Er is volgens mij geen tijdslimiet afgesproken, wel wordt gekeken of Maarten fysiek in orde blijft.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:47 schreef tralalala het volgende:
Is er nou wel of geen tijdslimiet afgesproken?
Och, ik vind het ook wel wat (kneuterigs) hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2018 17:42 schreef northernlight81 het volgende:
Jammer dat ze niet wat professionelere apparatuur hebben voor de beelden ipv een insta360 cameraatje met een laptop.
En hoeveel heb jij dan al gedoneerd?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef Manzonderschouders het volgende:
De grote Maarten van der Weijden show. Totaal zijn doel voorbij.
Juist om deze reden, 0 euro.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij dan al gedoneerd?
Het is misschien ook niet zozeer de kwaliteit of dat de verbinding instabiel is, ik vind dat 360° hiervoor ook niet echt geschikt op deze manier. Je ziet Maarten gewoon heel slecht en vaak van veraf, en in de ongeving gebeurt weinig. Ik heb ook met VR bril gekeken, maar je moet dan de hele tijd meedraaien met de afstandsbediening en je hoofd (als dat bootje met de camera de hele tijd pal voor hem gaat varen zou beter zijn, dan heb je Maarten voor je en kan om je heen kijken ipv dat maarten de hele tijd uit beeld zwemt).quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Och, ik vind het ook wel wat (kneuterigs) hebben
Nee maar de cameraboot was wel even gestopt volgens mij en die gaan hem nu weer inhalen. Edkt: Hebben hem nu weer ingehaald. Daarom zag je de boot net zo hard varen.quote:
Volgens mij is de cameraboot zelfs verdwaald 😂quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:47 schreef Felagund het volgende:
Hij volgt nu wel een andere, meer zuidelijke, route richting Franeker dan gepland? Iig anders dan op het kaartje.
Dan laat hij Dokkum dus links liggenquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:54 schreef Coppi het volgende:
Hij lijkt nu rechtstreeks naar Leeuwarden te zwemmen.
Hij pakt inderdaad de snelweg voor de binnenvaart richting Franeker. In de winter moet dat neem ik aan wel open blijven voor de scheepvaart.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:47 schreef Felagund het volgende:
Hij volgt nu wel een andere, meer zuidelijke, route richting Franeker dan gepland? Iig anders dan op het kaartje.
Lijkt me ook mentaal het verschrikkelijkste stuk. Die hele Dokummer Ee is 1 lang recht stuk en dan moet je dat zelfde stuk nog eens terugzwemmen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan laat hij Dokkum dus links liggen
Maar hij zwemt toch de elfstedentocht, er is maar 1 elfstedentocht-route volgens mij.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:01 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Hij pakt inderdaad de snelweg voor de binnenvaart richting Franeker. In de winter moet dat neem ik aan wel open blijven voor de scheepvaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |