Het is een Amsterdams jaren 30 huis zonder dubbele beglazing of enige vorm van isolatie. Ik zet gewoon de airco aan, daar niet van, maar ben nieuwsgierig.quote:Op maandag 20 augustus 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Je isolatie is ontworpen om warmte binnen te houden.
Dan is het vaag. Al is die zon ook nog best krachtig.quote:Op maandag 20 augustus 2018 23:55 schreef static het volgende:
[..]
Het is een Amsterdams jaren 30 huis zonder dubbele beglazing of enige vorm van isolatie. Ik zet gewoon de airco aan, daar niet van, maar ben nieuwsgierig.
25 graden of meer is NIET "lekker" warm voor de meeste mensen. Dat is gewoon té warm, onaangenaam. Voor mij ook. Zeker in de slaapkamer, ik kan dan bijna niet slapen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:54 schreef bianconeri het volgende:
Klacht? Tis geen klachtMoeten mensen blij mee zijn, lekker warm binnen.
Pas vanaf 28 graden wordt het kut. Vannacht 24 hier en ik werd gewoon wakker van de kou. Moest helemaal een dik dekbed gaan zoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Wandeling het volgende:
[..]
25 graden of meer is NIET "lekker" warm voor de meeste mensen. Dat is gewoon té warm, onaangenaam. Voor mij ook. Zeker in de slaapkamer, ik kan dan bijna niet slapen.
Serieus?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Pas vanaf 28 graden wordt het kut. Vannacht 24 hier en ik werd gewoon wakker van de kou. Moest helemaal een dik dekbed gaan zoeken.
Over energieverspilling gesprokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 00:30 schreef Vanillekwark het volgende:
De hitte van de afgelopen tijd zit gewoon in de muren. Duurt even voor dat weg is. Mijn airco blaast ook nog wel als ik de ramen dicht houd, ookal is het buiten koeler.
Ik dacht al dat ik aids/kanker had toen ik een dik dekbed wilde bij 24 graden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Pas vanaf 28 graden wordt het kut. Vannacht 24 hier en ik werd gewoon wakker van de kou. Moest helemaal een dik dekbed gaan zoeken.
Belangrijk element: ALS ik de ramen dicht laat. Maar ik ben natuurlijk niet achterlijk en ik zet ze dan openquote:Op maandag 27 augustus 2018 21:37 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Over energieverspilling gesproken
En dan de zon door de ramen naar binnen. Na zo'n warme moet een huis en beetje afkoelen en dan helpt een halve broeikas niet. Van de winter zijn we er weer blij mee.quote:Op maandag 27 augustus 2018 22:58 schreef Geerd het volgende:
Een huis is letterlijk een grote steenoven ...eenmaal de warmte erin zal het ff duren voordat die eruit is
Preciesquote:Op maandag 27 augustus 2018 23:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En dan de zon door de ramen naar binnen. Na zo'n warme moet een huis en beetje afkoelen en dan helpt een halve broeikas niet. Van de winter zijn we er weer blij mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop