Oké, dank. Ik hoop met hem mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
EtH hoopt volgende week dinsdag weer over hem te kunnen beschikken.
Je zou het wel denken ja, er moet gewoon met drie/vier doelpunten verschil gewonnen worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Emmen moet zonder hem ook wel lukken.
Welke aidswet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Is er al iets bekent over Neres of mag dat niet meer ivm die nieuwe aidswet?
Hebben ze niks anders dan Labyad? Vond die Johnson in ieder geval ontzetten matig bij Jong.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou het wel denken ja, er moet gewoon met drie/vier doelpunten verschil gewonnen worden.
Iedere week weer het jezelf moeilijk makengenot . Als het kwaliteit is zou het wel vrij sneu zijn met al dat uitgegeven geld .quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh zaterdag op dat kunstgras die kansen niet afmaken (kwaliteit of missen van scherpte?) en daarna de tijd die tegen je gaat werken.
lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
Lol klasgenoot van mij heeft dus daadwerkelijk de HC Jackpot Breda van 1,7 miljoen euro gewonnen de tering![]()
![]()
![]()
Pas nou op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou het wel denken ja, er moet gewoon met drie/vier doelpunten verschil gewonnen worden.
Bedankt voor deze vooruitziende blijk hafcfan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit psv gaat er in de EL ook kansloos uit.
Bel hem en doe net alsof jullie al jaren close zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
Lol klasgenoot van mij heeft dus daadwerkelijk de HC Jackpot Breda van 1,7 miljoen euro gewonnen de tering![]()
![]()
![]()
Ten Hag gaat gewoon v/d Beek op het middenveld zetten en Tadic en Ziyech op de flanken (en dan naar binnen trekken en backs eroverheen)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze niks anders dan Labyad? Vond die Johnson in ieder geval ontzetten matig bij Jong.
Zeg 'm dat jij onlogisch van het fok forum kentquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |