abonnement Unibet Coolblue
pi_181298208
https://nos.nl/artikel/22(...)zi-s-in-berlijn.html

quote:
Bij een protestmars van neonazi's in Berlijn hebben tegendemonstranten met stenen en flessen gegooid. Volgens persbureau Reuters is daarbij een agent gewond geraakt.

Honderden in het wit geklede neonazi's liepen door de straten van de wijk Friedrichshain om nazikopstuk Rudolf Hess te herdenken. De plaatsvervanger van Adolf Hitler pleegde 31 jaar geleden zelfmoord in een Berlijnse gevangenis, hij was toen 93. In het proces van Neurenberg was hij tot levenslang veroordeeld voor zijn misdaden in de Tweede Wereldoorlog.

Duizenden tegendemonstranten probeerden de mars te blokkeren. Sommigen deden dat geweldloos door op de weg te gaan zitten. Anderen bekogelden de neonazi's met stenen en flessen. Ook brak er brand uit in een auto en een vrachtwagen vlakbij, maar het is niet duidelijk of dat met de demonstratie te maken heeft.

De politie zette 2300 agenten in om de beide groepen demonstranten uit elkaar te houden. Meerdere mensen zijn opgepakt.
Niet verrassend dat onverdraagzaam links weer voor de aanval kiest. Ze schijnen maar niet te bevatten dat er zoiets is als een democratisch recht op demonstratie. Die is er nu juist voor bedoelt om mensen met wie je het heel erg oneens bent ook de mogelijkheid te geven bij elkaar te komen en ergens voor of tegen te betogen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:27:08 #2
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181298222
Dit is trouwens deel 3 hoor. Ik had een tweetje vergeten bij het vorige topic
pi_181298223
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:21 schreef nixxx het volgende:

[..]

Nee dat begrijp ik eigenlijk echt niet.. misschien kun je het wat verhelderen voor me als je klaar bent met kotsen?
Echt bizar dat ik dit voor je moet uitspellen:

Het dragen van korte rokjes is niet verwerpelijk. Het verereren van Rudolf Hess wel.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181298245
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:27 schreef the-eye het volgende:
Dit is trouwens deel 3 hoor. Ik had een tweetje vergeten bij het vorige topic
ja had het ale gevraagd aan de blauwen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181298246
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:24 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Het is een onmiskenbaar feit dt jij een een aanmoediger bent van geweld tegen (neo)nazi's. Terugkrabbelen met 'we liggen er niet wakker van' is uitermate laf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181298257
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:27 schreef Molurus het volgende:

[..]

Echt bizar dat ik dit voor je moet uitspellen:

Het dragen van korte rokjes is niet verwerpelijk. Het verereren van Rudolf Hess wel.
Is het vereren van een massamoordenaar, rover en verkrachter verwerpelijk?
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:28:58 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181298258
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:27 schreef Molurus het volgende:

[..]

Echt bizar dat ik dit voor je moet uitspellen:

Het dragen van korte rokjes is niet verwerpelijk. Het verereren van Rudolf Hess wel.
Daar zijn de meningen over verdeeld.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181298264
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe dan. Kijken hoe lang je nog vrij rondloopt.
pi_181298292
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het was een vraag. :{w

Maar als het resultaat niet erg is wat maakt het dan verkeerd om uit te voeren?
Omdat je nooit een glijdende schaal moet willen waarin mensen zelf orde op zaken gaan stellen. Daarom is geweld in de regel ook verkeerd. En die regels worden ook gehandhaafd, dus het recht op demonstratie staat niet onder druk. Ik zie alleen geen reden om mij druk te maken over het blauwe oog van een nazi. Heeft hij in de eerste plaats aan zichzelf te danken, want geloven in de superioriteit van het witte ras is een keuze.

Tegendemonstraties tegen shariagekkies van hetzelfde laken een pak. Geweld in de kiem smoren maar ik ga er natuurlijk niet van wakker liggen als zo'n regressieve vrouwenhater een paar tikken krijgt. Hij had ook zijn normenkader in de 11e eeuw achter kunnen laten.
pi_181298310
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:29 schreef Infection het volgende:

[..]

Doe dan. Kijken hoe lang je nog vrij rondloopt.
Bijzonder dat jij zoveel moeite hebt met hatelijke taal richting nazi's.

Terwijl dit doorgaans toch geen zachtzinnig forum is. Als het over asielzoekers gaat, wordt hard taalgebruik niet geschuwd.

Maar als nazi's in het spel zijn moeten we plots beschaafd blijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181298333
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kansloze vergelijking.

Er is een verschil tussen met geweld optreden tegen mensen die geweld gebruikt hebben, of tegen mensen die nooit geweld gebruikt hebben maar alleen een bepaald idee hebben.
pi_181298338
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat je nooit een glijdende schaal moet willen waarin mensen zelf orde op zaken gaan stellen. Daarom is geweld in de regel ook verkeerd. En die regels worden ook gehandhaafd, dus het recht op demonstratie staat niet onder druk. Ik zie alleen geen reden om mij druk te maken over het blauwe oog van een nazi. Heeft hij in de eerste plaats aan zichzelf te danken, want geloven in de superioriteit van het witte ras is een keuze.

Tegendemonstraties tegen shariagekkies van hetzelfde laken een pak. Geweld in de kiem smoren maar ik ga er natuurlijk niet van wakker liggen als zo'n regressieve vrouwenhater een paar tikken krijgt. Hij had ook zijn normenkader in de 11e eeuw achter kunnen laten.
Dit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:32:42 #13
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181298339
Het lijkt dat Koos gaandeweg deze topicreeks behoorlijk aan het radicaliseren is.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:32:43 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181298340
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij zoveel moeite hebt met hatelijke taal richting nazi's.

Terwijl dit doorgaans toch geen zachtzinnig forum is. Als het over asielzoekers gaat, wordt hard taalgebruik niet geschuwd.

Maar als nazi's in het spel zijn moeten we plots beschaafd blijven.
Wat een bizarre fantasiewereld leef jij in Koos.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181298343
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat je nooit een glijdende schaal moet willen waarin mensen zelf orde op zaken gaan stellen. Daarom is geweld in de regel ook verkeerd. En die regels worden ook gehandhaafd, dus het recht op demonstratie staat niet onder druk. Ik zie alleen geen reden om mij druk te maken over het blauwe oog van een nazi. Heeft hij in de eerste plaats aan zichzelf te danken, want geloven in de superioriteit van het witte ras is een keuze.

Tegendemonstraties tegen shariagekkies van hetzelfde laken een pak. Geweld in de kiem smoren maar ik ga er natuurlijk niet van wakker liggen als zo'n regressieve vrouwenhater een paar tikken krijgt. Hij had ook zijn normenkader in de 11e eeuw achter kunnen laten.
Oké daar ben ik het wel mee eens ja. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181298354
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:32 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Kansloze vergelijking.

Er is een verschil tussen met geweld optreden tegen mensen die geweld gebruikt hebben, of tegen mensen die nooit geweld gebruikt hebben maar alleen een bepaald idee hebben.
Oh ja, jij vindt het nazisme slechts een 'apart idee'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181298363
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit.
Het voornaamste verschil is dat je bij het tweede voorbeeld een heel ander toontje zingt. Als je je überhaupt al laat zien. En dat gaat ook op voor figuren als Molurus.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 14:34:02 ]
pi_181298366
Vredig samenleven (wat overigens een nobel streven is) gaan opeisen en verdedigen met steeds meer onzinnig geweld.

Blijft opmerkelijk.
pi_181298387
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij zoveel moeite hebt met hatelijke taal richting nazi's.

Terwijl dit doorgaans toch geen zachtzinnig forum is. Als het over asielzoekers gaat, wordt hard taalgebruik niet geschuwd.

Maar als nazi's in het spel zijn moeten we plots beschaafd blijven.
Nee hoor. Nazi's mogen van mijn part ook doodvallen. Maar ik vind het hypocriet dat je geweld tegen nazi's door een net zo vergelijkbare haatideologie (communisten) goedpraat. Er zijn meerdere mensen die dat doen. Alsof nazi's de enige verderfelijke ideologie zijn. Oogkleppen noemt men dat.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:35:02 #20
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181298388
Beetje rare quote, sorry daarvoor...

'Ja ik ben het daar volledig mee eens hoor. Voor mij part stomp je zowel die nazi's als die viezerikken én dat antifa volk in elkaar. Maar wel allemaal eenzelfde behandeling dan.'

Dan ageer je tegen de verkeerde, ik heb ook nog nooit een traan gelaten om antifa volk dat klappen kreeg. Ze zijn geen nazi/isis niveau, maar wel volidioten die zeer zeker niet zonder risico zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181298393
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een bizarre fantasiewereld leef jij in Koos.
Voel je je aangesproken?

Of ga je werkelijk beweren dat in NWS op beschaafde wijze over moslims en asielzoekers wordt gesproken?

Vind het slechts opvallend dat je in zo'n geval nauwelijks tegengas krijgt. Maar met haten op nazi's ga je blijkbaar een grens over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181298419
Ik snap de aandacht niet zo, op deze manier help je die mensen toch alleen maar in het zadel? Alles wat je aandacht geeft groeit.

Lekker 40 rondjes om een industrieterrein laten lopen + geen berichtgeving in de media. Zo moeilijk is het toch niet?
Dit, dus.
pi_181298426
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij zoveel moeite hebt met hatelijke taal richting nazi's.

Terwijl dit doorgaans toch geen zachtzinnig forum is. Als het over asielzoekers gaat, wordt hard taalgebruik niet geschuwd.

Maar als nazi's in het spel zijn moeten we plots beschaafd blijven.
Ik vind dit ook ronduit bizar ja. En het gaat ook niet over 1 of 2 personen die daar zo tegenaan kijken.

Voor mij illustreert het hoe ver FOK is afgegleden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:37:20 #24
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181298429
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:27 schreef Molurus het volgende:

[..]

Echt bizar dat ik dit voor je moet uitspellen:

Het dragen van korte rokjes is niet verwerpelijk. Het verereren van Rudolf Hess wel.
Dat is ook helemaal niet wat ik zeg.

Ik probeer het nog een keer...

Het goedkeuren van geweld tegen iemand omwille van zijn denkbeelden (en niet zijn daden) is net zo verwerpelijk als het goedkeuren van seksueel geweld tegen vrouwen omwille van hun kleding.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_181298433
quote:
6s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:32 schreef the-eye het volgende:
Het lijkt dat Koos gaandeweg deze topicreeks behoorlijk aan het radicaliseren is.
Hoe ik Koos inschat is hij facist in hart en nieren, echter niet gestoeld op nationalitische/etnische waarden. Hij beroept zich op democratische waren, maar uit niets blijkt dat hij democraat is. Hij staat namelijk voor een totalitair Europa, waarin de democratische regeringen onderworpen gaan worden aan een supranationaal Europees instituut.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 14:39:46 ]
pi_181298443
quote:
12s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:33 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

Het voornaamste verschil is dat je bij het tweede voorbeeld een heel ander toontje zingt. Als je je überhaupt al laat zien. En dat gaat ook op voor figuren als Molurus.
Verschil is vooral dat er in het tweede voorbeeld geen users zijn die in de bres springen voor IS-aanhangers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181298448
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe ik Koos inschat is hij facist in hart en nieren, echter niet gestoeld op nationalitische/etnische waarden. Hij beroept zich om democratische waren, maar uit niets blijkt dat hij democraat is. Hij staat namelijk voor een totalitair Europa, waarin de democratische regeringen onderworpen gaan worden aan een supranationaal Europees instituut.
Een beetje zoals elke Europarlementariër dus.
pi_181298462
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken?

Of ga je werkelijk beweren dat in NWS op beschaafde wijze over moslims en asielzoekers wordt gesproken?

Vind het slechts opvallend dat je in zo'n geval nauwelijks tegengas krijgt. Maar met haten op nazi's ga je blijkbaar een grens over.
Extreme en conservatieve moslims en kansloze economische immigranten krijgen vaak de wind van voren.

En daar sta ik volledig achter.

Neo Nazi's krijgen wat mij betreft dezelfde wind.

Van voren en achter.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:39:20 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181298465
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken?

Of ga je werkelijk beweren dat in NWS op beschaafde wijze over moslims en asielzoekers wordt gesproken?

Vind het slechts opvallend dat je in zo'n geval nauwelijks tegengas krijgt. Maar met haten op nazi's ga je blijkbaar een grens over.
Of je kunt gewoon wat minder haten. Zou ook misschien het probleem kunnen zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181298473
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verschil is vooral dat er in het tweede voorbeeld geen users zijn die in de bres springen voor IS-aanhangers.
Het zou misschien vergelijkbaar zijn als wij ook geweld tegen minder radicaal rechts zouden goedkeuren. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181298477
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe ik Koos inschat is hij facist in hart en nieren, echter niet gestoeld op nationalitische/etnische waarden. Hij beroept zich om democratische waren, maar uit niets blijkt dat hij democraat is. Hij staat namelijk voor een totalitair Europa, waarin de democratische regeringen onderworpen gaan worden aan een supranationaal Europees instituut.
En in een interessante wending blijkt ie tevens islamofoob. Hij zou het namelijk prima vinden als ook de meerderheid van moslims (de shariahgekkies) bakstenen zouden koppen.
pi_181298485
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:38 schreef Infection het volgende:

[..]

Een beetje zoals elke Europarlementariër dus.
Haha, ik denk niet dat ze allemaal zo radicaal zijn. Er zijn ook wel Europarlementariërs die democratie nastreven.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 14:41:01 ]
pi_181298491
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:39 schreef Wijs-aperig het volgende:

[..]

En in een interessante wending blijkt ie tevens islamofoob. Hij zou het namelijk prima vinden als ook de meerderheid van moslims (de shariahgekkies) bakstenen zouden koppen.
Stef Blok approves.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:40:35 #34
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181298493
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik vind dit ook ronduit bizar ja. En het gaat ook niet over 1 of 2 personen die daar zo tegenaan kijken.

Voor mij illustreert het hoe ver FOK is afgegleden.
Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181298496
Jaja mensen, ik haat nazi's en geef aan er niet wakker van te liggen als zo'n jodenhatende rotzak klappen krijgt. Uiteraard maakt mij dat een fascist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181298511
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:39 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Extreme en conservatieve moslims en kansloze economische immigranten krijgen vaak de wind van voren.

En daar sta ik volledig achter.

Neo Nazi's krijgen wat mij betreft dezelfde wind.

Van voren en achter.
Toch hebben veel users hier nogal moeite met harde taal richting nazi's.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181298513
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja mensen, ik haat nazi's en geef aan er niet wakker van te liggen als zo'n jodenhatende rotzak klappen krijgt. Uiteraard maakt mij dat een fascist.
Als dat fascisme is dan ben ik ook een fascist.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:41:50 #38
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181298516
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:39 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Extreme en conservatieve moslims en kansloze economische immigranten krijgen vaak de wind van voren.

En daar sta ik volledig achter.

Neo Nazi's krijgen wat mij betreft dezelfde wind.

Van voren en achter.
En de wind blijft altijd binnen de wet. Met het geweldsmonopolie bij de overheid waar het hoort.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_181298524
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:41 schreef nixxx het volgende:

[..]

En de wind blijft altijd binnen de wet. Met het geweldsmonopolie bij de overheid waar het hoort.
Dat weerspreekt dan ook niemand.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181298529
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
Uiteraard maakt mij dat een fascist.
Niet alleen dat. Je bent echter erg totalitair, en wil bepalen wie een mening heeft.

Bepaalde meningen mogen van jou niet. Al overtreedt iemand geen enkele wet, puur omdat ze een idee hebben vind jij ze erger dan misdadigers. A
pi_181298530
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
Verschil is vooral dat er in het tweede voorbeeld geen users zijn die in de bres springen voor IS-aanhangers.
Volgens mij is er voor hun recht om te protesteren gepleit omdat deze klaarblijkelijk niet langer vanzelfsprekend mag zijn volgens 'bepaalde' users o.O. De discussie over wie Hess nou precies is volgde op een zijspoor.
pi_181298544
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij zoveel moeite hebt met hatelijke taal richting nazi's.

Terwijl dit doorgaans toch geen zachtzinnig forum is. Als het over asielzoekers gaat, wordt hard taalgebruik niet geschuwd.

Maar als nazi's in het spel zijn moeten we plots beschaafd blijven.
Typisch weer, kritiek op het asielbeleid staat natuurlijk gelijk aan het uitroeien van moslims. En kritiek op geweld gebruikt bij een vreedzame demonstratie staat natuurlijk gelijk aan nazi gedachtegoed. :')

Het is weer duidelijk dat de deugers weer de extremen moeten opzoeken om hun ideaal goed te praten. Maar wees niet getreurd, ooit klapt de idealistische bubbel en dan mag er puin geruimd worden. Vergeet dan vooral niet mensen zoals koos een paar tikken te verkopen. Het is immers toegestaan geweld te gebruiken voor mensen met een verkeerde mening aldus koos en kornuiten. :')
pi_181298547
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch hebben veel users hier nogal moeite met harde taal richting nazi's.
Ik niet Koos.

Ik vind ze net zo debiel als de door mij eerder genoemde extreme (religieuze) kansloze shit die momenteel Europa binnenstroomt.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:44:05 #44
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181298553
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch hebben veel users hier nogal moeite met harde taal richting nazi's.
Met bakstenen, flessen en ijzeren staven richting nazis heb ik problemen, en jij blijkbaar niet.

Harde taal zoveel je wilt, daar heb ik geen problemen mee.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_181298562
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Bepaalde meningen mogen van jou niet. Al overtreedt iemand geen enkele wet, puur omdat ze een idee hebben vind jij ze erger dan misdadigers.
Ten eerste is het niet zo dat de wet bepaalt wat wel of niet moreel acceptabel is. Wetten zijn een afspiegeling van morele waarden, geen definitie daarvan.

Ten tweede is het zeker niet zo dat je elke denkbare mening mag uitspreken. Dat is ook nooit zo geweest en zal ook nooit zo zijn. Zoals al vaker gezegd: vrijheid van meningsuiting is noodzakelijk *niet* absoluut.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:44:36 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181298563
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:41 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als dat fascisme is dan ben ik ook een fascist.
Zelfkennis O+!

Hint: oproepen tot censuur van meningen die je niet aanstaan is misschien niet zo handig als je je fascisme wilt verbergen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181298589
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zelfkennis O+!

Hint: oproepen tot censuur van meningen die je niet aanstaan is misschien niet zo handig als je je fascisme wilt verbergen.
Tja, hangt een beetje af van wat je onder een mening verstaat. Als je van mening bent dat alle Joden systematisch moeten worden uitgeroeid dan valt er van overheidswege best wat te zeggen voor censuur.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181298595
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zelfkennis O+!

Hint: oproepen tot censuur van meningen die je niet aanstaan is misschien niet zo handig als je je fascisme wilt verbergen.
Ik ben in een slechts heel klein deel van de meningen die mij niet aanstaan voor censuur. Zeg, Nazisme en jouw getrol.

VVD'ers staan me ook niet aan, maar die behouden wat mij betreft gewoon hun vrijheid van meningsuiting.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 augustus 2018 @ 14:46:02 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181298599
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:37 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal niet wat ik zeg.

Ik probeer het nog een keer...

Het goedkeuren van geweld tegen iemand omwille van zijn denkbeelden (en niet zijn daden) is net zo verwerpelijk als het goedkeuren van seksueel geweld tegen vrouwen omwille van hun kleding.
Openbaar vereren van een zeer ernstige oorlogsmidadiger is toch echt een daad en geen gedachte.

Dit zijn de mensen die geweld goedkeuren om dat 'korte rokje'. Je hele anologie loopt stuk op het feit dat dit de verkrachters zijn en niet de meisjes in korte rokjes.

Dat om willen draaien vind ik walgelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181298622
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:42 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Niet alleen dat. Je bent echter erg totalitair, en wil bepalen wie een mening heeft.

Bepaalde meningen mogen van jou niet. Al overtreedt iemand geen enkele wet, puur omdat ze een idee hebben vind jij ze erger dan misdadigers. A
Ze mogen die mening hebben. Nergens pleit ik voor een gedachtenpolitie die andersdenkenden opsluit.

Maar we hebben het over het nazisme, een ideologie is gestoeld op rassenhaat en superioriteitsdenken en verantwoordelijk is voor de moord op 6 miljoen joden.

Je hoeft geen sympathie te verwachten als je die ideologie omarmt. Sterker, dan word je door legio mensen terecht gehaat. En als je een keer klappen krijgt wanneer je je smerige ideologie op straat uitdraagt, dan lig ik daar niet wakker van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')