abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181285809
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Overigens denk ik dat het voor vrouwen ook makkelijker is om zich knapper voor te doen op foto's. Bepaalde hoeken, make up. Snapchat onzin er overheen dus is het niet raar dat vrouwen mooier worden gevonden toch?
Snapchat filter lijkt mij juist een reden om naar links te vegen :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_181285825
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet op basis van de foto;s die ik zie. De knapperds erbuiten gelaten.
_O- Je zult wel een typische vrouw zijn, zonder perfecte foto's moet je als man niet op TInder. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181285833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen zijn ook wel gewoon knapper maar wat dat artikel zegt is... Als je van aantrekkelijkheid "IQ" zou maken dan denken vrouwen dus dat 83% van de mannen zwakbegaafd is.
Ja maar waar slaat dat op omdat te doen dan?
pi_181285836
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Snapchat filter lijkt mij juist een reden om naar links te vegen :D
Sowieso, die kwam je ook wel aardig wat tegen ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181285845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O- Je zult wel een typische vrouw zijn, zonder perfecte foto's moet je als man niet op TInder. :+
Je leest gewoon echt niet wat ik zeg.
pi_181285858
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar waar slaat dat op omdat te doen dan?
Om wat te doen? Die vergelijking met IQ te maken? Omdat vrouwen zo ver onder het gemiddelde "schatten" dus als ze dat zouden doen met IQ zouden ze daadwerkelijk denken dat 83% van de mannen zwakbegaafd is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181285866
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Snapchat filter lijkt mij juist een reden om naar links te vegen :D
Mja dat zou je verwachten :p
pi_181285872
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je leest gewoon echt niet wat ik zeg.
Je swiped iedereen weg zeg je net....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181285878
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Om wat te doen? Die vergelijking met IQ te maken? Omdat vrouwen zo ver onder het gemiddelde "schatten" dus als ze dat zouden doen met IQ zouden ze daadwerkelijk denken dat 83% van de mannen zwakbegaafd is.
Maar moeten ze dan het gemiddelde aantrekkelijk vinden?
pi_181285907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je swiped iedereen weg zeg je net....
Ja en ook de perfecte mannen. Zeg ik net al 4 keer ofzo. OOK die gaan weg. heb nergens gezegd dat ik alleen mannen met perfecte fotos naar rechts swipe.
pi_181285953
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar moeten ze dan het gemiddelde aantrekkelijk vinden?
Het gaat er niet om of ze de gemiddelde man aantrekkelijk vinden, het gaat erom dat ze de gemiddelde man niet gemiddeld aantrekkelijk vinden, maar veel lelijker dan dat. Wat gewoon een vreemde observatie is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181285966
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh fuck bedoel links.

Misschien te kritisch ja...
Dan ben je volcel !1
pi_181285978
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:49 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Dan ben je volcel!1
Was dat nou weer?
pi_181285996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ze de gemiddelde man aantrekkelijk vinden, het gaat erom dat ze de gemiddelde man niet gemiddeld aantrekkelijk vinden, maar veel lelijker dan dat. Wat gewoon een vreemde observatie is.
En andersom overschatten de mannen de vrouwen in hun aantrekkelijkheid?
pi_181286000
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was dat nou weer?
Google en gij zult vinden.
pi_181286004
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en ook de perfecte mannen. Zeg ik net al 4 keer ofzo. OOK die gaan weg. heb nergens gezegd dat ik alleen mannen met perfecte fotos naar rechts swipe.
.......

Nee je swiped helemaal niemand naar rechts want het uiterlijk staat je niet aan ofzo ( op basis van de foto's) dus de foto's zijn niet goed genoeg. Right?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286024
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En andersom overschatten de mannen de vrouwen in hun aantrekkelijkheid?
Nee, mannen laten een normaal verdeling zien rond het gemiddelde. Cq, de gemiddelde vrouw vinden ze gemiddeld aantrekkelijk. Wat ze dus ook gewoon is.

Vrouwen vinden de gemiddelde man bovengemiddeld lelijk, wat dus een foute observatie is.

/ dit gaat over gemiddeldes*!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286031
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

.......

Nee je swiped helemaal niemand naar rechts want het uiterlijk staat je niet aan ofzo ( op basis van de foto's) dus de foto's zijn niet goed genoeg. Right?
Het uiterlijk van de persoon is niet leuk genoeg om naar rechts te swipen. Jij hebt het de hele tijd over de perfecte foto. Gaat het helemaal niet om.
pi_181286079
Fraulein vroeg naar mijn lengte. Toen vroeg ik naar haar gewicht. ik kreeg storm via internet lolololol1!
pi_181286087
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, mannen laten een normaal verdeling zien rond het gemiddelde. Cq, de gemiddelde vrouw vinden ze gemiddeld aantrekkelijk. Wat ze dus ook gewoon is.

Vrouwen vinden de gemiddelde man bovengemiddeld lelijk, wat dus een foute observatie is.

/ dit gaat over gemiddeldes*!
Mja sorry.
pi_181286092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het uiterlijk van de persoon is niet leuk genoeg om naar rechts te swipen. Jij hebt het de hele tijd over de perfecte foto. Gaat het helemaal niet om.
Het uiterlijk van die mensen die je naar rechts swiped, die maken wel kans bij je buiten Tinder, dus waarom swipe je ze nu allemaal weg?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het uiterlijk van die mensen die je naar rechts swiped, die maken wel kans bij je buiten Tinder, dus waarom swipe je ze nu allemaal weg?
Omdat er dan een hele andere indruk kan ontstaan? Bv door het gesprek ofzo? En nee ik ga het niet allemaal uitproberen op Tinder of ze dan net zo'n leuke uitstraling hebben.
pi_181286137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het uiterlijk van de persoon is niet leuk genoeg om naar rechts te swipen. Jij hebt het de hele tijd over de perfecte foto. Gaat het helemaal niet om.
Ik denk dat die user precies bedoelt wat jij bedoelt.
pi_181286158
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat er dan een hele andere indruk kan ontstaan? Bv door het gesprek ofzo? En nee ik ga het niet allemaal uitproberen op Tinder of ze dan net zo'n leuke uitstraling hebben.
Waarom geef je dat niet een kans dan bij de berichtjes?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286171
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Het uiterlijk van de persoon is niet leuk genoeg om naar rechts te swipen.
Wat mensen op foto's een leuk uiterlijk vinden is ook behoorlijk afhankelijk van hoe goed de foto is hoor. Evident dat je met leukere / betere foto's meer "likes" krijgt op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom geef je dat niet een kans dan bij de berichtjes?
She only has eyes for a Chad.
She is volcel.
pi_181286193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom geef je dat niet een kans dan bij de berichtjes?
Ja geen idee :P
pi_181286210
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja geen idee :P
Waarom ben je nooit rationeel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286276
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom ben je nooit rationeel?
Dat ben ik wel hoor soms maar niet op Tinder. Op tinder is simpel; als het uiterlijk van de jongen mij niet aanspreekt swipe ik weg.
pi_181286313
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:58 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

She only has eyes for a Chad.
She is volcel.
Iemand die succesvol is bij vrouwen?
pi_181286337
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat ben ik wel hoor soms maar niet op Tinder. Op tinder is simpel; als het uiterlijk van de jongen mij niet aanspreekt swipe ik weg.
Maar als de uitstraling prima is in het echt dan doet het uiterlijk er niet meer toe ofzo, dat uiterlijk is dus gewoon voldoende van 9/10 die je wegswiped. Je kunt ook gewoon eens een gesprekje aangaan en als het leuk is misschien een date overwegen en anders niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286391
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar als de uitstraling prima is in het echt dan doet het uiterlijk er niet meer toe ofzo, dat uiterlijk is dus gewoon voldoende van 9/10 die je wegswiped. Je kunt ook gewoon eens een gesprekje aangaan en als het leuk is misschien een date overwegen en anders niet.
De meeste die ik weg swipe zal ik ook in real life niet aantrekkelijk vinden. Dan zal er een klein deel zijn die niet aantrekkelijk genoeg zijn maar misschien in real life wel een hele leuke indruk achter laten ja.

Dus dan moet ik misschien minder kritisch swipen.
pi_181286414
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De meeste die ik weg swipe zal ik ook in real life niet aantrekkelijk vinden. Dan zal er een klein deel zijn die niet aantrekkelijk genoeg zijn maar misschien in real life wel een hele leuke indruk achter laten ja.

Dus dan moet ik misschien minder kritisch swipen.
Van de 150 die je wegswiped t.o.v. 0 die je voldoende vindt, geloof je het zelf? "Niet aantrekkelijk genoeg" is toch gewoon "niet aantrekkelijk genoeg" niks "dus dan moet ik minder kritisch swipen" wat is dat nou weer voorn onzin. Geloof je nou werkelijk dat die volledige 150 man compleet "niet aantrekkelijk genoeg" is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286444
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Van de 150 die je wegswiped t.o.v. 0 die je voldoende vindt, geloof je het zelf?
Je gaat er niet op in maar daar zaten ook te aantrekkelijke mannen bij :P
pi_181286468
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je gaat er niet op in maar daar zaten ook te aantrekkelijke mannen bij :P
Nou bravo je bent echt goed bezig. :')
100% is voor jou te knap of te lelijk. En je gelooft het zelf nog ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286479
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou bravo je bent echt goed bezig. :')
Ja dat heeft toch geen nut.
pi_181286507
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat heeft toch geen nut.
Swipe die gasten die aantrekkelijk genoeg zijn nou maar gewoon eens naar de kans geef kant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286575
Goed ik zou je snappen hoor Yasmin, als je meer dan zat aandacht krijgt van gasten op Tinder die helemaal aan jouw plaatje voldoen. Maar je zit hier weer te zeiken dat je het zo moeilijk hebt terwijl je zelf onredelijke eisen aan het stellen bent, ik vind dat een beetje irrationeel zuigerig gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286582
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Iemand die succesvol is bij vrouwen?
O je bent een man. Excuses dan.
pi_181286627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:12 schreef ludovico het volgende:
Goed ik zou je snappen hoor Yasmin, als je meer dan zat aandacht krijgt van gasten op Tinder die helemaal aan jouw plaatje voldoen. Maar je zit hier weer te zeiken dat je het zo moeilijk hebt terwijl je zelf onredelijke eisen aan het stellen bent, ik vind dat een beetje irrationeel zuigerig gedrag.
Je weet dus nog niet over mijn eisen/ wensen en het type waar ik op vol. Misschien vind jij dat wel onwijze lelijkerds?
pi_181286663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet dus nog niet over mijn eisen/ wensen en het type waar ik op vol. Misschien vind jij dat wel onwijze lelijkerds?
Je hebt het over 150 profielen... Dat geeft in 99.9%van de gevallen een normale weergave van de types die er zoal te vinden zijn op Tinder, die keur jij allemaal af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286695
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt het over 150 profielen... Dat geeft in 99.9%van de gevallen een normale weergave van de types die er zoal te vinden zijn op Tinder, die keur jij allemaal af.
Ja klopt. In het verleden swipete ik de mooiboys ook naar rechts. Was geen succes dus die vallen al af. Heb ook max 8 matches op zijn max gehad geloof ik.
pi_181286709
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja klopt. In het verleden swipete ik de mooiboys ook naar rechts. Was geen succes dus die vallen al af. Heb ook max 8 matches op zijn max gehad geloof ik.
Dus je swiped gasten weg die je prima leuk zou kunnen vinden................................ Ik val in de herhaling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286713
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:12 schreef ludovico het volgende:
Goed ik zou je snappen hoor Yasmin, als je meer dan zat aandacht krijgt van gasten op Tinder die helemaal aan jouw plaatje voldoen. Maar je zit hier weer te zeiken dat je het zo moeilijk hebt terwijl je zelf onredelijke eisen aan het stellen bent, ik vind dat een beetje irrationeel zuigerig gedrag.
Ik ben ook wel een beetje klaar met haar gedrag ja. Maak een eigen topic aan en gooi daar je problemen en vraagstukken in.
pi_181286744
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een beetje klaar met haar gedrag ja. Maak een eigen topic aan en gooi daar je problemen en vraagstukken in.
Welk probleem. :D Zit gewoon een beetje profielen weg te swipen waar iemand anders een probleem mee heeft.
pi_181286751
Lijkt wel alsof julie het nu op jezelf gaan betrekken dat ik op tinder mensen weg swipe.
pi_181286766
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welk probleem. :D Zit gewoon een beetje profielen weg te swipen waar iemand anders een probleem mee heeft.
Jezus, weetje wat het probleem is?
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Echt waar halen jullie al die dates vandaan dames? Heb nu denk ik al 150 keer naar rechts geswiped....
Dat je zielig zit te doen terwijl de schuld volledig bij jezelf ligt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286774
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Lijkt wel alsof julie het nu op jezelf gaan betrekken dat ik op tinder mensen weg swipe.
Nee ik word gewoon kriegel van dat gezuig van je. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181286776
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jezus, weetje wat het probleem is?

[..]

Dat je zielig zit te doen terwijl de schuld volledig bij jezelf ligt.
Neem die opmerking niet zo serieus joh.
pi_181286785
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee ik word gewoon kriegel van dat gezuig van je. :')
Je begint zelf de discussie? Het was een oprechte vraag hoe sommige constant aan nieuwe dates komen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')