het lijkt er ook op dat ze hulp moet hebben gehad...
Nu kwam ineens die blonde dame zoals in OP aangegeven met een briefje om te bewijzen dat ze Emmelie niet was.. ook deze dame vogelt met letters en heeft een gelijkende letter 'e' zoals bij de aangifte handtekening te zien is. Deze dame blies weer voor even leven in die reeks hier op dit forum.. waarom? Wilde ze ook aandacht?
Heb toevallig ook de aflevering (weer) gezien. Moest er opeens weer aan denken, blijft een bizar verhaal. De 'vader' en 'dochter' hebben ook nog op Tweakers gepost. Ook vond ik weer een oud screenshot terug met tekst van Jari, waarin hij min of meer zegt dat hij al wist dat Emmelie het zelf was.
Screenshot:
![jvWIhDGl.png]()
Het is ook vaag dat Jari in het begin van de aflevering wordt gevraagd als helper om dit alles op te lossen, maar verder niet meer terugkomt in de aflevering.
Ik vond dit artikel waar de links naar tweakers instaan en het screenshot van Jari
https://www.misdaadjourna(...)-america-dood-spoor/Fox-IT deed trouwens in februari 2013 het onderzoek, dat kun je zien als je goed naar de beelden op Youtube kijkt op 24:58
--> 20130226
![0jubzudl.png]()
Dus:
26-02-2013 onderzoek Fox-IT (en rond de opnames)
08-06-2013
Eerste topic op Tweakers
21-06-2013
Tweede topic op Tweakers
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P