abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181349408
’Zwangere vrouw (20) zwaar toegetakeld door Stafford’

KAMPEN - Marissa de Lange (20) dacht dit weekend een gezellig avondje bij vrienden te krijgen, maar toen ze ging zitten, stoof een American Stafford meteen op haar af. Die bleef op de weerloze vrouw - met baby in de buik - inbijten. Een geschokte Marissa doet nu haar verhaal.

De eigenaresse was niet thuis, haar schoonzus wel. Marissa aaide bij binnenkomst nog lief de twee viervoeters over de bol. „Nadat ik de honden had geaaid en mijn handen had gewassen, ging ik zitten. Meteen werd ik van achteren aangevallen. De hond beet me vol in mijn achterhoofd”, vertelt ze tegen RTV Oost.

Het bleef niet bij een of twee beten, maar een zware aftuiging volgde. „Hij beet me in mijn gezicht en arm. Tot twee keer toe wist ik te ontsnappen, maar die hond kwam me steeds achterna”, aldus Marissa. Haar schoonzus probeerde de hond van haar af te trekken, maar tevergeefs.

Baby beschermen
De hond sleurde haar vervolgens door het huis. In paniek hield Marissa haar handen voor haar buik, om de baby te beschermen. Uiteindelijk zou het beest stoppen, Marissa bloedend achterlatend. Het goede nieuws: de baby was ongedeerd. „De gynaecoloog heeft me onderzocht en met het jongetje is goddank niets aan de hand.”

Ernstig gewond werd Marissa naar het ziekenhuis gebracht. „Ik heb 20 tot 30 hechtingen in mijn gezicht, 7 in mijn arm, een gat in mijn wang, twee tanden zijn afgebroken en mijn haar moest worden afgeknipt”, vertelt ze. „Achteraf had het nog veel gekker gekund. (...) De hond had me in mijn kaak te pakken, maar als hij me in mijn hals had gegrepen, vraag ik me af of ik het had kunnen navertellen.”

Woede
Met Marissa gaat het beter, maar ze is nog steeds woest. Dat de eigenaren nauwelijks interesse tonen, steekt. „Die waren alleen maar bang dat hun hond nu misschien wel moet worden afgemaakt. Ik heb nu een letselschadeadvocaat in de arm genomen.”

In Kampen wordt ondertussen over niets anders gesproken. „Mensen nemen het op voor de hond. Bah! Iedereen met een beetje verstand weet wel dat niet elke stafford- of pitbullachtige hond zo is”, schrijft iemand op Kampen Online, terwijl anderen het opnemen voor honden, en de schuld neerleggen bij baasjes.

https://www.telegraaf.nl/(...)takeld-door-stafford

Altijd hetzelfde verhaal, de baasjes maken hem zo, als je het mij vraagt zit het gewoon in de genen bij deze honden en horen ze sowieso niet buiten te lopen zonder muilkorf. En ja dit is binnen maar dan kan ik er in ieder voor kiezen om daar gewoon niet naar binnen te gaan.
pi_181349445
Doet ie normaal nooit.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:54:49 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181349458
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:53 schreef MadameMossel het volgende:
’Zwangere vrouw (20) zwaar toegetakeld door Stafford’

Altijd hetzelfde verhaal, de baasjes maken hem zo, als je het mij vraagt zit het gewoon in de genen bij deze honden en horen ze sowieso niet buiten te lopen zonder muilkorf. En ja dit is binnen maar dan kan ik er in ieder voor kiezen om daar gewoon niet naar binnen te gaan.
Vertel jij dit ff aan de ouders van Milano en Wesley?
  Redactie Frontpage dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:56:39 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181349507
Gewoon pin door de kop en verder gaan met je leven. Eigenaren op een zwarte lijst en nooit meer in aanmerking voor een huisdier.

De combi ras/eigenaar is het probleem. Dit ras is gewoon veel gevoeliger voor agressie, met de verkeerde eigenaars krijg je dit.

Wat mij betreft mag het ras ook wel verboden worden in Nederland, die beesten zijn ook zo lelijk als de nacht, niet om aan te gluren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181349600
Die hond doodtrappen. En goed doodtrappen. Dat kind is enorm veel waard met die lage geboortecijfers.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:01:21 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181349632
Is er al iets bekend over de achtergrond van de Stafford baasjes?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:01:58 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181349650
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:00 schreef Jellereppe het volgende:
Die hond doodtrappen. En goed doodtrappen. Dat kind is enorm veel waard met die lage geboortecijfers.
Succes mee, heldin.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:02:41 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181349663
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:01 schreef Falco het volgende:
Is er al iets bekend over de achtergrond van de Stafford baasjes?
Wonen in Kampen dus ik denk Kampers.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:02:42 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181349664
Blijkbaar kan ze beter nieuwe vrienden zoeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:03:33 #10
35723 crew  GGMM
pi_181349682
20 jaar en zwanger. Gaat met hondenbezitters om.

Mijn tokkie-alarm gaat af.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:05:01 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181349716
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
20 jaar en zwanger. Gaat met hondenbezitters om.

Mijn tokkie-alarm gaat af.
Haar voornaam helpt ook niet mee. Ik keur de actie van de hond niet goed maar begrijp het wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:06:52 #12
35723 crew  GGMM
pi_181349746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Haar voornaam helpt ook niet mee. Ik keur de actie van de hond niet goed maar begrijp het wel.
Op de foto zie ik nu ook dat ze een tattoo heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:07:16 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181349753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op de foto zie ik nu ook dat ze een tattoo heeft.
Goor. Maar met een beetje geluk hoeft ze niet alle tattoos over 20 jaar meer weg te laseren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181349763
"Ligt aan de opvoeding" ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181349772
Mensen die een American Stafford bezitten zijn over het algemeen nou niet de meest pientere, of zeg ik nou iets geks? Puur op basis van eigen visuele constatering trouwens. Enfin, wat ik wil zeggen is: wanneer je in je vriendenkring mensen hebt met dat type hond dan zegt dat ook iets over je eigen sociale niveau.

En altijd dat gelul van de eigenaren van dat type vechthonden: ‘ die van mij doet dat niet want hij is goed opgevoed ‘. Uhuh :') Je onbeschofte kinderen kun je niet fatsoenlijk opvoeden en dan zou je dat bij je hond wel goed gedaan hebben... kutpaupers. Bah.
U MAD?
pi_181350031
Tokkies gonna tokkie je verwacht het niet
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:39:00 #17
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181350302
quote:
Altijd hetzelfde verhaal, de baasjes maken hem zo, als je het mij vraagt zit het gewoon in de genen bij deze honden en horen ze sowieso niet buiten te lopen zonder muilkorf. En ja dit is binnen maar dan kan ik er in ieder voor kiezen om daar gewoon niet naar binnen te gaan.
Inderdaad. Smerige kut klote hond valt een zwangere vrouw aan en al die dierenmongolen nemen het weer op voor dat kut kreng.

Ik mag toch hopen dat die hond wel degelijk wordt afgemaakt? En graag zo langzaam en pijnlijk mogelijk. Misbaksel.
  Spellchecker dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:49:49 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181350439
Dat ze die beesten nog ging aaien ....
Misschien roken ze de lucht van haar eigen hond aan haar ...
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:51:26 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181350469
Bij mij gaat het tokkie alarm ook af. Maar, dalijk zal C_M hier wel komen vertellen hoe het zit met zulke honden etc :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181350528
Waarom waren de eigenaren er niet? Dat lees ik nergens in het bericht.
Ik heb zelf ook een Staffordshire, wel een kleintje.
Er zal waarschijnlijk al wel wat voorgevallen zijn voor de aanval.
pi_181350546
20 en zwanger. :')
pi_181350650
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op de foto zie ik nu ook dat ze een tattoo heeft.
En ook nog eens geen tieten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:02:33 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181350704
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Inderdaad. Smerige kut klote hond valt een zwangere vrouw aan en al die dierenmongolen nemen het weer op voor dat kut kreng.

Ik mag toch hopen dat die hond wel degelijk wordt afgemaakt? En graag zo langzaam en pijnlijk mogelijk. Misbaksel.
Toch tweemaal onnodig spatiegebruik voorkomen. Je leert het nog wel een keer O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181350719
Vrij opmerkelijk dat het vooral over het waarschijnlijke tokkiegehalte van het slachtoffer moet gaan.

Staffords zijn geen goede beesten, een mislukt hondenras. Ik zou voor een fokverbod zijn en een verbod op eigendom in Nederland.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181350778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:03 schreef Oostwoud het volgende:
Vrij opmerkelijk dat het vooral over het waarschijnlijke tokkiegehalte van het slachtoffer moet gaan.

Staffords zijn geen goede beesten, een mislukt hondenras. Ik zou voor een fokverbod zijn en een verbod op eigendom in Nederland.
Goed plan, dan stappen mensen over op cane corso's, fila's en andere agressieve honden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')