Weet ik niet, maar je kunt ook dat geld van hem storten op je rekening voordat je hem de autosleutels overhandigt. Nepgeld wordt sowieso niet door een automaat ingesliktquote:Op zondag 19 augustus 2018 20:44 schreef Wuss het volgende:
hi wollah, checken ze geld zonder dat het bij hen afgestort wordt?
Zeker wel. Dan storten ze een deel van het geld niet op je rekening en houden ze een half jaar lang onderzoek.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:47 schreef wollah het volgende:
Nepgeld wordt sowieso niet door een automaat ingeslikt
quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:51 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Zeker wel. Dan storten ze een deel van het geld niet op je rekening en houden ze een half jaar lang onderzoek.
Goh... Dan zal dat wel geen ervaring met de ING zijn geweest. Of was het wel heel slecht nepgeld.quote:
ja ik had “50 euro” op een papiertje geschreven en toen 100 keren gekopieerd. Mislukte helaasquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:58 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Goh... Dan zal dat wel geen ervaring met de ING zijn geweest. Of was het wel heel slecht nepgeld.
ING slikt nepgeld gewoon niet in. Toevallig laatst ook gehadquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:58 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Goh... Dan zal dat wel geen ervaring met de ING zijn geweest. Of was het wel heel slecht nepgeld.
Ik heb toch echt andere ervaringen. Misschien zit er verschil tussen de automaten?quote:Op maandag 20 augustus 2018 03:11 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
ING slikt nepgeld gewoon niet in. Toevallig laatst ook gehad. Rij van tien klanten achter mij
en de automaat pakte het geld maar gewoon niet. Kutding
. Bleek dat het geld te vochtig was (kwam uit een vochtige ruimte). Dus niets aan het handje. Wel mooie grappen uit de rij gehoord over nepgeld enzo
(en zeer geduldige mensen!)
Oh, je was echt serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2018 03:14 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere ervaringen. Misschien zit er verschil tussen de automaten?
quote:
Fraaiquote:Op maandag 20 augustus 2018 03:24 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]Ik stortte een keer 8000 euro en er werd toen iets van 3k bijgeschreven. Een klein halfjaartje later hadden ze eindelijk onderzocht dat het restant ook gewoon echt geld was. Dat hebben ze toen pas bijgeschreven. Leuk zo die banken, waar mensen zijn weggeautomatiseerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |