abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11504051
DISCOTHEEK HOMUS:
7 BAR -VIP AREA - CHILL OUT AREA - RESTAURANT - SHOPPING - 2000m2 DANCE FLOOR - PARKING - VIP PARKING

Meer info: http://www.homus.gr

woensdag 2 juli 2003 @ 10:20:55 #252
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11504103
larshil, dit zit er een beetje spammerig uit, kun je misschien wat meer vertellen over die discotheek? Waarom iedereen daarna toe moet bijvoorbeeld?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11509319
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 10:20 schreef YPPY het volgende:
larshil, dit zit er een beetje spammerig uit, kun je misschien wat meer vertellen over die discotheek? Waarom iedereen daarna toe moet bijvoorbeeld?
Het bericht was een aanvulling op SietsQo. De DJ's die in deze discotheek draaien zijn niet de minste, over 2 weken kan ik je zeggen of het een leuke discotheek is.
pi_11509965
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 10:20 schreef YPPY het volgende:
Schijnt vrij nieuw te zijn, maar echt een club met wereldberoemde DJ's, 3 avonden in de week geopend waarvan 2x tot 7:00 's morgens. Ligt een eindje buiten Chersonissos, bij het Aquapark, als ik me niet vergis. Als het aan mij ligt ga ik daar zeker een keer naartoe!

edit: zie nu dat het de post daarboven ook al staat

pi_11512368
Ik bezoek Cheronissos begin oktober, ik wou even weten of de temperaturen nog te pruimen zijn in die tijd van het jaar daar (niet te koud om te zwemmen?) Volgens het reisbureau vormt dit geen probleem. Hebben ze mij liggen of niet...
Is er ook nog enig toerisme en zijn er nog genoeg dingen te doen daar?
thx
pi_11512591
Aan mij de eer om een deel II te starten deze loopt tegen het eind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')