abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181595455
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wellicht zit Bergwijn er dus niet bij omdat ze willen dat Jong Oranje zich plaatst voor het EK en hij daar dan kan helpen.
Denk dat jongens als Chong en Redan beter zijn dan Lammers/Zivkovich ook
pi_181595467
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:46 schreef Snackman het volgende:

[..]

Luuk de Jong is een aardig spelertje voor PSV, maar verder niet.
Nederlands elftal vraagt toch een betere spits. Maar ja buiten Bas Dost is er verder niets????

Maar onbegrijpelijk dat ook Ryan Babel er bij zit en Berwijn niet. kan ik niet echt rijmen,
Babel was samen met Depay de beste aanvaller bij de paar wedstrijden die onder het bewind van Koeman zijn gespeeld, dus zo gek is dat niet.
Wel jammer dat Bergwijn er niet bijzit, die zou ik ten koste van een middenvelder selecteren (daar hebben we er meer dan zat van).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_181595472
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Denk dat jongens als Chong en Redan beter zijn dan Lammers/Zivkovich ook
Maar die spelen alleen nog maar in een reservecompetitie in Engeland toch?
Oh.
pi_181595481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zivkovic zit daar ook nog steeds bij :') dat die jongen nog speelt.

En Erwin van de Looi als trainer van dat zootje :')
Bijlow, Dumfries, Fosu-Mensah, Hoogma, Van Drongelen, Rosario, Eiting, Til, Groeneveld, Bergwijn, Malen.

Zoiets zou ik er van maken met hun selectie
pi_181595487
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar die spelen alleen nog maar in een reservecompetitie in Engeland toch?
Dat klopt wel, maar ik vraag me af of Heerenveen zou winnen van United/Chelsea u23
pi_181595506
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:50 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Bijlow, Dumfries, Fosu-Mensah, Hoogma, Van Drongelen, Rosario, Eiting, Til, Groeneveld, Bergwijn, Malen.

Zoiets zou ik er van maken met hun selectie
Toch ook niet veel bijzondere middenvelders daar helaas.
Oh.
pi_181595533
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar ik vraag me af of Heerenveen zou winnen van United/Chelsea u23
Dat maakt niet zoveel uit want ik denk dat de Eredivisie toch nog wel hoger niveau is dan de reservecompetitie daar, al is het maar omdat je hier echt voor iets speelt :P
Oh.
pi_181595563
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat maakt niet zoveel uit want ik denk dat de Eredivisie toch nog wel hoger niveau is dan de reservecompetitie daar, al is het maar omdat je hier echt voor iets speelt :P
True. United wel een team dat jeugd redelijk de kans geeft dus miss dat we Chong nog wel gaan zien voor het eerste in een bekerwedstrijd oid.
pi_181595583
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

True. United wel een team dat jeugd redelijk de kans geeft dus miss dat we Chong nog wel gaan zien voor het eerste in een bekerwedstrijd oid.
Niet zolang Mourinho er zit.
Oh.
pi_181595626
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wellicht zit Bergwijn er dus niet bij omdat ze willen dat Jong Oranje zich plaatst voor het EK en hij daar dan kan helpen.
Ze spelen toch ook om het echie tegen Frankrijk ? Dan lijkt het me niet dat ie de beste spelers niet selecteert om ze in Jong Oranje te laten spelen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_181595667
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:57 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ze spelen toch ook om het echie tegen Frankrijk ? Dan lijkt het me niet dat ie de beste spelers niet selecteert om ze in Jong Oranje te laten spelen.
Nja Koeman zal dit wel besproken hebben in die vergaderingen en besloten hebben dat Bergwijn ook niet zo'n cruciaal verschil zal hebben tegen Frankrijk, en dat het dan belangrijker is dat Jong Oranje zich gaat plaatsen voor het EK (ook omdat je op dat EK je weer kan plaatsen voor de Olympische Spelen van 2020 volgens mij).

En de Nations League is dan wel een officieel toernooi, maar als je daar verliest is er ook geen nood aan de man behalve dat je dan de volgende cyclus in de B-league speelt.
Oh.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:01:11 #87
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181595688
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zivkovic zit daar ook nog steeds bij :') dat die jongen nog speelt.

En Erwin van de Looi als trainer van dat zootje :')
Dit is wel echt dramatisch hoor. Ik kan me bijna geen ongeschiktere trainer voorstellen
pi_181595708
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit is wel echt dramatisch hoor. Ik kan me bijna geen ongeschiktere trainer voorstellen
Dat toont nog wel aan dat de huidige leiding bij de KNVB ook nog niet zo geweldig is.
Oh.
pi_181595748
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit is wel echt dramatisch hoor. Ik kan me bijna geen ongeschiktere trainer voorstellen
Zo kan Art nog een vinger in de pap houden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_181595992
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja Koeman zal dit wel besproken hebben in die vergaderingen en besloten hebben dat Bergwijn ook niet zo'n cruciaal verschil zal hebben tegen Frankrijk, en dat het dan belangrijker is dat Jong Oranje zich gaat plaatsen voor het EK (ook omdat je op dat EK je weer kan plaatsen voor de Olympische Spelen van 2020 volgens mij).

En de Nations League is dan wel een officieel toernooi, maar als je daar verliest is er ook geen nood aan de man behalve dat je dan de volgende cyclus in de B-league speelt.
Had ie ook wel een Ajaciedje of twee bij Jong Oranje kunnen laten.
pi_181596019
Bergwijn niet selecteren dat is wel een klassieke fout die consequent bij Oranje wordt gemaakt. Als PSVer moet je zoveel meer moeite doen dan bij Ajax. Het slaat echt nergens op zeg wat dat betreft.
pi_181596073
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Had ie ook wel een Ajaciedje of twee bij Jong Oranje kunnen laten.
De Ligt is al vaste basisspeler in Oranje, Blind mag logischerwijs niet meer meedoen met Jong Oranje, Donny had dan wel gekund en Frenkie is een uniek type op het middenveld die absoluut nodig is naast de vele middelmaat.
Oh.
pi_181596113
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De Ligt is al vaste basisspeler in Oranje, Blind mag logischerwijs niet meer meedoen met Jong Oranje, Donny had dan wel gekund en Frenkie is een uniek type op het middenveld die absoluut nodig is naast de vele middelmaat.
De Jong en vd Beek niet veel anders dan Bergwijn. En Kluivert Dan.
pi_181596122
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:17 schreef DeParo het volgende:
Bergwijn niet selecteren dat is wel een klassieke fout die consequent bij Oranje wordt gemaakt. Als PSVer moet je zoveel meer moeite doen dan bij Ajax. Het slaat echt nergens op zeg wat dat betreft.
Wat een onzin zeg dat Calimerogemiep, juist Koeman is iemand die er doorheen kan kijken bij welke clubs jongens spelen. Het is meer dat hij blijkbaar een lompe "echte" spits erbij wilde zoals Luuk en Bergwijn teveel hetzelfde type vond als Memphis en Promes maar dan voorlopig nog even minder.
Oh.
pi_181596167
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg dat Calimerogemiep, juist Koeman is iemand die er doorheen kan kijken bij welke clubs jongens spelen. Het is meer dat hij blijkbaar een lompe "echte" spits erbij wilde zoals Luuk en Bergwijn teveel hetzelfde type vond als Memphis en Promes maar dan voorlopig nog even minder.
En daarom speelt deze discussie al jaren en een speler als Bergwijn, die week in en week uit speelt op een vaak prima niveau, niet mee mag en een bejaarde uit de Turkse competitie en een rebelse bankzitter van niet meer talent wel.
pi_181596170
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

De Jong en vd Beek niet veel anders dan Bergwijn. En Kluivert Dan.
We zullen het allemaal wel horen volgende week als Koeman zijn keuzes toelicht. Wellicht is hij gewoon meer gecharmeerd van Kluivert dan Bergwijn, dat kan ook. Maar hij is niet iemand die perse liever Ajacieden oproept dan PSV'ers omdat hij zin heeft om PSV lekker te naaien, ofzo.
Oh.
pi_181596195
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

En daarom speelt deze discussie al jaren en een speler als Bergwijn, die week in en week uit speelt op een vaak prima niveau, niet mee mag en een bejaarde uit de Turkse competitie en een rebelse bankzitter van niet meer talent wel.
Babel is wel een balvastere speler die het wel prima heeft gedaan in Oranje de laatste maanden, was ook iets waar Koeman op voort wilde borduren. Promes speelt wel al een tijdje op een hoger niveau dan een Bergwijn natuurlijk, maar goed ik had hem er verder ook wel eens bij willen zien. Maar zal echt nog wel komen de komende maanden.
Oh.
pi_181596197
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We zullen het allemaal wel horen volgende week als Koeman zijn keuzes toelicht. Wellicht is hij gewoon meer gecharmeerd van Kluivert dan Bergwijn, dat kan ook. Maar hij is niet iemand die perse liever Ajacieden oproept dan PSV'ers omdat hij zin heeft om PSV lekker te naaien, ofzo.
Met genoeg problemen bij PSV vertrokken toentertijd om daarover te twijfelen.
pi_181596210
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Babel is wel een balvastere speler die het wel prima heeft gedaan in Oranje de laatste maanden, was ook iets waar Koeman op voort wilde borduren. Promes speelt wel al een tijdje op een hoger niveau dan een Bergwijn natuurlijk, maar goed ik had hem er verder ook wel eens bij willen zien. Maar zal echt nog wel komen de komende maanden.
De tweede ging over Kluivert.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:26:59 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_181596219
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Met genoeg problemen bij PSV vertrokken toentertijd om daarover te twijfelen.
En bij Ajax zeker niet (lol).

Dat speelt toch allemaal niet mee, hij maakt gewoon de keuze die hij voor dit moment het beste acht en er zullen dus ook andere belangen meespelen zoals de kwalificatie van Jong Oranje.
Oh.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')