bedankt weet ik dat ook weerquote:
2,5 miljoen per jaar (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een achterlijke mongool die Luuk de Jong
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank.quote:
Hij had zo kunnen scoren ja..quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe komt hij erop dat het slim zou zijn om daar te vallen, tik de bal gewoon erin idioot
Ach die discussies zijn er ook niet perse om Klaas te overtuigen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij gaat wel eens voetbalinhoudelijk op hem in, maar denk dat je bij een muur evenveel bereikt.
klaasweetnietalles.gifquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bedankt weet ik dat ook weer
Ja, waarom niet voor je kans gaan? Zeker te moeilijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:18 schreef GGMM het volgende:
Fijn om te zien dat je na zo'n blunder gewoon de draad weer oppaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:18 schreef GGMM het volgende:
Dat hoop ik niet nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die discussies zijn er ook niet perse om Klaas te overtuigen.
1 avond Juve. Andere schakel of toppot ja.quote:
Zaterdag even gezien. Leuk potje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
1 avond Juve. Andere schakel of toppot ja.
Ziedend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |