Vind je het gek na meer dan 24 uur zwemmen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Heel fris ziet hij er niet meer uit
Het is idd best te begrijpen dat je dan moe bent.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vind je het gek na meer dan 24 uur zwemmen.
Er zit volgens mij wel een goed medisch team op. Ik volg een huisarts op Twitter die er ook deel van uit maakt (en ik ben dus maanden gespamd met updates over de voorbereidingenquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is idd best te begrijpen dat je dan moe bent.
Maar hij moet nog wel een heel stuk. Hopelijk grijpen ze in als het echt niet meer verantwoord is.
Ik ben ook bang dat het lastig wordt. Hij heeft iig een arts aan boord bij de hulpboot die zulke beslissingen neemt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is idd best te begrijpen dat je dan moe bent.
Maar hij moet nog wel een heel stuk. Hopelijk grijpen ze in als het echt niet meer verantwoord is.
Was die na de Olympische Spelen wel ff, nu weer wat minder....quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:37 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof dat we een nieuwe nationale held hebben
De volgboot is weer terug bij Maarten nu.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:34 schreef houdjemond het volgende:
Touw in de schroef van de volgboot met de 360 camera.
Hm valt me eerlijk gezegd beetje tegen juist hoe weinig mensen ermee 'bezig' zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:37 schreef skysherrif het volgende:
Ik geloof dat we een nieuwe nationale held hebben
Het is ook maar vrij kort breed bekend gemaakt dat hij dit gaat doen. Had beter gekund.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm valt me eerlijk gezegd beetje tegen juist hoe weinig mensen ermee 'bezig' zijn.
Dit heeft hij vorig jaar al bekend gemaakt toch? Zelfs met datums:quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:58 schreef danos het volgende:
[..]
Het is ook maar vrij kort breed bekend gemaakt dat hij dit gaat doen. Had beter gekund.
Ja ok maar daarna is het stil geworden tot 2 weken geleden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit heeft hij vorig jaar al bekend gemaakt toch? Zelfs met datums:
http://www.omroepbrabant.(...)tochten+zwemmen.aspx
Hij had wel al die meezwemmers georganiseerd. Doordat die nu (bijna) niet meezwemmen leeft het ook wat minder.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:10 schreef danos het volgende:
[..]
Ja ok maar daarna is het stil geworden tot 2 weken geleden.
Ik vind het sowieso een fantastisch initiatief en al geweldig dat hij het probeert. 200km zwemmen is echt niet te doen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:00 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat mensen het niet zo volgen omdat ze het niet zo realistisch vinden en denken dat het een hoop bombarie iets om wat hij niet waar gaat maken.
Merk bij mezelf ook wel enige scepsis. Of-tie het haalt. Tuurlijk, nobel streven enzo, maar ga het eerst maar eens laten zien. Praten we daarna verder.
Ik vraag het me af. Volgens mij was er gewoon nauwelijks echt aandacht voor en gaat het bijna niemand om 'haalt hij het of haalt hij het niet?'quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:00 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat mensen het niet zo volgen omdat ze het niet zo realistisch vinden en denken dat het een hoop bombarie iets om wat hij niet waar gaat maken.
Merk bij mezelf ook wel enige scepsis. Of-tie het haalt. Tuurlijk, nobel streven enzo, maar ga het eerst maar eens laten zien. Praten we daarna verder.
Dit dus.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:36 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een fantastisch initiatief en al geweldig dat hij het probeert. 200km zwemmen is echt niet te doen.
Het is gewoon geen spectaculair plaatje, een zwemmer met 3 bootjes eromheen die voorbij komt. Ik zou ook alleen gaan kijken als hij hier vlakbij voorbij zou komen, en om het uren lang via de stream te volgen is ook een beetje saai 😶
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |