Je analyse gaat op voor het gehele Nederlandse voetbal. In principe heeft Oranje in '98 en 2000 voor het laatst mooi voetbal laten zien. Ajax onder Bosz was ook fijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rondtikken, rondtikken, bal verliezen, kans tegenstander. Het spel van PSV in een notedop.
Grappig om te zien dat er altijd mensen intrappen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zo obsessief ben ik ook weer niet.
Mocht dit waar zijn dan heb ik echt een kop rooibosthee nodig maatquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
3-0 of 3-1. Het wordt sowieso een pijnlijke nederlaag.
Die voerden dat goed uit . Dit is gewoon misselijkmakend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Balbezit is heilig, al is het in het eigen dool. Nederland is blijven hangen in de jaren '70.²
nou dan kan je het wel vergetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax moet het dan maar doen weer...
Zelfs in VBL trappen er nog mensen in zijn baits (lol).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat er altijd mensen intrappen.
Wat moet je anders ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rondtikken, rondtikken, bal verliezen, kans tegenstander. Het spel van PSV in een notedop.
Zoet (lol) Hendrix (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dumfries komt ontzettend tekort voor dit niveau
quote:
Waar begin je? Dat gedachtegoed is zelfs tot op de amateurvelden duidelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Balbezit is heilig, al is het in het eigen dool. Nederland is blijven hangen in de jaren '70.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Isimat naast De Jong zetten en voorzetten maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Frank zo de oplossing gaat formuleren voor dit U-voetbal (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |