Leiwakabessy?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:32 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe heet die zwarte verdediger van nec ook weer? Had een hele gekke, grappige naam. Was ook beetje cult. Ik schat zo rond 2000 ofzo
Niet? Ben je geen Moslim?quote:
Die club is ook verrot als de pest . Bang zijn van ADO (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, mocht van FC Riemer niet naar ADO (lol)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Luuk moet je pas na de winter competitie opstellen
Leiwakabessy.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:32 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe heet die zwarte verdediger van nec ook weer? Had een hele gekke, grappige naam. Was ook beetje cult. Ik schat zo rond 2000 ofzo
Mike Owusu?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:32 schreef Parafernalia het volgende:
Met Bulthuis en Schmidt in je achterhoede spelen (lol).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die club is ook verrot als de pest . Bang zijn van ADO (lol)
Bergkampquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:32 schreef Parafernalia het volgende:
mentaal jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat heeft echt met Luuk de Jong te maken inderdaad.
Schmidt is een parodie op een profvoetballer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met Bulthuis en Schmidt in je achterhoede spelen (lol).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |