Hij klinkt wel readyquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Had nog nooit ook maar een draaitafel van dichtbij gezien.
Eerste 'optreden' gelijk uitverkocht, 5000 man, of eigenlijk meisjes. Want ja, het is Dave hè.
Wat een grote eer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens eens met Dries Roelvink op het podium gestaan. En dat is geen bullshit.
Bak een taart en vier hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb trouwens eens met Dries Roelvink op het podium gestaan. En dat is geen bullshit.
Hoe denk je dat het komt dat Dave zo bezopen was?quote:
Wat zat er in die taart dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het komt dat Dave zo bezopen was?
Bitterballen op whisky, wat anders?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat zat er in die taart dan?
Super taart dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bitterballen op whisky, wat anders?
Dat kan prima daar 3 a 4 rijstroken, en het zal wel niet om 17:00 in de middag geweest zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, daar mag het. Maar hier niet. De A10 lijkt me trouwens niet echt een geschikte ringweg om er met 180 over te rauzen. Er zijn veel op- en afritten en het is daar erg druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |