Zo! De neger die bij Twente jaren gevaarlijk was.quote:
Ik moet bij Mauro altijd aan Henk Bleker denken, sorry.quote:
briefjegenotquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet bij Mauro altijd aan Henk Bleker denken, sorry.
Die was pikdonkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef napoleonfour het volgende:
Is dit die gast die zo liep te janken dat hij het land uit moest?
2 x Europees Kampioen. Foppegodquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Foppe had ook oog voor aids. Met Harris Huizingh de CL in
Ik moet bij Henk altijd denken aan dat arme jonge meisje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet bij Mauro altijd aan Henk Bleker denken, sorry.
Ja ik ook blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga uit van het goede in de mens en neem aan dat iemand niet met mijn quote zit te klooien.
Donker is donkerquote:
Ziedendquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom posten figuren als Klaas en Onlogisch sinds de 1-2 niet meer eigenlijk?![]()
Zijn ze toevallig... een beetje... mad?
Onlo is de was aan het doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom posten figuren als Klaas en Onlogisch sinds de 1-2 niet meer eigenlijk?![]()
Nee Klaas werd genegeerd en dat werktquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |