Hoezo komt deze ertussen, dat is gewoon een oud Songfestivalliedquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Misschien leuk om bij te houden wat ze allemaal speelde in de ArmadiLLow op Lowlands.
Ik kan me deze nog herrineren.
Wat jullie?
Omdat ik die geshazamd heb in de Armadillowquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo komt deze ertussen, dat is gewoon een oud Songfestivallied
Wijsneusquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat ik die geshazamd heb in de Armadillow.
Dat is dan ook het leuke van de Armadillowquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijsneusik bedoel meer dat het nogal een aparte plaat is om daar dan te draaien, nogal random
Ja dat is wel cool ja....quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het leuke van de Armadillow
Lekker lijstje hoor. Jammer dat ik die avond heb gemist.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:04 schreef richolio het volgende:
ik post er nog even een paar, omdat ik in de armadillow mood benIk heb ze niet allemaal per se gehoord (meeste wel), maar bij sommige is de kans groot dat ze daar zijn gedraaid
-knip-
Hahahah wow man, zo zie ik dit ook, maar dan eigenlijk al op het moment dat de zon alweer op is, de meeste mensen echt slapen en het ondertussen al half zeven is. Rond 5 is het meestal nog best druk daarquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef Verregende_Otter het volgende:
Lekker lijstje hoor. Jammer dat ik die avond heb gemist.
Al wordt het met Joy Division - Love will tear us apart een wel erg deprimerende bedoening. Ik zie voor me dat die rond 5:00 werd gedraaid bij het eerste ochtendgloren en de last men standing die nog even een laatste nummertje doen in de Armadillo na hun nachteljke drankfestijn of high in de Bravo zich erg verloren voelen en de wanhoop nabij zijn in de frisse zomerlucht bij het horen van dit nummer dat de deceptie en ontnuchtering pijnlijk blootlegt. Sjokkend over een weg die veel langer dan normaal is bereiken ze met hangende schouders hun tentje. Stille tranen worden gelaten in een eenzaam slaapzakje. Morgen mag je je weer verdoven met drank en drugs. Morgen..
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef Verregende_Otter het volgende:
[..]
Lekker lijstje hoor. Jammer dat ik die avond heb gemist.
Al wordt het met Joy Division - Love will tear us apart een wel erg deprimerende bedoening. Ik zie voor me dat die rond 5:00 werd gedraaid bij het eerste ochtendgloren en de last men standing die nog even een laatste nummertje doen in de Armadillo na hun nachteljke drankfestijn of high in de Bravo zich erg verloren voelen en de wanhoop nabij zijn in de frisse zomerlucht bij het horen van dit nummer dat de deceptie en ontnuchtering pijnlijk blootlegt. Sjokkend over een weg die veel langer dan normaal is bereiken ze met hangende schouders hun tentje. Stille tranen worden gelaten in een eenzaam slaapzakje. Morgen mag je je weer verdoven met drank en drugs. Morgen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |