Ik zou het uitmaken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik al regelmatig geprobeerd maar het mocht niet Bate.
Je moet scoren om te winnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er is in principe nog niks aan de hand als PSV gewoon scoort.
Dit grapje heb ik net al gemaakt, verzin zelf iets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik al regelmatig geprobeerd maar het mocht niet Bate.
Ja hier hetzelfde eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon een kutpc en geen zin om een nieuwe videokaart te kopen.
Kerel wij hebben heel Nederland voor lul gezet. Schaam me nog steeds kapot. Tegen BATE hadden we waarschijnlijk met 8-0 verloren als we tegen Trencin al met 4-0 verliezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik schakel net in
psv staat achter?
en dan Feyenoord uitlachen....
Reageer er nou niet op....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Kerel wij hebben heel Nederland voor lul gezet. Schaam me nog steeds kapot. Tegen BATE hadden we waarschijnlijk met 8-0 verloren als we tegen Trencin al met 4-0 verliezen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Kerel wij hebben heel Nederland voor lul gezet. Schaam me nog steeds kapot. Tegen BATE hadden we waarschijnlijk met 8-0 verloren als we tegen Trencin al met 4-0 verliezen.
hahaahah! Mijn sluitspier is creatiever.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hendrix is wel de man die aanvallend de solo moet gaan maken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |