Door de regen is er veel poep in het water gespoeldquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De nu geopperde zogenaamde slechte kwaliteit van het zwemwater is mijn inziens te ver gezocht. Het heeft inmiddels behoorlijk geregend, en de temperatuur is hier behoorlijk gezakt
Is men in Nederland nu te bang geworden voor een kans op een kleine besmetting bij sommige deelnemers? Dat vind ik overdreven.
Minitriatlons met zwemmen in buitenwater gaan inmiddels gewoon door.
Volgens mij ligt het niet aan jou. Ik twijfelde ook al aan mijzelf.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is die site baggertraag?
Nu helemaal weg zelfs.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:53 schreef Postbus100 het volgende:
Jammer van de regen. Webcambeelden zijn daardoor niet echt duidelijk.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:06 schreef moemoe het volgende:
NOS Sport op Youtube: ''De verbinding van de 360 graden camera is even nodig voor de uitzending. We proberen zo snel mogelijk weer online te zijn.''
Hier heb je wel een puntje te pakken. Deze bijsmaak heeft het voor mij ook wel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Maarten een financieel motief heeft.
De laatste week kreeg ik wel het gevoel dat het een maniakale egotripperij van Maarten geworden is. De (op papier schijnbaar onmogelijke) prestatie van Maarten zelf is veel te centraal gekomen in plaats van het doel.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:19 schreef Luppie0110 het volgende:
Maar hoe vaak slaapt en rust ie nou? Kan er maar weinig over vinden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rten-van-der-weijdenquote:Slapen
Ieder normaal mens zal op zo'n moment besluiten om te gaan slapen. Maarten van der Weijden niet. "We weten dat als hij echt gaat slapen, dat hij daarna niet meer verder kan", zegt een lid van zijn team. "Hij zal wellicht één of twee keer een korte powernap doen. Vooral om even op temperatuur te komen." Dan kan hij even op een soort vlot kruipen, en slapen op een soort waterbed.
"Hij kan ook een deken over zich heen trekken en kan echt even zijn ogen dicht doen. Een kort hazenslaapje werkt bij hem het beste, daarna rolt hij weer het water in." Om zijn lichaam een beetje voor de gek te houden, krijgt Maarten een bril op met een lampje erin. Alsof het nooit echt nacht wordt.
Eten
Als een soort dolfijn krijgt Maarten om het half uur wat te eten, vooral repen en sportgelletjes. Dat gebeurt met een soort stok met een hengel. Over zijn sanitaire behoefte hebben ze natuurlijk ook nagedacht: in zijn dubbele wetsuits zijn ritsen aangebracht voor de grote boodschap.
Een uitdaging is om de temperatuur van de sportman op peil te houden. Het water is zo'n 19 graden. Twee a drie keer per dag slikt Maarten speciale pillen. "Daarmee zien we op afstand wat zijn tempratuur is. Die mag niet onder de 35 graden komen. Dat is echt een ondergrens." Zijn team zegt dat met rust en warme dranken het moet lukken om de temperatuur weer omhoog te krijgen. "Hij kan ook een derde wetsuit aantrekken in geval van nood."
Een Nibaliaanse plakbidon.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:18 schreef northernlight81 het volgende:
Of als ze dadelijk terug komen zeggen ze dat Maarten net een sprintje heeft getrokken en is hij ineens 50km verder.
Vanochtend 2 uurtjes geslapen want hij was mentaal en fysiek echt even kapot.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:19 schreef Luppie0110 het volgende:
Maar hoe vaak slaapt en rust ie nou? Kan er maar weinig over vinden.
Thanks. Bizar eigenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:21 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rten-van-der-weijden
Er is volgens mij geen tijdslimiet afgesproken, wel wordt gekeken of Maarten fysiek in orde blijft.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:47 schreef tralalala het volgende:
Is er nou wel of geen tijdslimiet afgesproken?
Och, ik vind het ook wel wat (kneuterigs) hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2018 17:42 schreef northernlight81 het volgende:
Jammer dat ze niet wat professionelere apparatuur hebben voor de beelden ipv een insta360 cameraatje met een laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |