abonnement Unibet Coolblue
pi_181379951
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
Ah ik heb eindelijk door hoe je kan stemmen; als je de laatste update van YouTube op je mobiel hebt, op Matt’s kanaal geabonneerd bent en dan in zijn kanaal bovenin naar ‘community’ gaat dan staan daar de polls. We hadden de vorige keer op Nederland kunnen stemmen maar Duitsland ‘won’ dus. -O- In de poll die nu open staat zit Nederland niet tussen, het gaat tussen San Marino, Rusland, Cyprus en Roemenië.
Oh ;(

Nou ja, ik denk dat Nederland sowieso nog wel komt, tijd genoeg nog. Ik zal even kijken of ik die poll kan vinden dan stemmen als Nederland er weer bij is.
Koel en donker bewaren
pi_181379994
Was je trouwens op vakantie Cee, of gewoon een ESF forumbreak? :P
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter woensdag 22 augustus 2018 @ 20:35:25 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_181380605
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Was je trouwens op vakantie Cee, of gewoon een ESF forumbreak? :P
Nee en nee. Ben ik te lang weggeweest dan? :@
pi_181380693
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee en nee. Ben ik te lang weggeweest dan? :@
Elke dag zonder post is er een te lang!! ;)

Nee weet niet, misschien heb ik het me ingebeeld.
Koel en donker bewaren
pi_181382463
Ah, Matt zegt in de comments dat hij 'in his 30's' is. :P Dus dan is hij toch jonger dan ik telkens dacht.
Koel en donker bewaren
pi_181383460
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ah, Matt zegt in de comments dat hij 'in his 30's' is. :P Dus dan is hij toch jonger dan ik telkens dacht.
Dan zal het 35 toch wel kloppen, wat hij destijds in de stream zei.

Ik vond die leeftijden apart, omdat ik Sean ook niet vind overkomen als 23, en Chris niet als 54.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 22 augustus 2018 @ 21:52:49 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181383678
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 08:48 schreef ato het volgende:
Maak je weer reisverhalen, Redefinee fijn om te volgen.
Waarschijnlijk wel ja. Als ik terug ben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter woensdag 22 augustus 2018 @ 21:53:57 #133
87554 Cee
Welluk?
pi_181383721
Matt zegt vaak “I remember this one” als het over een nummer uit eind jaren ‘70 of ‘80/‘81 gaat maar soms verbetert hij zich en zegt ie dat z’n ouders het vroeger vaak afspeelden. Ik geloof het wel dat ie 35/36 is. Hij heeft nog een vrij jonge kop.
En een ontzettend LA-gebit. _O-

Nog twee weken en dan zitten we al op 1/3e van onze wachttijd tot het ESF weer begint, gaat snel jongens! *O*
  donderdag 23 augustus 2018 @ 01:25:23 #134
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181389979
w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 02:42:32 #135
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181390578
Ik zag nu net dit pas:
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:54 schreef Guanabana het volgende:
Komen sjoelen bij Henk op 9 sept:
Ijs_beer, Greys, Peter, Aoibhin, Grazz
En ik dacht: He, waar gaat dit over?

Dus besloot ik toch maar even terug te lezen.
En toen kwam ik dit tegen:
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:58 schreef Greys het volgende:
We gaan de oude FOK-sjoelclub nieuw leven inblazen. Zondag 9 september om 15 uur een potje sjoelen bij Henk en daarna voor wie dat wil wat eten en kleppen en hangen. Er komt waarschijnlijk ook wat crew van FOK, net als op de oude sjoelavonden een paar jaar geleden. Dus wie zin heeft, KOM MET ME SJOELEN DAN *O* yvonne komt sowieso ook weer, net als toen.
Ik weet nog niet zeker of ik op die dag kan, maar ik ben er sowieso bij.

Slechts geestelijk als het niet anders kan, maar het liefst natuurlijk gewoon in den lijve (al zij die lijve wel gekleed, tenzij voldoende* mensen anders wensen. :7 ).
*Hoe veel voldoende is wordt door mij bepaald, dus ongekleed is niet waarschijnlijk. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 09:45:13 #136
368283 ato
pi_181392560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:29 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Die zijn er wel, maar ik schiet er niet zo veel mee op als daar mensen opstaan. :P
Is ook waar, kan je geen nieuwe collega's erbij krijgen?
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 09:46:23 #137
163650 Greys
pi_181392588
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 02:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zag nu net dit pas:

[..]

En ik dacht: He, waar gaat dit over?

Dus besloot ik toch maar even terug te lezen.
En toen kwam ik dit tegen:

[..]

Ik weet nog niet zeker of ik op die dag kan, maar ik ben er sowieso bij.

Slechts geestelijk als het niet anders kan, maar het liefst natuurlijk gewoon in den lijve (al zij die lijve wel gekleed, tenzij voldoende* mensen anders wensen. :7 ).
*Hoe veel voldoende is wordt door mij bepaald, dus ongekleed is niet waarschijnlijk. :+
Dan zet ik je gewoon vast in het lijstje *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181393421
Oh jee...de nachtelijke uitspattingen van Roger :o misschien ff via een poll O-)

Leuk dat je er bij bent iig, fysiek of geestelijk :P
~The present is all there is~
pi_181394710
Ik wil jullie wel meeten, maar dit is niet het soort meet dat ik durf/wil, dus misschien andere keer :@ :)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 11:52:38 #140
163650 Greys
pi_181394951
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil jullie wel meeten, maar dit is niet het soort meet dat ik durf/wil, dus misschien andere keer :@ :)
Ik vind het al leuk dat je het in elk geval wilt :P

En gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom is dit niet het soort meet? Ik bedoel even praktisch gezien, wat voor soort meet zou je mss wel durven/willen? En nee als je dat zegt ga ik dat niet meteen regelen, geen zorgen of pushen. :+ Ieder op z'n eigen tempo en manier. Vrijheid blijheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181395534
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil jullie wel meeten, maar dit is niet het soort meet dat ik durf/wil, dus misschien andere keer :@ :)
Doe wat goed voelt! Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar ik ervaar het als een gezellige club mensen. Ik heb het idee dat iedereen zichzelf kan zijn en je bent helemaal vrij in het doen en laten. Al ga je na een uur weer weg, dan maakt dat geen drol uit. Niemand die dat raar zou vinden volgens mij. Ik weet zeker dat je je op je gemak zou voelen bij ons.

En er is naast het sjoelen (há, een activiteit! dus je kunt lekker bezig zijn zonder geforceerd te moeten stilzitten en anders doen we gewoon de stoelendans!) genoeg om over te babbelen. ESFtalk!
~The present is all there is~
pi_181395536
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het al leuk dat je het in elk geval wilt :P

En gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom is dit niet het soort meet? Ik bedoel even praktisch gezien, wat voor soort meet zou je mss wel durven/willen? En nee als je dat zegt ga ik dat niet meteen regelen, geen zorgen of pushen. :+ Ieder op z'n eigen tempo en manier. Vrijheid blijheid.
Dichterbij waar ik woon, rustigere activiteit (zoals Shabu of iets waar je het toen over had). Ergens sjoelen in een kroeg is veel te extravert voor mij, zeker met allemaal mensen die ik nog niet (irl) ken :P

Maar goed, niet gezegd dat ik dan wel durf en wil hoor :P
Koel en donker bewaren
pi_181395715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dichterbij waar ik woon, rustigere activiteit (zoals Shabu of iets waar je het toen over had). Ergens sjoelen in een kroeg is veel te extravert voor mij, zeker met allemaal mensen die ik nog niet (irl) ken :P

Maar goed, niet gezegd dat ik dan wel durf en wil hoor :P
*googlet shabu*

Hmm onbeperkt sushi eten? I'm in. (niet dat ik nou zo'n enorme sushi eter ben, maar er is vast iets van bami, loempia etc :') )
~The present is all there is~
pi_181396055
Oh en ik ben heel slecht in sjoelen :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:56:36 #145
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181396399
Sjoel is koel :Y
Is onze standaard activiteit op oudjaarsavond, met de familie _O- *O*

Mooi van die doorbraak in de Nicky Verstappen-zaak. Lijkt me zo fijn voor de familie dat ze nu in ieder geval weten WIE, ookal is hij dan nog niet achter tralies gezet.\
Ik heb hierdoor ook voor het eerst van "bushcraft" gehoord :@
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 12:58:49 #146
163650 Greys
pi_181396454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:25 schreef grazz het volgende:

[..]

*googlet shabu*

Hmm onbeperkt sushi eten? I'm in. (niet dat ik nou zo'n enorme sushi eter ben, maar er is vast iets van bami, loempia etc :') )
Oh mán, je wilt niet weten wat ze allemaal naast goddelijke sushi hebben :D Kleine kommetjes salades met vis en vlees, lamskoteletjes, biefblokjes, biefplakjes, kipspiesjes, lamsspiesjes, aardappelkoekjes, garnalenkroketjes, mini loempia, ribeye, en nog veel veel meer :9 En je blijft lekker aan je tafeltje zitten en drukt op je tablet op het plaatje wat je voor hapjes wilt hebben en die brengen ze en daarna weer en weer etc. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181396758
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh mán, je wilt niet weten wat ze allemaal naast goddelijke sushi hebben :D Kleine kommetjes salades met vis en vlees, lamskoteletjes, biefblokjes, biefplakjes, kipspiesjes, lamsspiesjes, aardappelkoekjes, garnalenkroketjes, mini loempia, ribeye, en nog veel veel meer :9 En je blijft lekker aan je tafeltje zitten en drukt op je tablet op het plaatje wat je voor hapjes wilt hebben en die brengen ze en daarna weer en weer etc. _O_
Hou op, ik wil weer ;( :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 13:13:29 #148
163650 Greys
pi_181396794
Ik zit ook te kwijlen nu. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181396821
Ik ga zometeen naar The Meg, die film over die reuzenhaai :P Is vast best slecht, maar waarschijnlijk wel vermakelijk.

(Heb een Moviepass voor onbeperkt films voor mijn verjaardag gekregen, anders zou ik niet gaan hoor :P).
Koel en donker bewaren
pi_181396831
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh mán, je wilt niet weten wat ze allemaal naast goddelijke sushi hebben :D Kleine kommetjes salades met vis en vlees, lamskoteletjes, biefblokjes, biefplakjes, kipspiesjes, lamsspiesjes, aardappelkoekjes, garnalenkroketjes, mini loempia, ribeye, en nog veel veel meer :9 En je blijft lekker aan je tafeltje zitten en drukt op je tablet op het plaatje wat je voor hapjes wilt hebben en die brengen ze en daarna weer en weer etc. _O_
Ik ben niet bekend met ze, maar dit klinkt wel erg goed. Als het maar niet te lang duurt met serveren :P Bij die all you can eat restaurants heb ik aan het eind van zo'n avond enorme buikpijn omdat ik niet kan stoppen met eten. Zelfs lachen is dan pijnlijk :{ Maar dit lijkt mij iig ook een goed idee. Als we er dan voor kunnen zorgen dat Guanabana wel van de partij is :7
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')