Straatfeestgenot met een opa die klappen krijgtgenotquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En een gewelddadige vader apologeten.
Inderdaad, nu nog 73 minuten met geel op zak spelen. Superslim.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
was gewoon goede actie van luuk
voor het zelfde geld krijg die wel een penantie
jullie zijn niet slim ...luuk wel
Joske heeft dan om de week een andere relatie of zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jos had laatst een relatie met familie van mij (lol).
oud-Klasgenoot van mij won de HC jackpot 1,7 miljoen in Breda 2 dagen terug ofzo (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jos had laatst een relatie met familie van mij (lol).
Een flesje Chaudfontaine drinken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moet Van Bommel dit omdraaien?
Ach ook in Nederland worden ze ooit wakker, duurt hopelijk niet te lang meer. Moeten nog eens een paar keer flink op de bek gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef govie het volgende:
Leuk om te zien dominant countervoetbal. Laat mooi zien hoe fucking triest nederland is qua voetbal. We hebben qua financien en een club runnen op europees niveau echt de boot gemist, hulde aan vanraaij die het zag aankomen maar helaas.
En een paar dagen later gebroederlijk in de ijssalon. #genotquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Straatfeestgenot met een opa die klappen krijgtgenot
Ieder mens met een IQ >50quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV en ajax zijn lachwekkend
Feyenoord kan gewoon kampioen worden is mijn voorspelling
wie is het hier niet mee eens?
U-voetbalquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ons voetbal is achterhaald joh. Geen land speelt zo laf, nooit de bal aanspelen met een man in de rug, nooit direct penetreren in de diepte, altijd ballen terug of breed. Vroeger kon het nog wel, omdat het trager was kwam je toen desondanks toch wel weg met voorspelbaarheid. Nu niet meer.²
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
nooit direct penetreren in de diepte, altijd ballen terug of breed.
Helemaal mee eens Klaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV en ajax zijn lachwekkend
Feyenoord kan gewoon kampioen worden is mijn voorspelling
wie is het hier niet mee eens?
Toen ik het hoorde heb ik even gegoogled, 4 in een paar maanden ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Joske heeft dan om de week een andere relatie of zo?
dus jij gelooft er in?quote:
Josje uit K3 is wel een fijn ding.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Joske heeft dan om de week een andere relatie of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |