Tip: zet 'm uit en weer aan en kijk dan weer naar die instelling.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:42 schreef milaya het volgende:
[..]
Oh ok, dus alleen als ik hem uitzet stopt hij met tikken?
nee dan gaat ie op pauze. Daarna gaat ie weer verder, zo kan je zien hoelang je accu meegaat of hierop afdingen als je m tweedehands koopt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:42 schreef milaya het volgende:
[..]
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en daarna begin hij weer op 0quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:42 schreef milaya het volgende:
[..]
Stel je telefoon eens in op Engels, dan krijg je ook niet van die slecht vertaalde terminologie die niemand snapt.quote:
Wat is er zo raar aan dan? Is gewoon algemeen Nederlands hoor...quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Stel je telefoon eens in op Engels, dan krijg je ook niet van die slecht vertaalde terminologie die niemand snapt.
Je kan gewoon vertalen naar Engels. Bedrijfstijd is bijvoorbeeld "Be Drive Time" in het Engels.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Stel je telefoon eens in op Engels, dan krijg je ook niet van die slecht vertaalde terminologie die niemand snapt.
Ik krijg al jeuk als ik ‘t lees.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:08 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan dan? Is gewoon algemeen Nederlands hoor...
Het is echt echt echt geen gekke uitdrukking...quote:
Voor mij valt het gewoon in de categorie 'jeukwoorden', net zoals b.v. 'snelkoppeling'quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:34 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het is echt echt echt geen gekke uitdrukking...
woord != uitdrukking..quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:34 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het is echt echt echt geen gekke uitdrukking...
'Wat is de tijd dat het apparaat in bedrijf is?'
'Deze machine is al te lang in bedrijf geweest, en het moet hierom vervangen worden.'
'in bedrijf zijn' is toch een uitdrukking?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
woord != uitdrukking..
eens met aaargh wat betreft jeukwoorden
ligt toch echt aan jullie vrees ik, zijn prima woorden wat mij betreftquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
woord != uitdrukking..
ja, maar daar hadden we het niet over, we hadden het over het taalkronkelwoord bedrijfstijdquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
'in bedrijf zijn' is toch een uitdrukking?
ik legde uit hoe je het zelfstandige naamwoord kunt gebruiken in een zin. verder is wat jullie vinden allemaal vrij subjectief natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar daar hadden we het niet over, we hadden het over het taalkronkelwoord bedrijfstijd
Ook eens ja. Maar ik heb sowieso vaak een hekel aan de NL tijd; al mijn apparaten staan ingesteld in het Engels, veel fijner.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
woord != uitdrukking..
geldt ook voor mij, hoorquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ook eens ja. Maar ik heb sowieso vaak een hekel aan de NL tijd; al mijn apparaten staan ingesteld in het Engels, veel fijner.
Mag hopen Brits Engelsquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ook eens ja. Maar ik heb sowieso vaak een hekel aan de NL tijd; al mijn apparaten staan ingesteld in het Engels, veel fijner.
Noem je Amerikaanse accenten nu mooier dan Britse?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:33 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Niet Amerikaans Engels? Niet alleen een mooier accent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop